Monikansallinen Ranska löylyttää nationalisteja

kyykmanni.itte

Yltiöisänmaallinen Kroatian joukkue ottaa huolella turpiinsa ranskalaisilta jalkapallotaitureilta. Ranskan joukkueessa varsinkin mustaihoiset pelaajat loistavat nopeudellaan sekä peliälyllään.
On ihan mukava kuitenkin että mustaihoiset urheilijat suostuvat ylipäätänsä vielä urheilemaan huonompien ja hitaampien valkoihoisten kanssa.
Mitäs rajakki tähän.

11

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoppee.eioohäppee

      Oli tämä asetelma selvä pyy jo ennen aloituspotkua; Kroatia ei tule kestämään ranskanjoukkueen prässiä. Kuitenkin kroatian lohdutusmaali 4-2 tilanteeseen oli herkullinen.
      Ranskan -Mpappella on MM- kisojen hurjin tykki.

    • heikko.aloitus.sulla

      Jostakinhan sen suvakin on saatava hekumansa, nyt kelpaa jopa jalkapallon vetäminen mokutukseensa.

    • UggaBuggaFransmanni

      joo, Ranska monikansa, just joo, tulossa on vielä yli 1000 miljoonaa Afrikapinaa.
      Mustiksi palaneita ranskalaisia.

    • Paskamaa

      Ranskan joukkue on tylsä paska. Hieno suoritus Kroatialta noita fransmannien irvikuvia vastaan.

    • latteelatelatistaa

      Varmaan lattein kaikista ikinä näkemistäni finaaleista.

    • kuntourheiluonhyvä

      En katsonut yhtään ottelua koko kisoista urheilu ei nykyään kiinnosta ole kiinnostanut vuosiin.Ylipalkattuja dopattuja jne.

    • mun omat suosikit top20 futis
      1. espanja
      2. portugali
      3,italia
      4.ruotsi
      5.saksa
      6.sveitsi
      7.hollanti
      8.serbia
      9.venaja
      10.unkari
      11.itavalta
      12. englanti
      13. serbia
      14. puola

    • Anonyymi

      Niin tarkoitatko nyt Marokon B-maajoukkuetta joka viekkaudella ja vääryydellä pääsi mukaan EUROOPANmestaruuskisoihin?

      • Anonyymi

        Ai kappas tääkin trollaus onkin jo vuodelta 2018 joten tais sittenkin olla MM-kisat.


    • Anonyymi

      Punahuijaus, mikä se on? No kommunismi vaikuttaa vahvasti sellaiselta, kun miettii aatteen taustoja, luojia ja nostajia 1800-luvulta ja 1900-luvun alusta. Marx oli koulutettua luokkaa jolle Engels hankki rahoitusta varastamalla isänsä tehtaasta muunmuassa kirjan kirjoittamista varten. Siis yläluokkaa oli myös Engels. Lenin puolestaan oli tekniikan tohtori, eikä sellaista koulutusta kyennyt hankkimaan tsaarinajan Venäjällä kukaan työväenluokkaa kuuluva. Jo pelkkä luokkaraja ajattelu tuli siinä vastaan. No 1800-luvun teollistumisessa tietysti työtätekevä luokka joutui kärsimään pahiten rakennemuutoksen huonoista sivuilmiöistä. Agraariyhteiskunta takasi ennen sitä edes ruoan yleensä yhteiskunnan alimmalla portaalla puurtavalle Rengille tai piialle. Teollistuva yhteiskunta ei siihen kyennyt. Tässä tilanteessa olisi loogista olettaa aateliston huolestuvan vallankumouksen vaarasta ja päättävän alkaa johtaa sitä itse. No he keksivät kommunismin jossa valtio on tuotantolaitosten ja heidän kartanojensa ym. kulissi omistaja. Aatelisto itse on todellinen omistaja tuon kulissiomistuksen takana. Minusta järkeenkäyvä ajatus, kun huomioi millainen on ollut Neuvostoliiton yhteiskuntarakenne. Siellä on ollut hallitseva eliitti, jolla on ollut omat jopa omat kauppansa joissa ei tarvinnut tyhjiä hyllyjä katsella ja kaikki yltäkylläisyys oli käden ulottuvilla, omat asuinalueet joille ei työkansalla ollut menemistä. Tavallinen työkansa taas painoi tehtaissaan ja ruokapalkalla päälle vain pullon vodkaa kerran viikossa ja olikohan Vodka terästetty jollain rauhoittavalla aineella jotta ei työläisparalle olisi tullut mieleen kysellä parempien olojen perään, kyllähän esim seitsenhenkisen perheen piti mahtua pikkuyksiössä elämään. No mistäs äkkiä tulivat ne uusrikkaat Neuvostoliiton kaatuessa, no mahtoivatko olla ne kulissiomistaja aateliset jotka koplasivat omaisuutensa taas virallisesti omiin nimiinsä tilaisuuden koittaessa. Tuota teoriaa vasten on helppo ymmärtää miksi Kommunistivaltiot oikeastaan kaikkialla maapallolla ovat olleet totalitaristista valvontajärjestelmiä joissa työmies vikisee ja eliitti vie. Harvapa tämän ymmärsi aikanaan Suomalaisessakaan työväenluokassa ja moni ”työläistoveri” on ollut valmis muka vapautensa ja työväen etujen nimiin jauhamaan vähän toisenlaisia näkemyksiä omaavan työkaverinsa murusiksi. Meinaan kokemusta on itsellänikin niissä jauhinkivissä pyörimisestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe