1.4 boosterjet moottorin lämmitin

1.4booster

Saako kyseiseen autoon asennettua ns letkulämmittimen vai onko normi lohkolämmitin ainut vaihtoehto?

5

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Svitara

EI PAIKKAA LOHKOLÄMMITTIMELLE ! itselläni öljypohja lämmitin mikä lienee tärkeintä moottorin kannalta ja sisätilan lämmitin muuten turbokone lämpiää tosi nopeasti voitti mm tekniikan maailman talvitesteissä lämpiämiskokeen.letkulämmittimen sopivuudesta ei tietoa selviää kyllä kun pirautat Suzuki huoltoon. Ja miten nyt näillä helteillä tuli asia mieleen ? Ilmastointi laite kyllä pelaa erinomaisesti !!!

• Vuokraisännän_poika

No nythän helteillä on hyvä ruveta hommaamaan lämmitintä, eikä vasta syksyllä yöpakkasten jo uhatessa. :)

• Neli.Veto

Öljypohjalämmitin lämmittää nimensä mukaisesti öljyä mikä moottorin kannalta lienee tosiaan tärkeintä. Parin tunnin lämmityksen jälkeen on aistittavissa että öljytikun öljy on lämmennyttä. Saattaisin kanssa olla kiinnostunut varsinaisesta letkulämmittimestä tulevan talven Lapin pakkasia ajatellen.

Edellisen auton (farkku) ilmastointi saavutti äärirajansa jo reilu 25C koittaessa ja sen jälkeen olotila autossa alkoi tulla tukalaksi. Osansa ilmeisesti sillä että auton sisätilat olivat Vitaraa oleellisesti suuremmat. Eilisen 32C Vitaran ilmastointi selvitti vielä ihan normaalisäädöillä 20C, vaikka kyllä suorassa auringonpaisteessa temperoitununeella autolla liikkeelle lähtö on näillä helteillä oma juttunsa. Mutta vielä saa helle parantaa ilmastoinnin puolesta...

• Ela64

Liityn keskusteluun vähän eri asialla. Ostin n. Kk sitten sx4 s crossin uutena. Tuli ajoneuvovero lasku... what.... n. 290e/vuosi. Maahantuoja ei ole ilmoittanut trafille co2 päästö arvoja ja siksi hinta yli 100e kalliimpi per vuosi. Arvo on ilmoitettu että se on 119 mutta ei trafille... onko teillä ollut ongelmia käyttömaksun kanssa vai onko mulla ns. Uniikki tapaus?

• qoskai

Kyllä osaavat kusettaa Suzuki omistajaa, oikein valtion voimin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe