Vieläkö joku viitsii rukoilla

T..Mirka

Yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut. Rukoileminen on itsensä pettämistä.

11

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painamieleesi

"Hädässään ihminen Jumalansa tuntee."

• Leino.R

Hädänhetkellä uskovaiset luopuu uskostaan.

• Painamieleesi

Moni uskovainen ihminen on nähnyt Jumalansa hädissään, Jumala imee peukkuaan ja itkee.

Etkö osaa luke?

• T..Mirka

Ihminen voi nähdä sen, mihin uskoo.
        Jotkut ovat nähneet maahisia ja keijukaisia. Joku on nähnyt koiran paskassa jessen kasvot. Intiassa on nähty lenteleviä lehmiä.

• Ei tunne ihiminen ei luonstaan etsi Jumalaa,päin vaistoi pakenee hänen edestään.

• iän.myötä.viisastuu

Eipä rukoilemisesta ole haittaakaan. Mieluummin rukoilen kun petän itseäni käyttämällä huumaavia aineita.

• Eikiitosjeesus

No samahan se on millä päänsä sekoittaa.
        Rukoilu on eräänlaista itsetyydytystä. Kaipa se hyvältä tuntuu vaikkaei johda mihinkään.

• iän.myötä.viisastuu

totta tuokin . Sentään en nuuski pallejani kuten Luterlaiset

• Jobinpostia

Val.3:44 Olet peittänyt itsesi pilvellä, niin ettei rukous pääse lävitse. Sananl.28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.

• RukoileAlati

Puhut omasta kokemuksestasi.
      Minun rukouksiini on vastattu "lukemattomia" kertoja.
      On saatu iloita todella mahtavista parantumisista vakavista sairauksista ja myös pieniin asioihin vastataan, kunhan pyyntö on aito ja Isän tahdon mukainen.
      Olen Jeesuksen Kristuksen palvelija ja pyrin pitämään Hänen käskynsä.

Joh.
      14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
      14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
      14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
      14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,

• Jussinen

Kun rukoilee itsestäänselviä tai todennäkäisesti tapahtuvia asioita, rukouksiin "vastataan" helposti.

Sivistyneen ihmisen ei tarvitse rukoilla. Sivistynyt ihminen tietää ja osaa odottaa tapahtuvia ja osaa arvioida epätodennäköisyydet tapahtumattomiksi. Sattumaa tai "ruokeuksiin vastaajaa" ei ole olemassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2294
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2031
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      55
      1606
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      51
      1527
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1508
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1406
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1328
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1150
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1104
    Aihe