Farscape-Fanit!!!

Talyn

ILmoittautukaa fanit tänne niin nähdään paljonko ja minkälaista fania tällä planeetalla tallaa...!!!!
Harmi että sarja alkaa oleen lopuillaan mutta onneks DVD on keksitty...

38

6718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyylä

      No täällä on yksi fani. Olen keski-ikää lähestyvä eukko, ja SciFi on aina ollut lähellä sydäntäni. Farscape on melkeinpä parasta sillä saralla, mitä koskaan olen nähnyt.

      Olisikin varaa niihin dvd-lättyihin. Katselin jostain hintoja, herra isä mitä summia niihin pitäisi laittaa!

      Onneksi on kaapeli-tv.

      • harmiettäloppu

        Maailmalla suosittu ja monia palkintoja kahminut tv-sarja Farscape loppui sitten tv5-kanavalla. Harmi.

        Olisivat näyttäneet uudestaan alusta alkaen. Uusia katsojia tulee kokoajan.

        Tai miksiköhän tätä sarjaa ei ole julkaistu Suomessa DVD-bokseina suomiktekstein kun kaikkea muutakin on.?

        Ja lisäksi sitä viimeistä osaa eli Peacekeepers war "kautta". Tätähän ei ole nähty koskaan Suomessa.

        http://www.youtube.com/watch?v=9Mc6bBR4FBs


    • Strutter

      Tääl on kans Hämeestä tämmönen kolmenkybän hujakoilla oleva fani-äijä jolta ei jää jaksoakaan katsomatta...

      Dvd:t on toistaseks jääny kaupan hyllylle mutta Peacekeeper Wars taitaa kyllä mennä hankintaan...

      Aeryn Sun Forever ;)

      • Mr. Wormhole

        Mistä te niitä Farscape DVD:tä löydätte? Koko kauden paketit kiinnostaa.. Ainoa minkä löysin oli filmifriikissä 1. kauden DVD paketti... eikä niitä kaupassa täälläpäin ole!


    • tsn81_

      Ehkä kaikkien pitäisi myös alkaa kirjoittaa SubTV:lle että ostavat myös Farscape minisarjan jotta voivat näyttää sen heti sarjan loputtua?

    • Ulim

      En tiedä olenko varsinaisesti fani, jäin vaan koukkuun joskus. Tuntuu että joka jaksossa on jotain typerää ja jotain loistavaa.

      - neljännesvuossadan ikäinen turkulainen nainen

      • Ulim

        Se olisi kyllä hyvä, jos SubTV esittäis Peacekeeper Warsin.


      • Stan
        Ulim kirjoitti:

        Se olisi kyllä hyvä, jos SubTV esittäis Peacekeeper Warsin.

        Eikös se akvaariotyttö sanonut vähän aikaa sitten, että jatkoa Farscapelle ei ole ostettu. Että ei ainakaan ihan heti nähdä subilta. Eipä tule Lexxiäkään uusintana...

        Täytynee käydä antamassa palutetta.


    • Susanne

      Ilmoittaudun faniksi! :)

      OLen seurannut Farscapea alusta alkaen ja ihastuin heti hassuihin henkilöhahmoihin.

      Olen psyykannut subtv:tä tästä että esittäisivät Peacekeeper Warsin.

      Lähettäkää vesipostia tai käykää sivuilla antamassa palautetta että saisimme nähdä minisarjan.

    • Chiana

      Täällä kanssa hämeestä kakskybänen neiti jäänny pahasti koukkuun scapeen... Onneksi kaikki DVD:t löytyy hyllystä, viimeisintä ja sitä kaikkein koukuttavinta ja yllätyksellisen hämärintä kiekkoa myöten ;)

      • milaya

        Myös täällä on lähes kolmekymppinen farscape fani muija.Kesällä tulee 5 vuotta täyteen, canal salla aloitin.Kaikki dvd:t löytyy, sekä myös kahvi kuppi ja kaikki 3 kirjaa.Katson myös aina subin jaksot.Kotiteatteri on myöskin hankitu vain farscapen takia...


    • Fartscape

      Kai mä sit kanssa oon fani...

      Farscape on ainoa sci-fi sarja, jota pystyn katsomaan.

