Jakelujuniorit - onko olemassakaan?

Jakelueitoimi

Kerrostalo Vieremän alueella, sunnuntain Aamupostin jakelu ei toimi. Ei tosin toimi myöskään keskiviikon Viikkouutistenkaan jakelu...:( Sen hoitaa toinen jakelija.
Palautetta annettu, moneen kertaankin, mutta ei taida toimijoita kiinnostaa.

En halua tilata Aamupostia, joten yhdistysten toimintaa koskevat tiedot olisivat tärkeitä. Kaikki eivät jostain syystä laita tietoja nettiinkään.
Saa nähdä, tuleeko Opiston ohjelmaakaan. Kesäajan Hyvinkään Liikenteen aikataulua ei myöskään jaettu. Ja kaikilla vanhemmilla ihmisillä ei edelleenkään ole nettiä.

13

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmanjäänyt

      Juu, ei tullut Vaiveronkadullekkaan. Tökkii jakelut taas.

    • nuoriso_töihin

      Vieremän taloon saapui juuri Aamuposti. Ilmeisesti jakajista taas pulaa...

    • jakelu_toimii

      Hesarin aamujakelu toimii erittäin hyvin ja siitä vastaavat jakelujuniorit. Mihin ihmeeseen te Aamupostia tarvitselle? Siellä kerrotan, miten taas on löydetty Lopelta koirankakkaa ja Paavolassa on 45-vuotias vanhus tuupertunut kadulle.

    • ihanakesäjuu

      Ei olekaan kyse maksullisesta Aamupostista vaan sunnuntain ilmaisnumerosta ja keskiviikkona jaettavasta Viikkouutisista. Nimenomaan kun EI tilaa Aamupostia (jonka jakelun hoitaakin nykyään Posti) niin haluaisi saada nuo ilmaislehdet. Niissä on tietoja tapahtumista ja joskus jotain paikallisjuttujakin. Mainoslehdet jaetaankin pääosin ilmeisesti muuta kautta. Ennen ne tulivat ilmaislehtien mukana, on kai havaittu yrityksissä, etteivät ne tule perille aina.
      En tarvitse Hesariakaan, kallis lehti. Eläkkeellä lehtitilaukset on karsittava, ainakin pieneläkeläisen.

      • jakelu_toimii

        Noissa ilmaislehdissä on sitä samaa koirankakkajuttua. Toki joukossa voi olla jokin kiinnostava paikallisuutinen, mutta juuri nyt ei muistu mieleeni, milloin sellaisia olisi ollut. Minulle mainokset tulevat normalisti, haluan ruokakauppojen tarjoukset, mutta kaiki huonekalumainokset ja kultakauppamainokset ja vastaavat pistän suoraan lehtikeräykseen. Ja miksi Posti tekee sen paperikannen mainosten ympärille? Paperintuhlausta.

        Hesari on kallis lehti, totta kyllä, mutta vaikka muutoin en halua juurikaan asioita paperimuodossa, niin aamukahvipöytään haluan Hesarin. Tablettia tai kannettavaa on hankala pitää pöydällä kahvikupin kanssa.


      • Solidaarisuutta
        jakelu_toimii kirjoitti:

        Noissa ilmaislehdissä on sitä samaa koirankakkajuttua. Toki joukossa voi olla jokin kiinnostava paikallisuutinen, mutta juuri nyt ei muistu mieleeni, milloin sellaisia olisi ollut. Minulle mainokset tulevat normalisti, haluan ruokakauppojen tarjoukset, mutta kaiki huonekalumainokset ja kultakauppamainokset ja vastaavat pistän suoraan lehtikeräykseen. Ja miksi Posti tekee sen paperikannen mainosten ympärille? Paperintuhlausta.

        Hesari on kallis lehti, totta kyllä, mutta vaikka muutoin en halua juurikaan asioita paperimuodossa, niin aamukahvipöytään haluan Hesarin. Tablettia tai kannettavaa on hankala pitää pöydällä kahvikupin kanssa.

