helle paljastaa

silmänruokaa

Helle paljastaa armotta kaikki ne, jotka yrittävät piilottaa läskinsä vaatteiden alle. Hiestä märät vaatteet näkyvät selvästi. Silmäniloa ja silmänruokaa ovat ne hoikkana pysyneet nuoret naiset, jotka käyskentelevät jalkakäytävillä ja ostareissa, tiukka paita ja shortsit on hyvä yhdistelmä.

7

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikkis

Sen olen pannut merkille, että mitä lihavampi ihminen, sen tummemmat vaatteet, yleensä mustat. Kuvittelevat näyttävänsä hoikemmilta, käykin päinvastoin. Olen monta kertaa sattunut Prisman pullahyllyn eteen, kun tuhti täti poimii pussiinsa milloin munkkeja milloin wienereitä. Tekisi mennä viereen kuiskaamaan, että älä ota, mutta todennäköisesti loukkaantuisivat.

• Ex-hoikkis

Olin itse lähes 50-vuotiaaksi kukkakeppi, mutta sitten alkoi tapahtumaan. Itse en ole koskaan arvostellut ihmisten ulkonäköä tai kokoa, mutta mielenkiintoista on, miten monia minunkin uudet läskit kiinnostavat.
        Mitä vaatteisiin tulee, niin suomessa ainakin isommat miesten vaatekoot ovat pääasiassa väriskaalaa harmaan sävyt, vauvan kakan ruskea ja poliisilaitoksen sininen. Saksalaisesta nettikaupasta olen löytänyt värikkäämpää rättiä ja koot meikäläisten mittaisia.
        Miksi tuhti täti ei saisi poimia munkkeja kaupassa? Outoa.

• hyvaneuvo

Ja entäs miehet sitten! Kuinka paljon on niitä oluella ja grilliruualla itsensä lihottaneita adoniksia! Harvassa ovat ne nuoret miehet, joita on ilo katsella. Kuumalla ilmalla napit paidan etumuksessa pingottuen kulkeva mies on aika yleinen näky. Nyt kivennäisvettä ostamaan ja salaattia lautaselle, niin on ensi kesäksi jotain silmäniloa.

• VaiVainHelteilläkö

Ympäri vuoden on selvästi nähtävissä, että kuka on läski ja kuka on hoikka.

• vukeko

mitä sinä valitat kanna kilosi ihan rauhassa niin teen minäkin enkä vahtaa snun kilojasi enkä vaatteen väriä

• älä.känise

Älä ota kaikkea aina niin henkilökohtaisesti.

• Tähätätä

Nauttikkaa nyt vain omasta elämästä niin on paljon hsusempaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2854
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2113
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe