Vieläkö joku viitsii rukoilla

T..Mirka

Yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut. Rukoileminen on itsensä pettämistä.

11

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painamieleesi

"Hädässään ihminen Jumalansa tuntee."

• Leino.R

Hädänhetkellä uskovaiset luopuu uskostaan.

• Painamieleesi

Moni uskovainen ihminen on nähnyt Jumalansa hädissään, Jumala imee peukkuaan ja itkee.

Etkö osaa luke?

• T..Mirka

Ihminen voi nähdä sen, mihin uskoo.
        Jotkut ovat nähneet maahisia ja keijukaisia. Joku on nähnyt koiran paskassa jessen kasvot. Intiassa on nähty lenteleviä lehmiä.

• Ei tunne ihiminen ei luonstaan etsi Jumalaa,päin vaistoi pakenee hänen edestään.

• iän.myötä.viisastuu

Eipä rukoilemisesta ole haittaakaan. Mieluummin rukoilen kun petän itseäni käyttämällä huumaavia aineita.

• Eikiitosjeesus

No samahan se on millä päänsä sekoittaa.
        Rukoilu on eräänlaista itsetyydytystä. Kaipa se hyvältä tuntuu vaikkaei johda mihinkään.

• iän.myötä.viisastuu

totta tuokin . Sentään en nuuski pallejani kuten Luterlaiset

• Jobinpostia

Val.3:44 Olet peittänyt itsesi pilvellä, niin ettei rukous pääse lävitse. Sananl.28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.

• RukoileAlati

Puhut omasta kokemuksestasi.
      Minun rukouksiini on vastattu "lukemattomia" kertoja.
      On saatu iloita todella mahtavista parantumisista vakavista sairauksista ja myös pieniin asioihin vastataan, kunhan pyyntö on aito ja Isän tahdon mukainen.
      Olen Jeesuksen Kristuksen palvelija ja pyrin pitämään Hänen käskynsä.

Joh.
      14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
      14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
      14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
      14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,

• Jussinen

Kun rukoilee itsestäänselviä tai todennäkäisesti tapahtuvia asioita, rukouksiin "vastataan" helposti.

Sivistyneen ihmisen ei tarvitse rukoilla. Sivistynyt ihminen tietää ja osaa odottaa tapahtuvia ja osaa arvioida epätodennäköisyydet tapahtumattomiksi. Sattumaa tai "ruokeuksiin vastaajaa" ei ole olemassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1059
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe