Ylimääräisessä Itärannan vesiyhtymän kokouksessa päätetiin myydä koko viemäriverkosto Vimpelin kunnalle hintaan 1 euro.
Itäkylä myi jäteviemärinsä Vimpelin kunnalle.
11
466
Vastaukset
- Mitenniinnnn
Lähde?
- hyväähoitoa
Jäteviemäri on ollut aina Vimpeliläisten hoidossa, koska se menee vimpeliin.
- tietäjätt
Ei ollut jätevesiviemäri Vimpeläisten hoidossa eikä omistama,sen oli Itäkyläset itse rakentanut,se
vei jätevedet Vimpelin jätevesipuhistamoon. Kummaa touhua Itäkyläläisiltä.Toivottavasti maksut nousevat riittävästi.....Varmaan Vimpeli tekee teille uuden koulun sillä Lappajärvi ei sitä tee.
- Asialinja1
Jätevedet ja koulun jatko/rakentaminen ei liity mitenkään toisiinsa.
- Lappajärvi2
Ei yhdellä eurolla koulua saa,mutta yhdellä eurolla saa myytyä vesiyhtymän ja koko viemäriverkoston.
- mark
Kyllä liian halvalla möivät jätevedet vimpeliin.Minä ainakin laitan haisevan vastalauseen. Onneksi ne tulevat takaisi lappajärveen vimpelin tehottoman puhdistamon kautta.
- Rahat
Mikäs homma tämä Itäkylän vesiosuukunta joka vedenjakelua hoitaa, onko kirjanpitoa ja tilintarkastusta kilpailutettu?
- odottavanaikakäypitkäksi
Missä viipyy ITÄRANNAN VESIYHTYMÄN (jätevesiyhtymä) pesän jako kun ei ole kuulunut mitään,vai onko pesän hoitajat käärinyt ne omiin liiveihinsä.
- metsäperä
Itäkylässä oli pääpukarit jotka myivät sähköyhtiön,
- kusiputki
Kyllä siellä vimpelissä asustaa erikoinen väestö,hyi helvetti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666014Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453