Suhtautuminen alastomuuten

MiesNaturisti43

Metka ollut huomata, että ainakin rannoilla jossa itse käyn uimassa alasti ei ole ketään häirinnyt paljas pinta.

Olen kohteliaasti kysynyt rannalla olevilta, häiritseekö jos uin alasti. Ei ole vielä kielteistä vastausta tullut.

Toki käyn aamuisin, jolloin väkeä ei ole kuin pari kolme ihmistä.

Ehkä vähitellen tässäkin maassa opitaan suhtautumaan julkiseen alastomuuteen luonnollisena asiana.

16

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raakatodellisuus

      Olet liian optimistinen. Suhtautuminen menee koko ajan vain tiukkapipoisemmaksi. Yyterissäkin on nykyään paheksujia vaikka olisi naturannalla kun tekstiilit levittäytyvät sinne asti.

    • MiesNaturisti43

      Itse näemmä sit vaan osunut avointen ihmisten seuraan alastomana. Tänäänkin julkisen rannan reunamilla yksi nainen joogaamassa ja pariskunta ottamassa aurinkoa (rouva tissit esillä).

      Vanhempaa väkeä 50-65 ikäisiä. Ei minkäänlaista närkästymistä.

    • Ikävä-juttu

      Tällä palstalla vaan alastomuus käsitetään seksin harrastamisena.

      • MiesNaturisti43

        Joo sehän se tuntuu olevan aika yleinen käsitys. Mulle uskon että monelle muullekin se on vain vapaus olla oma itsensä. Ei vaatteita, ei titteleitä. Ihminen aidoimmillaan


    • luonnollisesti-

      Mielestäni tuollaisen kysyminen on huomion hakemista. Olisi paljon luontevampaa, jos alastiuijat uisi, eikä kiinnittäisi muihin mitään huomiota. Tietenkin se pitäisi tapahtua riittävän säädyllisesti, eikä näytellen.

    • Anonyymi

      Alasti uiminen on hyvää työtä naturismin puolesta. Mitä aktiivisemmin sitä harrastetaan, sitä paremmat mahdollisuudet että muut tottuvat.

      • Anonyymi

        Ällöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöä

        Ikävää, että pidät tavallista ihmiskehoa vastenmielisenä. Inhoatko itseäsikin?


    • Anonyymi

      On laitonta olla julkisilla paikoilla alasti.

      • Anonyymi

        Nimenomaan itse kerran soitin poliisit kun joku ääliö munasillaan otti arskaa no sakot se hönö sai


      • Anonyymi

        Valitettavasti hölmö yhteiskuntamme on kriminalisoinut teon, josta ei ole kenellekään mitään haittaa eikä vaaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan itse kerran soitin poliisit kun joku ääliö munasillaan otti arskaa no sakot se hönö sai

        kävikö noin paljon kateeksi pikku pirriselle


    • Anonyymi

      Mökillämme voi hyvinkin uida ja ottaa aurinkoa täysin alastomana eikä mökkinaapurit siitä pahastu vaan päinvastoin selkeästi ovat kiinnostuneita katselemaan.
      N.47

      • Anonyymi

        Katos spede taas jaksaa buaahaa


      • Anonyymi

        hyvä kun saavat katsella sillä jokainen ihminen on kaunis ei tartte olla nuori,missi mitoissa kunhan rakastaa omaa vartaloaan


    • Anonyymi

      etelän rannoilla mieskin voi olla alasti mutta heti on muita miehiä kalussa kiinni no ei se haittaa naisetkin on kyllä kohdalla pysähtyneet ja tulleet kokeilemaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe