Ei nii. Kuitenkin tarkenee

aatu.yksinkertainen

Eukkoni tekemään klapeja talon päädyssä olevasta rankakasasta. Pien peräkärryllinen sekarankaa. Haapaa, kuusta koivua ja mäntyä.
Toin tänään lämpömittarin siihen lähiseinälle. Elohopea nousi 45 asteeseen auringossa. Klapit pinossa. Suihkun tämä vaatii.

0

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
        Ikävä
        51
        1945
      2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
        Suomalaiset julkkikset
        34
        1588
      3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
        Seinäjoki
        43
        1175
      4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
        Ikävä
        82
        1173
      5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        15
        1060
      6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
        Ikävä
        56
        1049
      7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
        Ikävä
        48
        1015
      8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
        Ikävä
        40
        968
      9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
        Maailman menoa
        129
        945
      10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
        Ikävä
        38
        916
      Aihe