    • KOS

      Täältä löytyy kanssa parikymppinen Farscape fani. Farscape on kyllä parasta scifiä ikinä. DVD-kokoelmaan ei ole varaa, mutta kaikki jaksot on nähty mukaan lukien minisarja. Nyt kun Farscape on loppu, (hyvä niin, koska 4. kausi alkoi jo menemään huonoon suuntaan) niin pitää kai siirtyä Stargateen koskan Ben Browder liittyy siihen ja jos nyt oikein ymmärsin niin Claudia Black on myös mukana 5 jaksossa.

      • Kyylä

        Miten niin? Jos kysymys on jaksoista joita on tullut tv:stä tähän mennessä, niin en ole itse kyllä huomannut mitään huonoa suuntaa.

        Senkin osion missä päädyttiin Maahan olisi voinut toteuttaa paljon huonommin. Aika jänniä juttuja kuitenkin vain siitäkin keksittiin.

        En yleensä ihan hampaattomasti katso mitään sarjaa - toki F:ssakin on jotain paskaa joskus ollut - mutta taitaa F. kuitenkin olla yksin parhaita sarjoja mitä olen koskaan nähnyt, enkä ole lähiaikoina itse havainnut mitään erityistä tasonlaskua.


      • Nimetön
        Kyylä kirjoitti:

        Miten niin? Jos kysymys on jaksoista joita on tullut tv:stä tähän mennessä, niin en ole itse kyllä huomannut mitään huonoa suuntaa.

        Senkin osion missä päädyttiin Maahan olisi voinut toteuttaa paljon huonommin. Aika jänniä juttuja kuitenkin vain siitäkin keksittiin.

        En yleensä ihan hampaattomasti katso mitään sarjaa - toki F:ssakin on jotain paskaa joskus ollut - mutta taitaa F. kuitenkin olla yksin parhaita sarjoja mitä olen koskaan nähnyt, enkä ole lähiaikoina itse havainnut mitään erityistä tasonlaskua.

        No tämähän on vain minun mielipiteeni, mutta sarjan kakkos- ja kolmoskausi on parasta mitä Farscape tarjosi.

        Ykköskausi oli tietenkin "laimea", koska siinä tehtiin henkilöhahmot tutuiksi ja vasta aloitettiin tarinaa. Ja laimealla en tarkoita huonoa.

        Sarjan paras "aikakausi" alkoi kun Scorpy ilmaantui ykköskauden lopussa (Nerve, #119) ja Crichton joutui Aurora-tuoliin. Kakkoskauden huumorijaksot ovat juuri sitä mitä Farscape on; ei niin vakavasti tehtyä scifiä. Cracker's Don't Matter #204 ja Out of their Minds #209 on parhaimpia Farscape-huumorijaksoja. Kakkoskauden päätös, 3-osainen Liars, Guns and Money #219-#221 ja sekä samalla pelottava että surullinen kauden päätösjakso Die Me Dichotomy #222 on parhaimpia juonellisia jaksoja.

        Kolmoskauden parhainta antia oli Aeryn Sunin paluu, Crichtonin kloonaus ja porukan jakautuminen kahtia. "Talyn Crichtonin" ja Aeryn Sun suhteen lähentyminen (Meltdown #312, aivan mahtava jakso) ja sille kova päätös eli "Talyn Crichtonin" kuolema (Infinite Possibilities Part 2 #315).
        Kauden päätös, 2-osainen In to the Lions Den #320-#21 on samaa tasoa kuin kakkoskauden päätös. Ja Dog with two Bones #322 päättyy upeasti Crichtonin jäädessä yksin avaruuteen kellumaan aluksessaan lausuen "You have got to be kidding me."

        Ja sitten neloskauteen. Noh, avausjakso oli jotenkin pettymys ainakin minulle. Crichton ei "potkinut" vaikka jakson nimi niin väittikin ja Sikozun hahmo ei oikein iskenyt. Grayza, joka taisi jo vilahtaa 3. kauden lopulla, ei oikein pysty paikkaamaan Scorpiuksen paikkaa. "Myrkky-tisseistään" huolimatta :) 4. kauden ehkä parhaimmat jaksot olivat Lava's a many splentored thing #404, John Quixote #407 ja tietenkin season finale eli Bad Timing #422. Ja olihan se ihan hyvä että Crichton pääsi käymään maahan.

