Mitäs palstan köyhät?

Kylän_Porvari

Mitäs persaukiset köyhät luuserit? Onko säilykkeet hyviä? Maistuuko makaroni?

Mulla ei oo velkaa mihinkään suuntaan, kuukausitulot riittää hyvin ja äsken sain perintöäkin sievoisen summan. Tuntuu ihanalta kun on rahaa eikä yhtään velkoja. Taidankin tästä lähteä päivällä syömään jonnekin ulos hyvään ravintolaan jonka jälkeen istun terassille katselemaan kun köyhät tonkii roskiksia. Sitä on mukava seurata.

Kyllä elämä on ihanaa kun on tuohta lompakossa ja pankkitilillä :-)

16

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raharauhoittaaaa

      Kyllä juu raha rauhoittaa kummasti heh olet kanssa laittanut merkille tuon kuinka ahkeraan köyhyyspalstalla jotkut keittelevät makaroneja heh heh siinä on talousasiat vähän viturallaan.

    • sdrtyuik

      Kylän porvari ei ehkä kuitenkaan ole niin kovin onnellinen, kun kirjoittaa tuollaisia aloituksia köyhyys-palstelle neljän aikaan aamuyöstä lauantaina.

      Mikä mahtoi olla ilmiselvästi yksinäisen porvarin veren alkoholimäärä silloin?

    • sfds

      Eipä työtön mitään velkoja mihinkään maksa vaan ne menee ulosottoon, naurattiks vielä, hah hah.

      • ehehheeehheoohhooo

        Naurattaa vielä enemmän, sittenhän olet kuin kääriliinoihin kääritty ruttotautinen muumio, elävä kuollut, et pysty tekemään samoja asioita, mitä muut rehelliset ihmiset ja vouti kuolaa kannoillasi, menet mihin tahansa ;DD
        Et saa asuntoa, lainaa, vakuutuksia, puhelinliittymää jne jne. Joudut aina kokemaan häpeää, sinulla pahimmanlaatuiset merkinnät, pelkäät lausetta: jaahas tarkistetaan ensin luottotiedot.... valitettavasti emme voi asioida kanssasi ;D


      • hohohoohohohoh

        Niinpä, naurattaaks muuten vielä kun asuntoo vuokrattaessakin niitä tarkistellaan, ihme pellejä jos ei tajua yhtään mitään. Mitä ne muutkaan sitä paitsi tekee niin ei yhtään mitään, jos joku ei siinä auta. Ehhehehhahhahahohooh. Minä en kuuntelis ketään mistään kun tämmönen pelle systeemi tämä kerran on.


      • naurattaaaaaaa

        Naurattiks muuten vielä etteihän työtön mitään lainaa saa muutenkaan, hohohoohohohhahaheheh.


      • työttömänäollut

        Miten aina työtön mielletään rahattomaksi?? Eihän työttömyys välttämättä korreloi rahattomuutta tai sitä, että jättäsi laskunsa maksmatta ja ulosottoon, tai että menettäisi luottotietonsa. Luottotiedot voi menettää töissäkin olevana.
        Työttömällä voi olla paljonkin tuloja. Eihän työttömyys estä mitenkään rahan hankkimista tai estä laskujen maksamista.
        Ja mitä tuohon työttömän lainansaantiin tulee, niin kyllä työtön saa lainaakin pankista vakuuksia vastaan.


      • gngcvngc

        Eihän saa jos tulot on kelan rahat. Mikä vittu tossa ei mene jakeluun. Eikä se kenenkään asunto mikään panttilainaamo ole vaan KOTI.


      • Itevaan
        hohohoohohohoh kirjoitti:

        Niinpä, naurattaaks muuten vielä kun asuntoo vuokrattaessakin niitä tarkistellaan, ihme pellejä jos ei tajua yhtään mitään. Mitä ne muutkaan sitä paitsi tekee niin ei yhtään mitään, jos joku ei siinä auta. Ehhehehhahhahahohooh. Minä en kuuntelis ketään mistään kun tämmönen pelle systeemi tämä kerran on.

        No kyllä mä ainaki olen hoitanut täkän 55 vuoden ikään saakka kaikki asiani itse. En ole tarvinnut kenenkään apua. Ai kerran, kun piti anopin perukirja tehdä, tarvitsin lakimiestä avuksi, kun olin kuolinpesän hoitaja.


    • Jaapajaataas

      Roskiksii on kiva tonkii
      Kun
      Näkee mitä kaikkee
      Kivaa köyhä
      On pois heittänyt
      Toimeentulotuilla hankittua
      Elareilla ostettua

    • köyhtynyt

      Seurailet kun ihmiset tonkivat roskista?
      Köyhä olen mutta mitä olen hävinnyt on vaikeampi määrittää.
      Velkanikin saan maksettua kahden viikon päästä loputkin.

    • nöi

      Kas Sippilän Juhalla taas vapaa -aikaa eduskunnan töistä. .Ei tainnut täysistunto kiinnostaa,kävit vaan paikalla painamassa tyhjää??

    • rahassaeiturvaa

      Jeesus Kristus kertoi erään kertomusen (hpoteettisen ?), jossa rikas ihminen antoi itselleen luvan levätä ja iloita rikkauksistaan. Jumala sanoi:"sinä mieletön". Tänä yönä sinun sielusi vaaditaan...tulet kuolemaan. Mihin joutuvat rikkautesi? Näin on jokaisen, jolla ei ole rikkautta Jumalassa, Jeesuksen Kristuksen veren suoman armon kautta saatu uusi elämä. Tämä elämä on lopulta lyhyt, eikä sitä tule käyttää tämän maailman rikkauksien tavoitteluun. Tiedän pienituloisena eläkeläisenä, miten moni asia järjestyisi helpommin, kun tililtä löytyisi velkojen sijjasta vaikka muutama tonni. Jumala pitää huolen niistä jotka Häneen turvaavat, mikä ei useinkaan tarkoita taloudellista menestystä, mutta toimeen tullaan. Rahassa ei ole turvaa lopulta mihinkään ratkaisevaan. Rakkaat ihmiset, etsikää sitä ikuista elämää Jeesuksessa Kristuksessa niin teillä on ikuinen valtava omaisuus, mihin ruoste yms. ei pysty tuhoamaan sitä.
      En puhuisi näistä asioista, jos en olisi täysin varma, että turva Jumalassa/Je...esuksessa Kristuksessa on todellinen ja varma....täysin varma!

    • kivakivakiva

      Totta, on meilläkin kivaa. Rahaa tulee vaikkei tarvi mitään tehdä, senkun auringossa köllöttelee. Laskutkin tulee maksettua, kiitos siulle, kun jaksat käydä siellä töissä. Teidän verorahoilla kyhät saa laskunsa maksettua ja pitämään leppoisia päiviä, kun muut raataa.

      • lomallanyviellll

        Lomaa on vielä 3 viikkoa ja mikäs tässä ku vihdoinkin rahaa. Itse aikoinaan kituutin työttömänä ja rahattomana mutta nyt verkostomarkkinointi ni 7000eur kk


    • Kerrostalokyttääjä

      Mitäs tässä. Lepäillään ja otetaan juomaa. Pari tonnia tulee tilille joka kuukausi ilman, että tarvitsee rikkaa ristiin laittaa, kiitos suomalaisen sosiaaliturvan. No, siitä on elätettävä kolme henkeä, mutta en valita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe