Ateistien harhaluulo

"Tämä elokuva todella osoittaa, että Jumalan ja evankeliumin uskominen ei ole koskaan todella älyllinen, vaan niin kuin Raamattu sanoo: Ihmiset rakastavat pimeyttä pikemminkin kuin valoa."
Lainaus yhtä videon kommenttia mukaillen.

6

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Todistettava Jumalan olemassaolo on ateistille kuin todistaa auringon olemassaolo, keskipäivällä selkeällä päivällä. Silti miljoonat käsittelevät ateismin hulluutta. "Ateistinen hämmennys" vetää verhon ja paljastaa, mitä tapahtuu niiden miesten keskuudessa, jotka kieltävät ilmeisen..." (lainaus videosta)

      https://www.youtube.com/watch?v=ChWiZ3iXWwM

      On surullista, että ateistit kieltävät kaiken mikä liittyy Raamattuun. Mielenkiintoinen video.

      • AimoMatinpoika

        Syntyikö kaikki tyhjästä ? Olen melkeinpä koko ikäni ollut sitä mieltä että ateistit ovat oikeassa mutta nyt olen jättänyt Jumalalle senverran tilaa että olkoon Hänen tekosiaan mitä ihmiset eivät vielä ymmärrä. Jospa järjestys on ollut tällainen
        1. Jumala järjesti suuren pamauksen tyhjästä (Hän sen voi ainostaan järjestää)
        2. Syntyi elämän DNA.t
        3. Jumala loi evoluution
        ja nyt me joukolla ihmettelemme kuinka hitossa Jumala kaiken teki.


      • Voi_voi

        Videolla kysytään yksinkertaisesti kuinka elämä on saanut alkunsa ja muotonsa. Tosiasiassa kysymyksen tulisi kuulua kuinka se elamä jota kutsutaan Jumalaksi sai alkunsa sillä kysymyksen esittäjä haluaa todistaa juuri sen että Jumala on olemassa koska elämä maan päällä ei voi olla sattuman seurausta. Tämän lisäksi käyttää kysyjä DNAn olemassa oloa todisteena siitä että helvettikin olisi todellisuutta, mikä vie kysyjän teoriat täysin hakoteille. Minulle tämä video osoittaa Jumalaan uskovan ihmisen (lahkolaisen?) yrityksen todistaa enemmänkin itselleen, että Jumala ja helvetti on todellisuutta. Video kiertää todelliset kysymykset kaukaa, mikä on aivan normaalia ja ymmärrettävääkin koska vatauksia ei ole - mutta se ei todista mitää siitä kuinka elämä kerran on saanut alkunsa, eikä siis millään tavalla vastaa kysymykseen onko Jumala olemassa tai ei.


    • " Jumalan ja evankeliumin uskominen ei ole koskaan todella älyllinen, vaan niin kuin Raamattu sanoo: Ihmiset rakastavat pimeyttä pikemminkin kuin valoa."

      No olipa hienosti mukailtu. Aivan loistavasti.

      Perataanpa tuota hieman.

      Ensinnäkin, Jumalaan uskominen ei mielestäsi ole älyllistä toimintaa. Ateisteilla lienee samansuuntainen mielipide asiaan. Olet siis heidän kanssaan samaa mieltä.

      Ja toiseksi, lauseesta käy ilmi että Jumalaan uskominen on mielestäsi pimeyden rakastamista. En usko, että edes ateistit sentään ihan noin jyrkästi uskovia tuomitsisivat.

      Mutta mielenkiintoinen mielipide kuitenkin sinulta.

    • Toki jumala voi olla olemassa, mutta raamatussa ja erityisesti evankeliumeissa kuvatun jumalkolmikon seuraajat ovat tutkitusti epäjumalan palvelijoita.

      Pimeys on siis paljon synkempää siellä evankelisten leirissä. Ateisti ei ainakaan missään tapauksessa joudu tuomiolle epäjumalan palvomisesta.

      • " Ateisti ei ainakaan missään tapauksessa joudu tuomiolle epäjumalan palvomisesta."

        No sehän on varsin positiivinen näkemys asiasta. On siis ainakin edes yksi asia, jossa ateistit päihittävät riviadventistit mennen tullen. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2455
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1464
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      135
      1277
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1223
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1127
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      749
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      719
    9. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      711
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      710
    Aihe