mitä kokoa miesten os. kylpylöissä?

Likkapo

Minkä kokoisia kaluja tänään aamupäivällä kylpylöiden miesten puolella?

16

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uolevi

Mkset käy katsomass

• asiassa

Aulanko ,ainakin yksi iäkkäämpi mies tosihyvä lepopaksuus,heilui näyttävästi.

• ihannepituus

Aulanko 14.8. Iäkkäämpi mies ,tosi paksu kalu. Empä ole aiemmin nähnyt. Kyseessä lepokalu.

• Mittauspakko

Juu tänään 15,5, eilen 13,9 ja toissapäivänä 14,7 keskipituudet.

• näkijänä

Tänään Aulangolla 2 hyvän kokoista patukka(paksuja)

• vierailia

Eilen järvenpään uimalassa vain kakaroita ikä haarukalla 12-16v. Ja heillä keski pituus reilusti alle 10cm. Mutta heidän seurana oli aikuisia ja miehet tuli kyllä pesu puolelle mutta eivät olleet alaste vaan verkkarit päällä ja vahtivat niitä nuoria. Minä ainut aikuinen yli 60v miehen puoli ja 12cm heilui mulla koipieni välissä (siis levossa). Minä katselin niitä nuoria kun nekin katseli minua ja varmasti vertas heidän ja minun kaluni kokoa luulisin.

• NahatonHki

Tuollasen miehenpuolen kanssa kun pääsisi kimppasaunaan niin,että pullea 40v vaimoikin mukana,näkisi vaimon ilmeen kun kalusi paljastuu ; ) itsellä vaan 14/4,5 jäykkänä : (

• NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

Tuollasen miehenpuolen kanssa kun pääsisi kimppasaunaan niin,että pullea 40v vaimoikin mukana,näkisi vaimon ilmeen kun kalusi paljastuu ; ) itsellä vaan 14/4,5 jäykkänä : (

Ei taida 'setiä' kiinnostaa...

• 75v_mijäs_turust

Itse eilen kävin Espanjassa ja uskokaa pois, moisia nakkeja ei täälläpäin näy!
      Jokaisella miehellä ainakin 18cm levossa ja auta armias jos vähän kovenee niin pituus varmasti tuplaantuu.
      Espanjalaismiehillä myös perseet kohdillaan.

• näkijänä

to,Aulangolla paksuin näkemäni lepokalu. Omani ei kovanakaan niin paksu.

• asiassa

ke 12.12.18 aamupäivällä Aulangon kylpylässä n.35-40v mies ,paksuin lepokalu jonka olen elämässäni nähnyt.Omani kovanakin huomattavasti ohuempi,vaikka on sanottu norm.paksummaksi.Ympärysmitta n.16cm luokkaa,mitä mahtaa ollakaan kovana?

• Panomiesvaan

Nyt sit Aulangolle vaan...
      Kiva katella. Ja koskea.

• ppnkk

Vaikuttaa siltä.että kyseessä saatta olla sam henkilö. Joka näkijä näkee ns. eri silmillä koon ja iän.

• näkijänä

Tänään paikalla Aulangolla ,hyvä pituus /paksuus.

• KunnonPaikka

Kuopiossa Kunnonpaikka Spa;n höyrysaunassa isoa usein ja ahnasta suuta.

• KÄPH

Kes.13.3 aulanko .Vähän vanhempi mies ymp.mitta arviolta n.15cm,vehkeen pit n.12-13cm. Kyllä paksu on aina paksu.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      446
      3839
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1652
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1444
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1378
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1336
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1049
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe