Lohjan keskuskirpputori

huomioitavaa

Älkää menkö lasten kanssa kyseiseen paikkaan. Siellä on erittäin ahtaat käytävät ja lasitavaraa laitettu hyllynreunat täyteen.

14

3743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mattimooses

      En usein käy kippiksillä, mutta kävin Asemalla, oli järkyttävä paikka. Vanhoja huonekaluja röykkiöittäin vahvan pölyn peitossa, kaikki myytävät tavarat kaatopaikalle sopivampaa ja hinnat aivan poskettomia. Vanhat likaise pöytäliinat oli sellaisissa hinnoissa etteivät ole edes uutena maksaneet niin paljon, astiat viallisia ja lasitavaroilla hinnat kuin olisivat Virkkalan tuotantoa.
      Kerran olen käynyt Nummelassa ja meininki oli aivan toinen. Järjestys oli todella hyvä, eikä romuja ollut myynnissä ja hinnat kohdallaa.
      Pitänee käydä katsastamassa muutkin kirkkparit.

    • exaa

      Kiertäkää muutenkin kaukaa - siellä kun myyjä kieltäytyy myymästä hyviä löytöjä pitäen ne itsellään.

      • outoa.logiikkaa

        Mitähän vitun ideaa on viedä tavaraa myytäväksi, jos ei niitä halua myydä?


      • kokemustaon

        Välikäsimyyjä ei myy yksittäisten myyjien tuotteita jos hän haluaa pitää ne itse. Kassa valikoi asiakkaiden ostoksista parhaat päältä itselleen.


    • tankokuningatar_paska

      Kyllä oli surkeat esiintyjät TANHUHOVISSA täys paska akka joka yritti laulaa ei helvetti näitä enään tänne ikinä

    • Asiakas48

      Hirveä mesta ! Niinkin yksinkertainen asia kuin pankkikorttimaksu oli otettu kahteen kertaan. Soitin viikko sitten ja korjaavat kuulemma maanantaina. Nyt on torstai.... rahoja ei näy. Jälleen soitin ja seli, seli, seli.... Entäs jos en olisi tarkka tilini kanssa, siinä olisin maksanut ostokset kahteen kertaan.
      Ei SINNE ENÄÄ IKINÄ !!!!! Vastenmielinen myyjä myös. Jos uskallatte maksaa pankkikortilla, niin tarkistakaa tilille.

      • Asiakas48

        Kaksi viikkoa mennyt, ei rahat tilillä. Jälleen soitto ja kuulemma huomenna ovat tilillä. MIELENKIINTOISTA !!!!


    • EiKirpputori

      Ei se ole mikään kirpputori enää. Myyvät omia kuolinpesistä ostamiaan tavaroita verotta kirppikaupalla. Huijarilafka koko paikka.

      • gufudkfkgk

        Ihan mielenkiinnosta, missä ovat todisteet tästä väitetystä veronkierrosta? Pikkuinen paikka tuskin olisi pyörinyt niin pitkään moisella toiminnalla. Vai toimiiko joidenkin logiikka niin, että kuolinpesätavaran jälleenmyynti = veronkierto. Vielä, kun he julkisesti mainostavat ostavansa kuolinpesiä, olisi perin typerää olettaa heidän olevan veronkiertäjiä. Voin sen verran hyvää sanoa kun olen joskus siellä kodinroinaa myynyt; kauppa käy ja tavaraa varastetaan muihin kirppiksiin verrattuna todella vähän koska ovat tarkkana varkaiden suhteen. Sanoisin että se on retro/antiikkimyymälä jossa on myös kirpputori. Mitä väärää siinäkään on? Lisäksi, jos et osaa hinnoitella, kysy neuvoa, auttavat mielellään ja ovat aina olleet rehellisiä, ainakin minun kanssani. Suomalaiset vaan ei tykkää jos joku pärjää työelämässä. Ei heidän työ ole helppoa, eikä sillä todellakaan rikastu, itse en jaksaisi noin rankkaa duunia! Tiesittekö, että ruokakaupassakin kaikki on trokattua? Ostavat halvalla ja myyvät teille paljon kalliimmalla.. Kyllä on hirveää. Mutta juu, todisteita kaivataan veronkiertoväitteistä, on niinnhelppo nimettömänä vaahdota naama punaisena ja levitellä juoruja. Olen myös enenevässä määrin törmännyt ilmiöön, että oletetaan asiakaspalvelijan olevan hymyssäsuin, kun asiakas töräyttää jotain sopimatonta, on töykeä tai ylimielinen, tai muuten vain kusipää. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Harva osaa harrastaa itsetutkiskelua. On ihan oikeastikin paskoja kirpputoreja olemassa; likaisia, ja joissa tavaraa varastetaan kuin viimeistä päivää. Monet saisivat laskea sitä nenänkärkeä alaspäin. Jos taas on liian kallista, siitä saapi kiittää Suomen törppöhallitusta ja eurostoliittoa. Ei ole pienyrittäjillä helppoa, ihan oikeasti..