        Se mistä en pitänyt neloskaudessa, oli huono kauden avaus (Crichton Kicks #401) ja Scorpiuksen liittyminen jengiin ("He wants asylym." -Aeryn Sun) hmmm... eikös tää ole jo kuultu kerran aikaisemminkin joltain peacekeeperiltä.

        Mutta siis kaiken kaikkiaan neloskausikin oli ihan katseltava, mutta ei missään nimessä kakkos- tai kolmoskauden tasoinen.


      • Kyylä
        Nimetön kirjoitti:

        No tämähän on vain minun mielipiteeni, mutta sarjan kakkos- ja kolmoskausi on parasta mitä Farscape tarjosi.

        Ykköskausi oli tietenkin "laimea", koska siinä tehtiin henkilöhahmot tutuiksi ja vasta aloitettiin tarinaa. Ja laimealla en tarkoita huonoa.

        Sarjan paras "aikakausi" alkoi kun Scorpy ilmaantui ykköskauden lopussa (Nerve, #119) ja Crichton joutui Aurora-tuoliin. Kakkoskauden huumorijaksot ovat juuri sitä mitä Farscape on; ei niin vakavasti tehtyä scifiä. Cracker's Don't Matter #204 ja Out of their Minds #209 on parhaimpia Farscape-huumorijaksoja. Kakkoskauden päätös, 3-osainen Liars, Guns and Money #219-#221 ja sekä samalla pelottava että surullinen kauden päätösjakso Die Me Dichotomy #222 on parhaimpia juonellisia jaksoja.

        Kolmoskauden parhainta antia oli Aeryn Sunin paluu, Crichtonin kloonaus ja porukan jakautuminen kahtia. "Talyn Crichtonin" ja Aeryn Sun suhteen lähentyminen (Meltdown #312, aivan mahtava jakso) ja sille kova päätös eli "Talyn Crichtonin" kuolema (Infinite Possibilities Part 2 #315).
        Kauden päätös, 2-osainen In to the Lions Den #320-#21 on samaa tasoa kuin kakkoskauden päätös. Ja Dog with two Bones #322 päättyy upeasti Crichtonin jäädessä yksin avaruuteen kellumaan aluksessaan lausuen "You have got to be kidding me."

        Ja sitten neloskauteen. Noh, avausjakso oli jotenkin pettymys ainakin minulle. Crichton ei "potkinut" vaikka jakson nimi niin väittikin ja Sikozun hahmo ei oikein iskenyt. Grayza, joka taisi jo vilahtaa 3. kauden lopulla, ei oikein pysty paikkaamaan Scorpiuksen paikkaa. "Myrkky-tisseistään" huolimatta :) 4. kauden ehkä parhaimmat jaksot olivat Lava's a many splentored thing #404, John Quixote #407 ja tietenkin season finale eli Bad Timing #422. Ja olihan se ihan hyvä että Crichton pääsi käymään maahan.

        Se mistä en pitänyt neloskaudessa, oli huono kauden avaus (Crichton Kicks #401) ja Scorpiuksen liittyminen jengiin ("He wants asylym." -Aeryn Sun) hmmm... eikös tää ole jo kuultu kerran aikaisemminkin joltain peacekeeperiltä.

        Mutta siis kaiken kaikkiaan neloskausikin oli ihan katseltava, mutta ei missään nimessä kakkos- tai kolmoskauden tasoinen.

        Perustellut mielipiteet ovat aina hyviä mielipiteitä.

        Crichtonin jakautuminen oli todellakin yksi kaikkein mielenkiintoisimpia keksintöjä koko sarjaa ajatellen. Ehkäpä toisen C:n kuolema oli melko arvattavissa, toisaalta itse odotin vähän sellaista että toinen C olisi jäänyt avaruuteen ja toinen palannut Maahan. Tai että ainakin kuolleen C:n energia olisi jotenkin ymppäytynyt toiseen C:hen. Tai...

