Junckerin terveys alkaa olemaan aika heikko ja miehellä alkaa olemaan
jo ikää myös. Federica Mogherini on varmaan hänen paikalleen tuleva
henkilö ?
Kuka olisi Junckerille hyvä korvaaja ja saisi integroitua eurooppaa parhaiten ?
Kommunisti poijat esittää varmaan jotain suomenkielistä ?
Federica Mogherini korvaa pian Junckerin ?
5
103
Vastaukset
- Kuvastaa_hyvin_toimintaa
Pedofiili nykyisen rapajuopon tilalle?
- UnionFan
Junckkerin terveys horjuu jo kirjaimellisesti. Myös alkoholin käytöstä juoruillaan.
Hänen kautensa loppuu ensi keväänä.
Tuskin Mogherini on seuraaja, vaan kovia ehdokkaita ovat mm.brexit-komissaari Michel Barnier ja Tanskan naiskomissaari. Kisa on ankara. Kuvastaa_hyvin_toimintaa
13.7.2018 6:12
UUSI
Pedofiili nykyisen rapajuopon tilalle?
___________________________________________________________________________________________________________________________
Niin se on nainen tämä Federica Mogherini ....- ryhdikäsjareipas
Junckers jo pahempi ku Jeltsin pullonkolistelijana , kannattis euroopan aatella tilalle jotain putinin kaltasta raitista ja reipasta johtajaa.
- Iskias-vaivaa
Avustajat ja henkivartijat eivät laske humalaista kameroiden näkösälle.
Eikä humalainen pyytele apua ja tukea, vaan torjuu sellaisen rehvakkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827