Onko se sama kuin sämpylä?
Vempula???
8
1311
Vastaukset
- sämpylä
Vempula sulla on housuissa!!
- ResII_83
Vempula taisi tarkoittaa 1980 luvulla armeijassa henkilöä, joka on saanut osittaisen tai kokonaan vapautuksen marssi, taistelu, ja liikuntakoulutuksesta.
Laivastossa kyseistä ryhmää kutsuttiin "Venttiileiksi".
Vempula tulee sanoista VMTL, eli Vapaata Marssi Taistelu ja Liikuntakoulutuksesta.- Jumpula
Ahaa....olikos ne movettajat jotain muuta?
- ne.oli.näitä
Jumpula kirjoitti:
Ahaa....olikos ne movettajat jotain muuta?
Movettajat oli niitä jotka ennen leiriä haki vptä tai vmtlää usein tekastulla syyllä
- PonzipaPonzi
Move -network oli kai joku verkostomarkkinoinnin nimissä toiminut PONZIHUIJAUS.
Kyseistä firmaa ja sen takana olevia en tarkemmin tunne, mutta ilmeisesti myivät jotain kiinalaisia polkupyöriä kovalla hinnalla.
Olisiko "Movettaja" sellainen joka toimii Move toiminnan TUNKKINA.
Tunkki on henkilö joka tunkittaa uusia mukaan huijattavaksi. - pampul
PonzipaPonzi kirjoitti:
Move -network oli kai joku verkostomarkkinoinnin nimissä toiminut PONZIHUIJAUS.
Kyseistä firmaa ja sen takana olevia en tarkemmin tunne, mutta ilmeisesti myivät jotain kiinalaisia polkupyöriä kovalla hinnalla.
Olisiko "Movettaja" sellainen joka toimii Move toiminnan TUNKKINA.
Tunkki on henkilö joka tunkittaa uusia mukaan huijattavaksi.Lapsi on joskus aikamoinen vempula! Villi, tottelematon ja saa itsensä aina vapaaksi kolttosistaan!
- Pulaaikalähestyy
No,johan on aika Sompula.
- Vatuloiva.vempula
Soini on vempula. Kiero kuin korkkiruuvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339