        Nuo ilmaisjakelulehdet ovat ainoa tietolähde monelle ihmiselle joilla ei ole varaa tilata lehteä, eikä myöskään nettiä. Harva tietää että noin 30-35 % suomalaisista talouksista on ilman nettiä eri syistä, mutta tarvitsevat tietoa mm. kaupungin muuttuvista tilanteista esim. terveyspalveluista. Muuta kaikkien käytössä olevaa tietolähdettä ei ole, kuin tämä ilmaisjakelu.


    • ihanakesäjuu

      Myönnän, että alussa oli vaikeaa aloittaa päivää ilman sanomalehteä. Mutta olen nyt tottunut lehden lukemisen sijaan katsomaan Aamu-tv:tä . Siinähän ne uutisetkin saa nähdä ja kuulla.

      • jakelu_toimii

        Minä taas olen ikäni vihannut televisiota enkä usko, että enää tällä ikää muutan siitä mielipidettäni. Minulla saattaa mennä vuosi ja aiemmin on mennyt pari kolme vuotta välillä ilman, etten avaa televisiota. Ei minulla luonnollisestikaan olisi koko laitetta, jos joku kävijä ei joskus sitä katsoisi. Se on vähän niin kuin vierasvara, pullapitkoa pakastimessa vastaava.

        Hesarista luen mieluiten juttuja, jotka eivät ole päiväkohtaisia, vaan asioita taustoittavia. Ja henkilöhaastatteluja, jos henkilöllä on jotain sanottavaa. Mitään turhaa puheenpölinää televisiosta en jaksa kuunnella. Sanomalehdistä voi valikoida, mitä lukee ja mitä ei. Ja hesarista voi lukea juttuja vielä monta päivää jälkeenkinpäin, joten tulee luetuksi koko rahan edestä.


    • lukumato3

      Hakalassa jäänyt viisi kertaa peräkkäin ilmaisjakelulehti, ja mainokset jakamatta!

    • Soiteltujalauleltu

      Samoin taas Vieremällä. Pitää infota yhdistyksiä, ettei niiden ilmoitukset tapahtumista tavoita jäseniä, vaikka lehdessä olisivatkin. Tuleekohan opiston ohjelmakaan:-(. Mainoksia tulee nykyisin postin mukana. Yrityksille mennyt palaute jakelun toimimattomuudesta tehonnut.

      • jakelu_toimii

        Hyvinkään kansalaisopiston kursseille on voinut jo aikapäivät sitten ilmoittautua. Helsingin työväenopiston kursseille ilmoittautuminen alkaa ensi viikolla. Netistä löytyy ohjelmat, niitä ei tarvi paperimuodossa.


      • OlemmeErilaisia
        jakelu_toimii kirjoitti:

        Hyvinkään kansalaisopiston kursseille on voinut jo aikapäivät sitten ilmoittautua. Helsingin työväenopiston kursseille ilmoittautuminen alkaa ensi viikolla. Netistä löytyy ohjelmat, niitä ei tarvi paperimuodossa.

        Netti ja netti... Kaikilla ei sit ole, kuten on todettu juuri. Mieluummin selaan paperiversiota kuin katson netistä. Kuten moni muukin ikäihminen. Vaikka muuten käytänkin nettiä sujuvasti.


    • Anonyymi

      Vuodet vaihtuu, mutta jakelu tökkii usein. Kun asiakas tilaa jotain niin hän odottaa tilauksen toimivan sopimuksen mukaisesti ja lehden tulevan ajoissa. Tämä pätee myös ilmaisjakeluun, koska siinä mainostavat toimijat edellyttävät että lehti jaetaan sovittuna aikana. On Aamupostin ja sen omistajayhtiön asia valvoa jakeluyhtiöiden toimintaa. On yksinomaan tilaajan asia missä muodossa hän itse haluaa lehtensä lukea, eikä siinä toisten "neuvoja" tarvita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe