Metka ollut huomata, että ainakin rannoilla jossa itse käyn uimassa alasti ei ole ketään häirinnyt paljas pinta.
Olen kohteliaasti kysynyt rannalla olevilta, häiritseekö jos uin alasti. Ei ole vielä kielteistä vastausta tullut.
Toki käyn aamuisin, jolloin väkeä ei ole kuin pari kolme ihmistä.
Ehkä vähitellen tässäkin maassa opitaan suhtautumaan julkiseen alastomuuteen luonnollisena asiana.
Suhtautuminen alastomuuten
16
1332
Vastaukset
- raakatodellisuus
Olet liian optimistinen. Suhtautuminen menee koko ajan vain tiukkapipoisemmaksi. Yyterissäkin on nykyään paheksujia vaikka olisi naturannalla kun tekstiilit levittäytyvät sinne asti.
- MiesNaturisti43
Itse näemmä sit vaan osunut avointen ihmisten seuraan alastomana. Tänäänkin julkisen rannan reunamilla yksi nainen joogaamassa ja pariskunta ottamassa aurinkoa (rouva tissit esillä).
Vanhempaa väkeä 50-65 ikäisiä. Ei minkäänlaista närkästymistä. - Ikävä-juttu
Tällä palstalla vaan alastomuus käsitetään seksin harrastamisena.
- MiesNaturisti43
Joo sehän se tuntuu olevan aika yleinen käsitys. Mulle uskon että monelle muullekin se on vain vapaus olla oma itsensä. Ei vaatteita, ei titteleitä. Ihminen aidoimmillaan
- luonnollisesti-
Mielestäni tuollaisen kysyminen on huomion hakemista. Olisi paljon luontevampaa, jos alastiuijat uisi, eikä kiinnittäisi muihin mitään huomiota. Tietenkin se pitäisi tapahtua riittävän säädyllisesti, eikä näytellen.
- Anonyymi
Alasti uiminen on hyvää työtä naturismin puolesta. Mitä aktiivisemmin sitä harrastetaan, sitä paremmat mahdollisuudet että muut tottuvat.
- Anonyymi
Ällöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ällöä
Ikävää, että pidät tavallista ihmiskehoa vastenmielisenä. Inhoatko itseäsikin?
- Anonyymi
On laitonta olla julkisilla paikoilla alasti.
- Anonyymi
Nimenomaan itse kerran soitin poliisit kun joku ääliö munasillaan otti arskaa no sakot se hönö sai
- Anonyymi
Valitettavasti hölmö yhteiskuntamme on kriminalisoinut teon, josta ei ole kenellekään mitään haittaa eikä vaaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan itse kerran soitin poliisit kun joku ääliö munasillaan otti arskaa no sakot se hönö sai
kävikö noin paljon kateeksi pikku pirriselle
- Anonyymi
Mökillämme voi hyvinkin uida ja ottaa aurinkoa täysin alastomana eikä mökkinaapurit siitä pahastu vaan päinvastoin selkeästi ovat kiinnostuneita katselemaan.
N.47- Anonyymi
Katos spede taas jaksaa buaahaa
- Anonyymi
hyvä kun saavat katsella sillä jokainen ihminen on kaunis ei tartte olla nuori,missi mitoissa kunhan rakastaa omaa vartaloaan
- Anonyymi
etelän rannoilla mieskin voi olla alasti mutta heti on muita miehiä kalussa kiinni no ei se haittaa naisetkin on kyllä kohdalla pysähtyneet ja tulleet kokeilemaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833815
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322689Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201667Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251491Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284