Ylimääräisessä Itärannan vesiyhtymän kokouksessa päätetiin myydä koko viemäriverkosto Vimpelin kunnalle hintaan 1 euro.
Vastaukset 11
- Mitenniinnnn
Lähde?
- hyväähoitoa
Jäteviemäri on ollut aina Vimpeliläisten hoidossa, koska se menee vimpeliin.
- tietäjätt
Ei ollut jätevesiviemäri Vimpeläisten hoidossa eikä omistama,sen oli Itäkyläset itse rakentanut,se
vei jätevedet Vimpelin jätevesipuhistamoon. Kummaa touhua Itäkyläläisiltä.Toivottavasti maksut nousevat riittävästi.....Varmaan Vimpeli tekee teille uuden koulun sillä Lappajärvi ei sitä tee.
- Asialinja1
Jätevedet ja koulun jatko/rakentaminen ei liity mitenkään toisiinsa.
- Lappajärvi2
Ei yhdellä eurolla koulua saa,mutta yhdellä eurolla saa myytyä vesiyhtymän ja koko viemäriverkoston.
- mark
Kyllä liian halvalla möivät jätevedet vimpeliin.Minä ainakin laitan haisevan vastalauseen. Onneksi ne tulevat takaisi lappajärveen vimpelin tehottoman puhdistamon kautta.
- Rahat
Mikäs homma tämä Itäkylän vesiosuukunta joka vedenjakelua hoitaa, onko kirjanpitoa ja tilintarkastusta kilpailutettu?
- odottavanaikakäypitkäksi
Missä viipyy ITÄRANNAN VESIYHTYMÄN (jätevesiyhtymä) pesän jako kun ei ole kuulunut mitään,vai onko pesän hoitajat käärinyt ne omiin liiveihinsä.
- metsäperä
Itäkylässä oli pääpukarit jotka myivät sähköyhtiön,
- kusiputki
Kyllä siellä vimpelissä asustaa erikoinen väestö,hyi helvetti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591511- 261134
- 82992
- 65806
- 36800
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �141601- 4592
- 43581
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523- 18522
- 41518