Yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut. Rukoileminen on itsensä pettämistä.
Vieläkö joku viitsii rukoilla
11
229
Vastaukset
- Painamieleesi
"Hädässään ihminen Jumalansa tuntee."
- Leino.R
Hädänhetkellä uskovaiset luopuu uskostaan.
- Painamieleesi
Moni uskovainen ihminen on nähnyt Jumalansa hädissään, Jumala imee peukkuaan ja itkee.
Etkö osaa luke? - T..Mirka
Ihminen voi nähdä sen, mihin uskoo.
Jotkut ovat nähneet maahisia ja keijukaisia. Joku on nähnyt koiran paskassa jessen kasvot. Intiassa on nähty lenteleviä lehmiä.
- iän.myötä.viisastuu
Eipä rukoilemisesta ole haittaakaan. Mieluummin rukoilen kun petän itseäni käyttämällä huumaavia aineita.
- Eikiitosjeesus
No samahan se on millä päänsä sekoittaa.
Rukoilu on eräänlaista itsetyydytystä. Kaipa se hyvältä tuntuu vaikkaei johda mihinkään. - iän.myötä.viisastuu
totta tuokin . Sentään en nuuski pallejani kuten Luterlaiset
- Jobinpostia
Val.3:44 Olet peittänyt itsesi pilvellä, niin ettei rukous pääse lävitse. Sananl.28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.
- RukoileAlati
Puhut omasta kokemuksestasi.
Minun rukouksiini on vastattu "lukemattomia" kertoja.
On saatu iloita todella mahtavista parantumisista vakavista sairauksista ja myös pieniin asioihin vastataan, kunhan pyyntö on aito ja Isän tahdon mukainen.
Olen Jeesuksen Kristuksen palvelija ja pyrin pitämään Hänen käskynsä.
Joh.
14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, - Jussinen
Kun rukoilee itsestäänselviä tai todennäkäisesti tapahtuvia asioita, rukouksiin "vastataan" helposti.
Sivistyneen ihmisen ei tarvitse rukoilla. Sivistynyt ihminen tietää ja osaa odottaa tapahtuvia ja osaa arvioida epätodennäköisyydet tapahtumattomiksi. Sattumaa tai "ruokeuksiin vastaajaa" ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244