      • gufudkfkgktoinen
        gufudkfkgk kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, missä ovat todisteet tästä väitetystä veronkierrosta? Pikkuinen paikka tuskin olisi pyörinyt niin pitkään moisella toiminnalla. Vai toimiiko joidenkin logiikka niin, että kuolinpesätavaran jälleenmyynti = veronkierto. Vielä, kun he julkisesti mainostavat ostavansa kuolinpesiä, olisi perin typerää olettaa heidän olevan veronkiertäjiä. Voin sen verran hyvää sanoa kun olen joskus siellä kodinroinaa myynyt; kauppa käy ja tavaraa varastetaan muihin kirppiksiin verrattuna todella vähän koska ovat tarkkana varkaiden suhteen. Sanoisin että se on retro/antiikkimyymälä jossa on myös kirpputori. Mitä väärää siinäkään on? Lisäksi, jos et osaa hinnoitella, kysy neuvoa, auttavat mielellään ja ovat aina olleet rehellisiä, ainakin minun kanssani. Suomalaiset vaan ei tykkää jos joku pärjää työelämässä. Ei heidän työ ole helppoa, eikä sillä todellakaan rikastu, itse en jaksaisi noin rankkaa duunia! Tiesittekö, että ruokakaupassakin kaikki on trokattua? Ostavat halvalla ja myyvät teille paljon kalliimmalla.. Kyllä on hirveää. Mutta juu, todisteita kaivataan veronkiertoväitteistä, on niinnhelppo nimettömänä vaahdota naama punaisena ja levitellä juoruja. Olen myös enenevässä määrin törmännyt ilmiöön, että oletetaan asiakaspalvelijan olevan hymyssäsuin, kun asiakas töräyttää jotain sopimatonta, on töykeä tai ylimielinen, tai muuten vain kusipää. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Harva osaa harrastaa itsetutkiskelua. On ihan oikeastikin paskoja kirpputoreja olemassa; likaisia, ja joissa tavaraa varastetaan kuin viimeistä päivää. Monet saisivat laskea sitä nenänkärkeä alaspäin. Jos taas on liian kallista, siitä saapi kiittää Suomen törppöhallitusta ja eurostoliittoa. Ei ole pienyrittäjillä helppoa, ihan oikeasti..

        Hyvin sä vedät :) Omaa yritystä mainostaen ja dissaamalla muiden firmoja.. Mutta kukin tavallaan puolustautuu, mutta luulisi yrittäjän keksivän ainakin jonkin muun nimimerkin kuin: gufudkfkgk, Mutta viesteistä päätellen olette itse valinneet tienne..


      • Anonyymi
        gufudkfkgk kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, missä ovat todisteet tästä väitetystä veronkierrosta? Pikkuinen paikka tuskin olisi pyörinyt niin pitkään moisella toiminnalla. Vai toimiiko joidenkin logiikka niin, että kuolinpesätavaran jälleenmyynti = veronkierto. Vielä, kun he julkisesti mainostavat ostavansa kuolinpesiä, olisi perin typerää olettaa heidän olevan veronkiertäjiä. Voin sen verran hyvää sanoa kun olen joskus siellä kodinroinaa myynyt; kauppa käy ja tavaraa varastetaan muihin kirppiksiin verrattuna todella vähän koska ovat tarkkana varkaiden suhteen. Sanoisin että se on retro/antiikkimyymälä jossa on myös kirpputori. Mitä väärää siinäkään on? Lisäksi, jos et osaa hinnoitella, kysy neuvoa, auttavat mielellään ja ovat aina olleet rehellisiä, ainakin minun kanssani. Suomalaiset vaan ei tykkää jos joku pärjää työelämässä. Ei heidän työ ole helppoa, eikä sillä todellakaan rikastu, itse en jaksaisi noin rankkaa duunia! Tiesittekö, että ruokakaupassakin kaikki on trokattua? Ostavat halvalla ja myyvät teille paljon kalliimmalla.. Kyllä on hirveää. Mutta juu, todisteita kaivataan veronkiertoväitteistä, on niinnhelppo nimettömänä vaahdota naama punaisena ja levitellä juoruja. Olen myös enenevässä määrin törmännyt ilmiöön, että oletetaan asiakaspalvelijan olevan hymyssäsuin, kun asiakas töräyttää jotain sopimatonta, on töykeä tai ylimielinen, tai muuten vain kusipää. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Harva osaa harrastaa itsetutkiskelua. On ihan oikeastikin paskoja kirpputoreja olemassa; likaisia, ja joissa tavaraa varastetaan kuin viimeistä päivää. Monet saisivat laskea sitä nenänkärkeä alaspäin. Jos taas on liian kallista, siitä saapi kiittää Suomen törppöhallitusta ja eurostoliittoa. Ei ole pienyrittäjillä helppoa, ihan oikeasti..

        PROTESTI: LOHJAN KESKUSKIRPPUTORI, ESPOO
        Y-tunnus 2434954-9
        Talousalue Uudenmaan talousalue
        Osoite Asemanrinne
        08500, Lohja
        Häiriöpäivämäärä 31.12.2021
        Lisätty 6.1.2022
        Velkoja Verohallinto
        Saatavan määrä 74 698 €


      • Anonyymi

        ABC:lläkin myivät mutta jostain syystä tuli äkkilähtö.


    • Anonyymi

      Kaikialla on sama asia kirpputorit. Mitä lapsi siellä yleensä tekee? Eikö lapsi,lapsien paikka ole leikki puistot ja ulkoilu,eikä rajamista sisätilat kun ei jaksa niiden kanssa vietää laatu aikaa ulkona.

    • Anonyymi

      Missään en ole törmännyt niin huonoon asiakaspalveluun, kuin täällä! Hintataso myös kalliimpi kuin missään muulla kirpputorilla, feikkitavaraa hyllykaupalla ympäri vuoden. Ei jatkoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe