Yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut. Rukoileminen on itsensä pettämistä.
Vieläkö joku viitsii rukoilla
11
217
Vastaukset
- Painamieleesi
"Hädässään ihminen Jumalansa tuntee."
- Leino.R
Hädänhetkellä uskovaiset luopuu uskostaan.
- Painamieleesi
Moni uskovainen ihminen on nähnyt Jumalansa hädissään, Jumala imee peukkuaan ja itkee.
Etkö osaa luke? - T..Mirka
Ihminen voi nähdä sen, mihin uskoo.
Jotkut ovat nähneet maahisia ja keijukaisia. Joku on nähnyt koiran paskassa jessen kasvot. Intiassa on nähty lenteleviä lehmiä.
- iän.myötä.viisastuu
Eipä rukoilemisesta ole haittaakaan. Mieluummin rukoilen kun petän itseäni käyttämällä huumaavia aineita.
- Eikiitosjeesus
No samahan se on millä päänsä sekoittaa.
Rukoilu on eräänlaista itsetyydytystä. Kaipa se hyvältä tuntuu vaikkaei johda mihinkään. - iän.myötä.viisastuu
totta tuokin . Sentään en nuuski pallejani kuten Luterlaiset
- Jobinpostia
Val.3:44 Olet peittänyt itsesi pilvellä, niin ettei rukous pääse lävitse. Sananl.28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.
- RukoileAlati
Puhut omasta kokemuksestasi.
Minun rukouksiini on vastattu "lukemattomia" kertoja.
On saatu iloita todella mahtavista parantumisista vakavista sairauksista ja myös pieniin asioihin vastataan, kunhan pyyntö on aito ja Isän tahdon mukainen.
Olen Jeesuksen Kristuksen palvelija ja pyrin pitämään Hänen käskynsä.
Joh.
14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, - Jussinen
Kun rukoilee itsestäänselviä tai todennäkäisesti tapahtuvia asioita, rukouksiin "vastataan" helposti.
Sivistyneen ihmisen ei tarvitse rukoilla. Sivistynyt ihminen tietää ja osaa odottaa tapahtuvia ja osaa arvioida epätodennäköisyydet tapahtumattomiksi. Sattumaa tai "ruokeuksiin vastaajaa" ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082294- 842031
- 551606
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai511527- 1541508
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461406Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441328Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1121150
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251104