        Mutta siitä F. juuri on minusta niin onnistunut sarja, että ei koko ajan ole sellainen hohhoijaa-olo että olisinpa tuonkin keksinyt itse paremmin. Ei kertakaikkiaan keksi paremmin, en ainakaan minä. Tämän sarjan laatijat ovat panostaneet hommaan kunnolla.

        Kumppanini tosin jäkättää koko ajan että "kuminaamoja katselet"... vaan hänelle kuitenkin Star Wars on kova juttu. Ja minä senkuin nauran niille SW-nalleille ja sille mikä-lie-kirahville!


      • KOS
        Kyylä kirjoitti:

        Perustellut mielipiteet ovat aina hyviä mielipiteitä.

        Crichtonin jakautuminen oli todellakin yksi kaikkein mielenkiintoisimpia keksintöjä koko sarjaa ajatellen. Ehkäpä toisen C:n kuolema oli melko arvattavissa, toisaalta itse odotin vähän sellaista että toinen C olisi jäänyt avaruuteen ja toinen palannut Maahan. Tai että ainakin kuolleen C:n energia olisi jotenkin ymppäytynyt toiseen C:hen. Tai...

        Mutta siitä F. juuri on minusta niin onnistunut sarja, että ei koko ajan ole sellainen hohhoijaa-olo että olisinpa tuonkin keksinyt itse paremmin. Ei kertakaikkiaan keksi paremmin, en ainakaan minä. Tämän sarjan laatijat ovat panostaneet hommaan kunnolla.

        Kumppanini tosin jäkättää koko ajan että "kuminaamoja katselet"... vaan hänelle kuitenkin Star Wars on kova juttu. Ja minä senkuin nauran niille SW-nalleille ja sille mikä-lie-kirahville!

        Pistänpä tähän samaan viestiin, kun en jaksa uutta tehdä.

        Eli itselleni jäi epäselväksi, että miten Scorpius selvisi sieltä magneetti-planeetalta (4. kauden 3. jakso, What Was Lost: Resurrection) jossa scorpya ammuttiin selkään ja haudattiin maahan? Oliko tähän jotain selvitystä myöhemmissä jaksoissa?


      • Kyylä
        KOS kirjoitti:

        Pistänpä tähän samaan viestiin, kun en jaksa uutta tehdä.

        Eli itselleni jäi epäselväksi, että miten Scorpius selvisi sieltä magneetti-planeetalta (4. kauden 3. jakso, What Was Lost: Resurrection) jossa scorpya ammuttiin selkään ja haudattiin maahan? Oliko tähän jotain selvitystä myöhemmissä jaksoissa?

        Jos oli, niin minulta ainakin meni totaalisesti ohi.

        Vissiin kuoli vaan huonosti...

        Tietääkö joku jotain?


      • Stan
        Kyylä kirjoitti:

        Jos oli, niin minulta ainakin meni totaalisesti ohi.

        Vissiin kuoli vaan huonosti...

        Tietääkö joku jotain?

        Shikozulla tais olla osuutta asiaan, Scorpy antoi sille salasanan vastineeksi palveluksesta. Mutta muistaakseni ei sitä pelastumista mitenkään näytetty.

        Niin tässä yksi scifiin aikoja sitten hurahtanut fani.

        Lexx ja Marsin aikakirjat vievät ensimmäiset sijat omassa rankingissa, mutta Farscpe on vahva kolmonen. Vähän epätasaisia jaksoja kylläkin, mutta parasta mitä on ollut tarjolla pitkään aikaan. Tosin tyngäksi jäänyt Odyssey5 oli tosi lupaava.

        Yllättävän paljon naispuolisia faneja täällä.


      • muhveli
        KOS kirjoitti:

        Pistänpä tähän samaan viestiin, kun en jaksa uutta tehdä.

        Eli itselleni jäi epäselväksi, että miten Scorpius selvisi sieltä magneetti-planeetalta (4. kauden 3. jakso, What Was Lost: Resurrection) jossa scorpya ammuttiin selkään ja haudattiin maahan? Oliko tähän jotain selvitystä myöhemmissä jaksoissa?

        Mjoo, itsekin hieman pohdiskelin tätä aikani, kunnes tuli jakso jossa peacekeeperit crayza ja braka kätyreineen valtasivat moyan, kun crichtonin poppoo oli maassa vierailemassa (jättivät sen telepaattimonsterin sinne moyaan että nappais crichtonin).

        Enivei, scorpiushan oli samalla moyassa ja kohtasi entisen förstinsä brakan tämän "tutkiessa" moyaa, näillä kahdella tuntui olevan jokin sopimus josta crayza ei aavistanut mitään. Ja eikös se ollut juuri braka, joka sitä scorpiusta ampui siellä planeetalla, kun scorpy makasi siellä kuopassa...? ;)

        Saatan muistaa väärinkin, mutta tuossa vois olla yksi selitys, jos brakalla ja scorpyllä on salainen liitto, ja tarkoitus oli sumuttaa crayzaa scorpiuksen "kuolemalla"...? =)


      • muhveli
        KOS kirjoitti:

        Pistänpä tähän samaan viestiin, kun en jaksa uutta tehdä.

        Eli itselleni jäi epäselväksi, että miten Scorpius selvisi sieltä magneetti-planeetalta (4. kauden 3. jakso, What Was Lost: Resurrection) jossa scorpya ammuttiin selkään ja haudattiin maahan? Oliko tähän jotain selvitystä myöhemmissä jaksoissa?

        Mjoo, itsekin hieman pohdiskelin tätä aikani, kunnes tuli jakso jossa peacekeeperit crayza ja braka kätyreineen valtasivat moyan, kun crichtonin poppoo oli maassa vierailemassa (jättivät sen telepaattimonsterin sinne moyaan että nappais crichtonin).

        Enivei, scorpiushan oli samalla moyassa ja kohtasi entisen förstinsä brakan tämän "tutkiessa" moyaa, näillä kahdella tuntui olevan jokin sopimus josta crayza ei aavistanut mitään. Ja eikös se ollut juuri braka, joka sitä scorpiusta ampui siellä planeetalla, kun scorpy makasi siellä kuopassa...? ;)

        Saatan muistaa väärinkin, mutta tuossa vois olla yksi selitys, jos brakalla ja scorpyllä on salainen liitto, ja tarkoitus oli sumuttaa crayzaa scorpiuksen "kuolemalla"...? =)


      • Kyylä
        Stan kirjoitti:

        Shikozulla tais olla osuutta asiaan, Scorpy antoi sille salasanan vastineeksi palveluksesta. Mutta muistaakseni ei sitä pelastumista mitenkään näytetty.

        Niin tässä yksi scifiin aikoja sitten hurahtanut fani.

        Lexx ja Marsin aikakirjat vievät ensimmäiset sijat omassa rankingissa, mutta Farscpe on vahva kolmonen. Vähän epätasaisia jaksoja kylläkin, mutta parasta mitä on ollut tarjolla pitkään aikaan. Tosin tyngäksi jäänyt Odyssey5 oli tosi lupaava.

        Yllättävän paljon naispuolisia faneja täällä.

        ...oli tosi mahtava! Nautin erityisesti sarjassa siitä että siinä oli oikea, realistisen oloinen tekemisen meininki. Ei esitetty pöljää niin että katsoja saa olla fiksumpi kuin sarjan esiintyjät, ei, vaan koko ajan hoksattiin kaikki tuota pikaa ja toimittiin saman tien.

        Tästä ei tietysti moni tykkää: mutta esim. Tähtiportissa juuri rasittavinta on se huuli pyöreänä muikistelu, kun ollaan niin tyhmiä, niin tyhmiä. Muuten kyllä ihan kiva hömppäsarja sekin.

        Mutta F. ja Odyssey 5 ovat parasta mitä olen SciFin saralla nähnyt, ainakin sen jälkeen kun X-Files rupsahti pahasti loppua kohden. Oli huutava vääryys että O. lopetettiin kesken kaiken!


      • Stan
        Kyylä kirjoitti:

        ...oli tosi mahtava! Nautin erityisesti sarjassa siitä että siinä oli oikea, realistisen oloinen tekemisen meininki. Ei esitetty pöljää niin että katsoja saa olla fiksumpi kuin sarjan esiintyjät, ei, vaan koko ajan hoksattiin kaikki tuota pikaa ja toimittiin saman tien.

