sanoa Kristityiksi? Eikö Kristillisyys edellytä Raamatun UT mukaista Krist. yhteyttä ja yhtenäisyyttä ja YKSI mielisyyttä, joka voinee mahdollistua vain kaikilta osin Raamatun UT mukaisuudessa. Siinä kaikille hyväksi Krist. Rakakus, joka ei ole kenellekään pahaksi, siinä Lain ja Laillisuuden täyttymyksen mukaisuudessa?
Vastaukset 8
- sinulle.vastaus
Kristityiksi voi nimenä uskonnollisia uskovaisia, jotka tekevät ristiä tänäänkin ja naulaavat Jeesusta ristiin, kun eivät tunnusta Jumalan tahdon kokonaisuutta.
He ovat kristittyjä ja siksihän maailma haukkuu heitä kristityiksi.
Mutta, Herralla on oma seurakunta ja he ovat taas opetuslapsia. Heidän tarkoitus on seurata Jeesuksen opetusta ja Hengessä seurata.
He eivät palvo ristiä, ihmistekelettä, eikä temppeleihinsä palvontapuuta rakenna.
He eivät ole epäjumalanpalvojia, siis pakanoita.
He opetuslapsina palvovat Jeesusta, sijaistaan ja siksi tämä eroavaisuus löytyy matkanteosta.
Siis jos kristillisyys edellyttää yhteyttä, se merkitsee katolisuuden palvontaa. Siellä on yhteys ja pyhänsä, sekä kirkkonsa yhteinen hapattuneisuus. Se on sitä muotojumalisuutta, ja siihenhän sinä varmaankin haet sitä yhteistä uskoa.
Baabeli- aurinko- äitilapsikultin juurelle.
Vielä kun alatte mariankautta rukoilemaan muotoherraanne, niin avot' silloin todella olette UT- mukeasen yhteyden äärellä. Ei muutoin. SEkasi ootte.- epäjumalanpalvojat
Mitä muuta Jeesuksen palvonta on kuin epäjumalanpalvontaa? Olette korottaneet ihmisen jalustalle.
- ketä.kumarretaan
epäjumalanpalvojat kirjoitti:
Mitä muuta Jeesuksen palvonta on kuin epäjumalanpalvontaa? Olette korottaneet ihmisen jalustalle.
Jos tarkoitat, että palvonnassa tarkoitetaan perinnäisopillista koroketta, jonka varjossa ko. palvominen tapahtuu, olet oikeassa. Sitä on kristillisyys. Siihen pannaan omat työt alttarille, ts. risti, joka siten on hullutus. Ei ihmisentyö pelasta, mutta osoittaa kylläkin syyn josta pitää tehdä parannus. Se uhrikaritsa, Jumalantyö - sillä on iankaikkisen elämän arvo, ja Häntä on kumarrettava ja sydämestä sanottava, että Jeesus Kristus on Herra.
Se ristinpalvonta on naulata yhdä uudelleen ja uudelleen Jeesus epäuskon tähden.
Tämä rakkaudettomuus, minkä tehdään yhdelle lähimmistä, se juuri on epäuskoa.
Tavallaan kun käyt kauppaa, kauppaa sillä, että työntekijä ei saa päiväpalkkaansa, on orjatyön asemassa, niin se on epäuskoa Herraa kohti.
Tämä orja, hän on Jumalanluoma ihminen, jolle kuuluu lupaus.
Jos Jumalan lupausta ei pidetä, ollaan muotojumalisia.
"Minkä te teitte yhdelle minun vähimmistäni, sen te teitte minulle."!
Siinä on oppia ja neuvoa tähänkin iltaan. - Tarkoittaen
Mutta siinä aloituksessahan luki, että Raamatun UT mukaisuudessa yhteyttä!
Silloinhan hihhuleille voisi paljastua ettei kristinusko ole maailman yleisin ja "paras" uskonto.
Voi sinua... Milloin sitten otat vaarin puheistasi ja hyväksyt itsesi lisäksi muutkin uskovat kristityiksi.
- Etsinkyllä
Niin, kun vain olisi niitä, siksi Kristityiksi sanoilla ja teoilla osoittautuvia ja todistautuvia.
- Mitenon
Niin että, voiko?! Kyllä vai ei. Perustellen Raamatun UT mukaisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721457Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921077- 164957
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28941Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30893Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55817Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201792Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128768- 27734
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.176695- 64654
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188533On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507