Mielenosoitus Trumpin puolesta

Xyxy

13

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatan

mamukriitikot kannetaan poliisin toimesta vittuun sieltä

• Xyxy
      • Xyxy

Senaatintorilla maanantaina klo 14.00-17.00. RUFI:n mielenosoitus.

• HyväTrump

SUOMI NATOON JA HETI!! HYVÄ TRUMP! NOLLAA NÄÄ RANSKALAISET KOMUKAT

• Xyxy
    • Xyxy

Tänään klo 18.00 Musiikkitalon puistikossa Helsinki loves Trump -ryhmän piknik. Lippujen tuuletustilaisuus. Eväät ja kaverit mukaan.

• GreatAgain

Red MAGA hats on!
      Re-elect 45!

• Mitä-tehdä-miljardilla

Minä epäilen että Donald Trump ei jätä palkitsematta porukkaa, joka näyttävästi tukee häntä. Voi olla mukava, 1 Miljardin US-dollarin lahjoitus Suomi Ensin liikkeen tilillä jo ensi viikon lopulla. Siis jo niillä on joku pankkitili olemassa ja voimassa.

Jännä nähdä, että mitä Marco ja Mari alkaa tekemään tuolla rahalla. Nykyinen Chryshler ainakin vaihtuu uuteen. Sitten ne tilaa jotakin juttuja Varisverkkoa ja Rasmus-seuraa ja PIF:iä vastaan.

Loppurahalla voi vaikka riidellä muiden kansallismielisten liikkeiden kanssa. Laittaa kunnolla Panulle, Jarille ja Jallulle turpaan

• TietääköKukaan

Miten se tuon SKE-johtajan raiskaustutkimukset muuten ovat edenneet? Hänethän viime syksynä pidätettiin asian vuoksi epäiltynä muutamaksi päiväksi ja siitä oli striimikin. Yksi persunainen kuulemma uhrina Tallinan matkalla ja ske-johtajan avopuoliso oli kuulusteluissa todistajan asemassa. Tietääkö kukaan?

• Pelkkä spekulaatio ilman todisteita. Kyllähän sinä tiedät ketkä johtaa suomen raiskaustilastoissa ;)

• iklhuklh

lavikaiska on taas ymmärtänyt väärin.
      Trump haluaa suojella Eurooppaa kuten se haluaa suojella USAtakin.
      Tampereensuvakit eivät ymmärrä kovin hyvin mistään.

• Xyxy
    • LippaVinossa

Trump heltyy ottamaan Suomen Nato-siipiensä suojaan kun näkee kaikki ne "Make Finland safe again"-pyynnöt kannattajiensa lippalakeissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2102
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1552
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1471
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      53
      919
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      231
      813
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      798
    Aihe