Pahan häneltä saa pyytämättä, mutta hyvää ei rukoilemallakaan. Ei sellaisella johtajalla voi olla asiat kohdallaan. Hänen pitäisi mennä taivaallisen psykiatrin vastaanotolle.
Miksi Jumalalallallallatilaalla menee huonosti
3
159
Vastaukset
- terve.mieli
Höh! Mehän ollaan helvetissä! Piru antoi ilkeyttään meille tällaisen elämän. Nyt on rukoukset rukoiltu ja sielua revitään rikki ja kursitaan kasaan, jotta taas voidaan repiä. Jälleensyntymäkin on ihan totta, sillä valtiaamme haluaa kiduttaa meitä tuskalla ja kuolemalla yhä uudestaan ikuisesti. Mikä muu selittäisi sen, että ymmärrämme Jumalan olevan se ilkeä kiduttaja, jolta saa pahan pyytämättä? Piru nauttii epätoivostamme.
- tervepäterve
Raamattu kertoo totuudenmukaisesti, että alussa Jumala vietti yksinään ikuisuuden pimeässä leijaillen vetten päällä ennen kuin laittoi valot päälle. Ikuisuushan on aika pitkä aika. Ja kun viettää sen verran aikaa yksinään pimeässä, hulluksi siinä tulee väkisin kuka tahansa. Mtä muuta siis voisimme odottaa sellaiselta Jumalalta kuin kidutusta? Lisäksi hän kaikkivoipaisuudessaan loi itselleen kaveriksi Pirun. Siinä on kaksi hyväkästä kimpassa.
- Hahhaaa
Onkohan se itse kirjoittanut sen raamatun vai kuka sen on kirjoittanut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977