Ylen mollauskampanja jatkuu

EpäluotettavaYle

Ylen roska meedia ja veroparrasiitti osaa olla trumpin kimpussa.
https://yle.fi/uutiset/3-10304684

Trump on perhekeskeinen ihminen ja siksi omakansa on myös ykkösasemassa.
Yle onkin kokoomuksen suunsoitoa levittävä meedia

15

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RoskameediaYle
    • Trump_on_itsekeskeisyys

      "Trump on perhekeskeinen ihminen ja siksi omakansa on myös ykkösasemassa."

      Ja p*skat! Trumpille ei ole tärkeää muu kuin oma napa ja se että se saa aiheetonta kunniaa. Trump on valehteleva ja itsekeskeinen idiootti, en ymmärrä että sillä on Suomessa asti faneja!!!

      • dfghjkjhgfghjk

        Koita rauhoittua femakkokommari, kaikki me tiedämme, että sinua vituttaa, kun sitä kammottavaa seniili-Hilaria ei valittu presdentiksi.


      • kajsd
        dfghjkjhgfghjk kirjoitti:

        Koita rauhoittua femakkokommari, kaikki me tiedämme, että sinua vituttaa, kun sitä kammottavaa seniili-Hilaria ei valittu presdentiksi.

        Osuvasti valitut sanat. Pointsit.


      • Trump_on_itsekeskeisyys
        dfghjkjhgfghjk kirjoitti:

        Koita rauhoittua femakkokommari, kaikki me tiedämme, että sinua vituttaa, kun sitä kammottavaa seniili-Hilaria ei valittu presdentiksi.

        Haista sinä hintti p*ska!
        Minä en ole femakko enkä kommari eikä minua vituta mikään, paitsi sun viestisi! Trump on paljastanut todellisen luonteensa ja minä vain kerroin sen. On sinun häpeäsi että uskot kaiken mitä Trump sanoo, osoittaa vain sinun tyhmyytesi.


      • Trump_on_itsekeskeisyys
        kajsd kirjoitti:

        Osuvasti valitut sanat. Pointsit.

        Vastailet ja annat pointsit näköjään itsellesi, säälittävää!


      • dfghjklkgfc
        Trump_on_itsekeskeisyys kirjoitti:

        Haista sinä hintti p*ska!
        Minä en ole femakko enkä kommari eikä minua vituta mikään, paitsi sun viestisi! Trump on paljastanut todellisen luonteensa ja minä vain kerroin sen. On sinun häpeäsi että uskot kaiken mitä Trump sanoo, osoittaa vain sinun tyhmyytesi.

        Sinä olet viherpunikkifemakko, kun sinulle niin sanotaan. Nautittavaa, kun muutamilla faktoilla saa sinulle aiheutettua raivokohtauksen ;D


      • Trump_on_itsekeskeisyys
        dfghjklkgfc kirjoitti:

        Sinä olet viherpunikkifemakko, kun sinulle niin sanotaan. Nautittavaa, kun muutamilla faktoilla saa sinulle aiheutettua raivokohtauksen ;D

        Minä EN ole viherpunikkifemakko! Sinä sen sijaan olet HENKISESTI SAIRAS!


      • pankitpolitiikonloiset

        Siis mediaverolla saa lähes 16 tuntia pelkää paskaa kaksi tolloa tule suomeen syömään ja puhumaan silkkaa paskaa ja veronmaksajat maksaa oi saatana kyllä olette tyhmiä, eipä ihme et kusessa ollaan.


      • uskonytjo
        Trump_on_itsekeskeisyys kirjoitti:

        Minä EN ole viherpunikkifemakko! Sinä sen sijaan olet HENKISESTI SAIRAS!

        Sinä olet viherpunikkifemakko, usko jo, kun itseäsi fiksummat niin sanoo.


      • Trump_on_itsekeskeisyys
        uskonytjo kirjoitti:

        Sinä olet viherpunikkifemakko, usko jo, kun itseäsi fiksummat niin sanoo.

        Ja jumaliste, minä EN ole mikään viherpunikifemakko!!! Usko sinä tyhmä kun itseäsi fiksumpi sen sanoo! Sinä olet henkisesti sairas, hanki hoitoa!


    • Ogu

      Naurettavaa kun klo:21 uutisissa keskittyneesti mollataan Trumpin sanomisia USA:n sisäpolitiikista, johon Suomen ei tule sekaantua. Pääasia oli koko maailmana koskettavat asiat; mm. ydinaseriisunta! Minusta huipputapaaminen oli erittäin onnistunut,kun keskusteluyhteys on avattu ja mennään rauhanprosessissa eteenpäin! Presidenttien ymmärrys toisiian kohtaan oli helposti huomattavissa ja olen erittäin optimistinen.

    • Masukka

      Jos valtiotasi syytetään jostain ja epäilys syytteistä on kyseenalaista,niin kyllä minä Putinin tavoin ainakin haluaisin nähdä faktat ja tarjoaisin tutkimuksissa yhteistyötä ja vastavuoroisuutta; tällöin molemmilla osapuolilla on mahdollisuus todeta faktat itse, mikä pitää paikkansa/mikä ei. Kummasti v.-16 tapahtuneita asioita nostetaan esille JUURI presidenttien huipputapaamisen alla. Eikö maailman rauha ole nro:1 ?!?!

    • sofivihreä

      Amerikkalaiset ovat valinneet Trumpin presidentiksi ja venäläiset Putinin. Harmi, että kumpikaan ei miellytä vihreitä, amerikkalaiset ja venäläiset ovat valinneet "väärin".

      • pdfpdfpdf

        Kun edes republikaanit ei taida tykätä Trumpista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe