Amerikkalainen juurettomuus lentää taivaalle

spekulatiivinenoletus

Kun ihminen muuttaa ulkomaille, niin hänen juurensa voivat katketa.
Asuinpaikka mikä on myös kulttuuri ja identiteetti tarkoittaa aina paikkaa.

Ei voi elää kahdessa paikassa samaan aikaan.

Maailmassa on paljon juurettomia ihmisia, mutta ei niin paljon kuin luullaan.
Amerikka on juurettomuuden perikuva.
Hän jolta puuttuvat juuret voi näyttäytyä tyhmältä.
Mutta kyse on adaptaatiosta, joka vaatii extrajärkeä, jotta sopeutuu.
Koko tarmo menee sopeutumiseen

Kun on juureton, niin on "lentävä kalakukko".
Kun ei tunne asioita, olioita omakseen, niin asioilla ei ole arvoa, jotta asian arvostus aina osuisi itse asian laitaan, että onko hinta saman arvoista kuin asian oikea luonnollinen hinta on.
Esimerkiksi luonnon varat metsissä, kaivoksilla.
Jenkki kaataa puita ja kaivaa raaka-aineita suurella mittakaavalla.
Kuka osaa kantaa sydämmessä huolta luonnosta.
Osaisiko EU olla luonnonsuojelija paremmin kuin Amerikka, koska EU on alkumaa?

Jenkki Imperialistilla voi olla psykoosi joka koskee kodittomana olemista.
Jenkki kaipaa sijaisäitiä, joka rintaruokkisi hänet kaikessa.
Muuten jenkki on pahasti vaarassa.
Jenkki ulkomailla härnää ja rukoilee almuja...kun hän toimisi tasa-arvoisesti muiden kanssa.
Jenkki loi suuryhdysvallat käsitteen suuren kulttuuriantin muodossa ja hän takertuu tähän egokuvastoon, mikä antaa vapaat kädet toimia, ymmärsihän jenkki globalismin pääidean, mitä kantaasuakas ei olisi ymmärtänyt vielä koskaan.

Siis jenkki ei ole samalla viivalla muiden kanssa, eikä ole juutalainen samalla viivalla.
Mutta kodittomuus käsitteeseen kuuluu teollistuminen yhtä vahvasti ja siten teollistuminen kilpailee amerikkalaisuus olemuksen kanssa.

jenkkeja on noin 330 miljoona ihmistä.
Rakentaako USA kansalaisilleen turvaverkoston.
Mikä on samassa globaalin talouden työntekijöitä, varsinkin kun ex jenkki pyrkii entisiin kotimaihinsa.

Juurettomuus on sitä, että ei löydä itselleen kotimaansa, koska kokemus, jota omaksui Amerikassa ei palauta takaisin. Ei voi olla enää samaa kuin joskus kotimaasta lähdettäessä. Siten jenkin ehkä arvokkaaksi uudeksi antiksi tulee kosmos.
Jenkki tykkää lentää lentokoneella ja teknisilla laitteilla.
Jenkki tahtoo olla extream, rikkoa luonnon lakeja.
Niin koditon jenkki juutalainen edistää kansalaispalkkaa jokaiselle, globaalista valtiota, passia, kulkuteitä ja kosmista matkustamista, saaden koko maapallo mukaan touhuun.

Riittäkö minulle tehtäväantoa?
Tai teen ilmaiseksi täänkin.
"Minä olen" tahdon sanoa.
"Minä tahdon" - minä kerron

Katsomme kuinka jenkit matkustavat helpon tuntuisina maailmalla.
Tunnustan, että minulla ei riitä järkeä olla yhtä jenkkiglobalisti, jotta turvaisi perusrahansa matkalla, peruselämäni.
Pokkaa ei riitä.
Maastamuutto saattaa tuoda myös sairauksia ja ahdinkoa. Matkustaminen ei ole vaaratonta.

Tahdon luoda ensin puitteita sellaisille kuin minä, suomalaisille.
Opimme jenkeiltä.

Kuljemme valoa kohti, emmekä pimeyden.
Se mikä kannattaa, se tuntuu hyvälle.

Lentämistäkin pitää harjoitella, sillä kun nostaa ikimaalaisen ilmaan, hän sekoaa.
Lentäminen vaatii aikaa, ei voi voittaa aikaa jos se rikkoo luonnon lakeja.
Silloin ei käy hyvin.
Jenkki voitti jossakin suhteessa luonnon, sillä on hyvät alustat lentää.
Maksuna loputon kodittomuus.
Miten jenkki-emomaan käy kun kansalainen jenkki on pois omasta valtiostaan.
Mihin maahan hän kuuluu?

jenkkismin lähtölaukaus on ollut juutalaisuudessa, ellei juutalaiset itse löysivät amerikan
vaikka Espanjan niemimaan ja Välimeren voimana on ollut afrikka, joka toi uusia tuulia etelästä säännöllisesti tehden Espanjan niemimaasta kuumemman paikan elää. Espanja heräsi muita maita aikaisemmin sivilisaation kehityksessä.

5

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitappelua

      miksi jenkki rahkii helvetisti töitä?
      mihin se linkittyisi?

      jenkki on vanha mutta aika on uusi
      niin vanha jenkki ei kannata uuden ajan edessä
      siis jopa vanha jenkki olettaa jotakin mitä ei voi olla olemassa
      mikä voi tulla esiin kun jenkki on eussa
      että vanha malli ei toimi ja on taas löydettävä uusi nato-eu moderni ratkaisu

      siinä menee todellakin sekaisin

      siksi pitää antaa vanhan olla ja kehittää päälle
      vaikkapa se kansalaispalkka

    • EISÄÄNTÖJÄ

      TÄYSI KODITTOMUUS ON SITÄ, ETTÄ KAIKKI VANHAT ARVOT PETTÄVÄT

      SILLOIN PALAUDUTAAN IHMISYYDEN ALKULÄHTEILLE
      JONNEKIN PERUSASIOIHIN - RUOKA, VAATE, KOTI, PERHE...

      SE OPETTAA HYVIN

      SAMASSA ON HUIPPUINNOVAATIO SIVUTUOTTEENA..MUTTA EI ITSEISARVONA, MUTTA MURTOLUKUNA

      PAHEMMASSA TAPAUKSESSA PAHIN KODOTTOMUUS JA IDENTITEETTI KRIISI ON TUNTEIDEN SEKASORTOA, ETTÄ TUNTEET PETTÄVÄT, NIIHIN EI VOI LUOTTAA, EIKÄ IHMINEN FUNKTIOI OIKEIN....
      SITTEN SYNTYY AJATTELUN PETOS, ETTÄ ON VÄÄRIÄ OLETTAMUSIA PÄÄSSÄ, AJATTELUSSA ON VÄÄRISTYNEITÄ TOTUUKSIA
      MIKÄ HEIJASTUU LOPULTA TOIMINTAA, ETTÄ TEHDÄÄN TYHMIÄ, VÄÄRIÄ ASIOITA...NIIN MORAALIN KESKIPISTE SIIRTYY MUUALLE
      JA NÄKYY MURHINA, RIKOKSINA MUTTA MYÖS TAITEENA, URHEILUNA, TIETEENA
      NIIN KUIN HULLU OTTI JA RATKAISI KAIKEN

      • tradeaumau

        ALL IN ONE AJATTELUN AJATUS ON SE, ETTÄ ON TASA-ARVOA SITEN, ETTÄ HÄN JOKA JÄI JÄLKEEN, SAAKIN KOMPENSAATIOTA ERI TAVOIN.

        luonnon laki palauttaa puutteet eri muodossa niille, jolla on puutetta
        siis ihmisen egojärjen ei kannata kuskata samanarvoisia tuotteita ihan kaikille maailmalle!
        ellei erikseen tahdo
        mutta kannattaa panostaa luonnollisiin helppoihin oikeihin PAIKALLISIIN ratkaisuihin..mikä olisi samanarvoista kuin globaalinen tasaarvo

        tiede luo tasaarvon puitteet, että se kilpailee esim jenkkiläisyyden kanssa
        ja antaa vuorostaan chansseja paikallisille saavutta globalisti jenkkien elintason ja kehitystason

        mielenkiintoinen on liitto, jossa yhtyy alkumaan huipputeknologia ja jenkkiläinen globalismi
        se voi olla hyvä liitto


    • älästallariyritä

      Jenkit ovat maailman yritteliäimpiä ihmisiä-toisin kuin stallarit!
      Jenkkien työmoraali on korkea-toisin kuin stallarin!
      Jenkit ovat humanisteja-toisin kuin stallarit!
      Jenkit arvostavat sivistystä-toisin kuin stallarit!
      Jenkit tarjoaa apua heikommille-toisin kuin stallarit!

      Ei mikään ihme että jenkit on supervalta.Toisin on stallareilla jotka loisii yhteiskunnan siivellä,kittaa keskikaljaa ja vittuilee kaikille jotka yrittävät jotain.Stallarit on passkasakkia!!

    • öööhörrrrps

      Amewikkalainen muovisuus on pyhä tabu, josta ei saa puhua. Amewikkalaiset on maailman väärennettyin populaatio.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe