Minua on pitkään kiinnostanut alistua miehelle joka on itseäni vanhempi. Haluaisin toimia miehen orjana.
Onko teillä kokemusta toiselle miehelle alistumista/alistettavana olemisesta?
Alistuminen toiselle miehelle
14
934
Vastaukset
- On-jo-juttua
Onhan tuosta aiempia ketjuja. Lue niistä valmiit vastaukset.
- bondagemaster
Yksi kokemus alistajan roolista.
Minua kiihottaa kohteen sitominen ja käskytys.
Kokeiluni oli lyhytkestoinen ja keskittyi sitomiseen ja kiusoitteluun.
Olen ajatuksissani leikitellyt pitempikestoisella sessiolla jossa alkuun otan kohteelta luulot pois sitomalla täydelliseen hogtied pakettiin ja saatuani varmuuden nöyryydestä, löysäilen pakettia hiljalleen pakottaen kohteen nöyriin toimintoihin.
Seksiä en ajattele mutta saattaisin itse runkata jossakin välissä.
Kohteeni pakottaisin onanoimaan siinä vaiheessa kun olen löysännyt hänen ranteensa selän takaa mutta säilyttäen kyynärvarsien kytkennän kuten myös sidottujen nilkkojen kiristyksen selän taakse ylös.
Paketti kyljelleen ja raipalla vauhdittaen pakottaisin sidotun runkkaamaan itseään ejakulaatioon saakka. Ranteet ylettyvät siittimeen.- Valtteriii
Huikeaa
- Ronax-
Minä haluaisin olla alistettunasi
Sovitaan lisää
Ronax a suomi24 fi - bondagemaster
Ronax- kirjoitti:
Minä haluaisin olla alistettunasi
Sovitaan lisää
Ronax a suomi24 fiKaakkois-Suomi
- nius
Itsellä jonkinlainen fetissi hyväksikäytetyksi. Muutama vuosi sitten silloinen BDSM Lady usein sitoi pukkiin ja käytti Strappia, mutta itse kehitin hiukan kuvitteellisesti lisää eli olla sidottu Pukkiin ja/tai gyne tuoliin ja näkö- ja kuuloaistit eliminoitu. Tässä vaiheessa useamman miehen/naisen orjana ja/tai tulla hyväksikäytetyksi. Valitettavasti ei koskaan päästy näin pitkälle vaikka kokeilimme melkein kaikkea mahdollista.
- Chst
Itseäni kiinnostaisi joutua miehen lukitsemaksi siveysvyöhön jonka jälkeen olisin hänen armoillaan.
- Siinä-se-nautinto
Juu, perse paljaaksi ja sitten vierasta kyrpää anukseen.
- Karzee55
Mulla olis siveys vyökin
- alistunut61
On tullut kokeiltua alistumista toiselle miehelle tosin oli tuttu kaveri.
Annoin kaverin sitoa käteni sängyn päätyyn,kuvittelin ettei hänestä ole käyttämään kovia
otteita.Aikansa hän koitti saada minua imemään nelinkontin ja imemään kaluaan,mutta en suostunut.
Sitten muuttui tyyli hän haki farkkujeni vyö ja alkoi piiskata pakaroitani.
Hetken kestin kipua ja oli pakko luvata olevan itottelevainen sain vielä 10 iskua varoittukseksi.
Lopuksi nöyrästi tottelin ja imin nelikontin häntä kunnes jouduin ottaman kalua peppuuni.
Kokemus oli mielettömän kiihoittava ja olisi hienoa löytää vielä vanhempi osaava kaveri alistamaan. - Edestä-ja-takaa
Hieno juttu, tosi hieno.
Kävelisin metsäpolulla ja siihen ilmaantuisi kaksi korstoa, ottaisivat kiinni ja johdattaisivat kaatuneen puun luo ja sitoisivat minut siihen. Pitäisi antaa suuhoitoa, mutta kun en halua. Takamuksilleni läiskivä piiska saa minut pian toisiin aatoksiin. Toinen antaa kullia edestä ja toinen siirtyy taakseni. Minkäs voin! Alistuva ja totteleva orjapoju on parasta,piiskaa kestävä,aito sub.
- SubP
Hei. MIstäpäin olet? Subina oleminen kiinnostaisi kovasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810