        Tästä ei tietysti moni tykkää: mutta esim. Tähtiportissa juuri rasittavinta on se huuli pyöreänä muikistelu, kun ollaan niin tyhmiä, niin tyhmiä. Muuten kyllä ihan kiva hömppäsarja sekin.

        Mutta F. ja Odyssey 5 ovat parasta mitä olen SciFin saralla nähnyt, ainakin sen jälkeen kun X-Files rupsahti pahasti loppua kohden. Oli huutava vääryys että O. lopetettiin kesken kaiken!

        Odyssey5 oli älykäs, mikä on nykyään niiiiin harvinaista. Ehkäpä se ei siksi saanut tarpeeksi isoa suosiota ja lopetettiin, mikä on todellakin vääryys. Onneksi Suomessa näytettiin edes kaikki jaksot, kun USA:ssa sarja pantiin kylmästi poikki.

        X-files oli ihan jees, paitsi ettei sitä lopussa enää viitsinyt paljon katsella.

        Stargate oli elokuvana ihan hyvä, mutta tämä samaa nimeä raiskaava sarja on kyllä jo melko lähellä camppia, mitä se ehkä tuleekin olemaan muutaman vuoden päästä.

        USA:ssa on näköjään mahdotonta nykyään saada rahoitusta kunnon scifille, kun kaikki hyvä kama tehdään muualla.

        Kunnon scifissähän on jotain mielikuvitusta haastavaa ja intelligenttiä tai ainakin surrealismia. Ja en ole mikään tiukkapipo vaan viihteen ystävä, mutta scifi scifinä ja "Kauniit ja rohkeat" erikseen.

        Vielä Odyssey5:stä sen verran, että tuntui ihan ihmeelliseltä katsoa jotakin, mikä ei ollut valmiiksi pureskeltu. Ja "Robocopilla" oli karisma, jollaista harvoin näkee tv-sarjoissa.

        On se niin väärin...


      • Susanne
        Kyylä kirjoitti:

        ...oli tosi mahtava! Nautin erityisesti sarjassa siitä että siinä oli oikea, realistisen oloinen tekemisen meininki. Ei esitetty pöljää niin että katsoja saa olla fiksumpi kuin sarjan esiintyjät, ei, vaan koko ajan hoksattiin kaikki tuota pikaa ja toimittiin saman tien.

        Tästä ei tietysti moni tykkää: mutta esim. Tähtiportissa juuri rasittavinta on se huuli pyöreänä muikistelu, kun ollaan niin tyhmiä, niin tyhmiä. Muuten kyllä ihan kiva hömppäsarja sekin.

        Mutta F. ja Odyssey 5 ovat parasta mitä olen SciFin saralla nähnyt, ainakin sen jälkeen kun X-Files rupsahti pahasti loppua kohden. Oli huutava vääryys että O. lopetettiin kesken kaiken!

        Vieläkin kaivertaa mieltä kun O5 loppui. :(
        Itse pidin monipuolisista näyttelijöistä ja siitä että päähenkilöllä -joka oli keski-ikäinen mies- oli myös keski-ikäinen tavallinen vaimo. Toi jotenkin kummasti lisää maustetta sarjaan kaikkien näitten jenkki kiiltokuvien keskelle.

        Robocoppia aikoinaan näytellyt Peter Weller onnistui roolissaan todella hyvin, hänen näyttelyään oli nautinto katsoa. :)

        ..Tähtiportti ei oikein sytytä, ehkä vähän lapsellinen ja tönkkö. En ole nyt pariin viime tuotantokauteen seurannutkaan.

        Onneksi on sentään (vielä) Farscape!


      • Stan
        Susanne kirjoitti:

        Vieläkin kaivertaa mieltä kun O5 loppui. :(
        Itse pidin monipuolisista näyttelijöistä ja siitä että päähenkilöllä -joka oli keski-ikäinen mies- oli myös keski-ikäinen tavallinen vaimo. Toi jotenkin kummasti lisää maustetta sarjaan kaikkien näitten jenkki kiiltokuvien keskelle.

