Auditoi kolikoita bulgarialaisessa autotallissa?
Vieläkö Ananas Lasaretti
5
198
Vastaukset
- varmatieto
Uusi proktor & gamble tasoinen auditorio aloittaa Q6, kunhan intialaiset huoltomiehet saavat lohkoketjun vauhtirattaan vaihdettua.
- Hyihäpeä
Joku taas napsauttanut kakarasuodattimen pois päältä?
Miten niin? Olenhan minäkin täällä (TÄÄLÄ) vielä ja viestit tulee läpi?!?!?
Mutta koinisteja kaivattaisiin kerrtomaan tuntojaan tällä hetkellä? Mikä on luottamus? Dealshaker ei kasva eikä siellä ole mitään ostettavaa, paitsi KIINALAISIA TEEPOTTUJA, itse noudettuna paikan päältä. Koinien vaihdettavuus näyttää erittäin epävarmalta. Muropalstalla lainattiin erään "Igorin" kirjoitusta että "mitään varsinaisia lupauksia vaihdettavuudesta ei ole annettu. Ekosysteemi on keskeneräinen ja jos ei saada valmiiksi, vaihdettavuus lykkääntyy". Mitähän koinisti tästä tuumaa?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAa
Poijjaat!! Taasen!
- PureColikkoo
Mene sinä sitten tarkistamaan kolikoita, paljonko hävisit ?
- ManiVeska
Minä ainakin uskon että protkor & kamel on tarkistanut ettei ainuttakaan kolikkoa ole louhittu ketjun ulkopuolella. Varmasti ei ole manit veskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262224Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301783Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3201323- 601073
- 2591039
- 551003
- 146933