        Robocoppia aikoinaan näytellyt Peter Weller onnistui roolissaan todella hyvin, hänen näyttelyään oli nautinto katsoa. :)

        ..Tähtiportti ei oikein sytytä, ehkä vähän lapsellinen ja tönkkö. En ole nyt pariin viime tuotantokauteen seurannutkaan.

        Onneksi on sentään (vielä) Farscape!

        Sinulla on erittäin hyvä maku.

        ;)


    • mutta!!!

      alkaa mennä sarjan kesto jo niille rajoille missä ideat huononee.

      Sarjan lopun odotus jo hieman arveluttaa? meneekö lopetus överiksi tapaan: Crichton(vai miten se nyt kirjoitettiinkaan) palaa madonreiästä takaisin eikä aikaa ole kulunut yhtään. Samoin tapahtumista ei jäisi mitään todisteita. Blääääh... Toivottavasti loppu on suunniteltu kunnolla. jää nähtäväksi.

      Siihen asti Hyvää Farscapea......ja kevättä ;-)

    • ScaperChinana

      Täältä löytyy yksi scaper lisää joukkoonne.
      Harkinnassa on ensi vuoden Finnconissa cosplayata joko Chianaa taikka sitten Zhaania. Varmaankin päädyn tuohon Zhaanii. =)

      • Stan

        Zhaan takaisin!


    • mika

      en nyt iham fani ole,mutta kuitenkin. oon 13 ja hml on kaupunki. sunnuntain subilt tulee hyvään aikaan hyviäohjelmia. alotan kukkulan kuninkaast ja lopetan star trekkiin sit vaihdan kolmoselle smallwilleen. katon kaikki maholliset scifi ja toiminta sarjat ja leffat.

    • Elmo

      Scifi sarja mitä ikinä on töllöstä tullut.Se vaan ihmetyttää että subbari siirsi sarjan alkamaan iltäpäivästä,on pari jaksoa jäänyt katsomatta sen takia.No toivottavasti tulee suomi teksteillä varustettua DVD:tä kaupan hyllylle.

      • Tanevaan

        Tosi hyvä en ymmärrä miksi näitä aina siirrellään ja lähetetään kummiin aikoihin ja lopetetaan esim.tää kuulemma 17.4 jotain pitäisi tehdä kyllä,että meitä scifistejäkin vähän kuunneltaisi.


      • Susanne
        Tanevaan kirjoitti:

        Tosi hyvä en ymmärrä miksi näitä aina siirrellään ja lähetetään kummiin aikoihin ja lopetetaan esim.tää kuulemma 17.4 jotain pitäisi tehdä kyllä,että meitä scifistejäkin vähän kuunneltaisi.

        Itse asiassa kyse on siitä että sarjaa ei tehdä enää. Sen käsityksen olen saanut että kaikki jaksot näytetään subukalla mitä on tehty.

        Siitä en tiedä mikä on tämän minisarjan kohtalo, elikkä aikooko subtv hommata sen. Tietysti voi yrittää vaikuttaa asiaan lähettämällä sähköpostia vesipostiin tai mennä antamaan palautetta subtv:n sivuille.


    • Ka D´Argo

      Farscape on maailman paras sarja!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      mutta... Noooooooooooouuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
      Ei Crichton ja Aeryn saa kuolla!!!

    • f-fanit

      ja loppu nyt tv5:llä :(
      Harmi että loppu :( Ois saanu alkaa alusta. Kokoajan uudet katsojat löyttää tuon maailmallakin suositun ja palkintoja saaneen scifisarjan. Pyytäkää kanavia esittämään se vielä kokonaan Suomessa esittämättä oleva Farscape leffa eli Peacekeepers war-leffa!

      John/Aeryn - Goodbye

      http://www.youtube.com/watch?v=9Mc6bBR4FBs&feature=related

    • Scifimamma

      Jep jep, kaikki laittamaan porukalla subille postia että saadaan tuo peacekeepers - sarjakin suomiteksteillä telkkarista tuleman!!!

    • Anonyymi

      Mistä saisin tuon koko sarjan tekstitettynä suomeksi?

      • Anonyymi

        Josko kirjoitat hakuun farscape netflix niin saattaa sieltä löytyä.


    • Anonyymi

      Tämän sarjan vois kyllä chekkailla uusiksi, taitanee olla 7v kun viimeksi katsoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe