KEPUn kannatuksessa reilu rojahdus alaspäin

Hienoa, hienoa hienoa!

Tuore puolueiden kannatusmittaus kertoo KEPUn kannatuksen syöksyn jatkuvan. Nyt KEPUa kannattaa enää vaivaiset 15,3 %.

Samaan aikaan Kokoomuksen ja SDP:n kannatus on rajussa kasvussa.

Sinipunaa pukkaa!

13

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaishiAnalAuJombJOHTO

Tämä ansaitsee noston! On se vaan niin hyvä uutinen.

• jokuvipa

Toikin väärin.. Loisilla alle 8%..

• Terrafamez

Kepu syöksyy kohti maan pintaa...

• Arvomaailma

Sitä saa mitä tilaa! 10 miljoonaa kokousen kuluihin. Säästetään Kela-kyydeistä sen verran! Kyllä rahaa on!

• Huvittunut_

Hei keputyperykset! Tässä teille luettavaa.

:) :) :)

• hei1111

äänestän sipilää kernaasti, jos tekee musta myös miljonäärin... ;) muuten en

• ehtoota

sipilä sais mennä juontamaan haluatko miljonääriksi ohjelmaa...

• kempokateraa

Tarkoitit kai siirretään mijoonat itelle.

• Terrafamez

Nannaa luettavaa...

• Pozidio

Alkaa olla jo, niin että ps sekä kepu ja kokoomus molemmat jäävät pois.

• Sipilä_sucks

Sipilä tekee hyvää työtä. Aina kuin tuon lestakyrpän naama tv:ssä vilahtaa, Kepun kannatuksesta sulaa palanen.

• Patriarkkako

Oho, mitä herjaa! Ei ole oikein kysyä kenen.. slangiisti Kes kusta. Ei, se on ehdottomasti herjaa. Kes ...on noussut päähän? , on myös väärin kysyä.

Kun viimeksi kävelin Hakaniemen ympyrätalon liepeillä ja etsin väärästä paikasta yhtä virastoa, tulin kävellessäni haistaneeksi AA-kerhon liepeiltä Helsingin keskustaa. Tuli meleen vanha teini-iän vitsi: "Tuuppas Kalle Kustaan ikkunan alle. Niin jutellaan vähän sun käytöstavoista."

Keskusta se lienee. Mutta olisi hyvä jos Judakset eivät tulisi valituiksi tälläkään kertaa, sanoisi joku kernaasti. Esdeepeeläiset ainakin. Onhan Juudas, joka lupaa kaikille vaalien alla kaikkia hyvää, mutta sitten vaalien jälkeen toimii ja äänestää aivan toisin ja pettää läheisimmätkin, jotka luulivat hänet ystäväksi.

Keskusta pettää aina kävi toteen myös sen Juudaksen osalta, joka melkein tuli valituksi viime kerralla.

Monet varoittivat olemasta altis tuon kaltaisille "ystäville". Naiívius kostautui pahemman kerran, mutta onneksi elämä jatkuu. Ainakin vielä tällä hetkellä. Huomisesta tietää vain luoja.

Luin muuten vasta nyt uusimman Dan Brownin kirjan nimeltä: Alku. Suosittelen sen lukemista sinullekin, Juudas ja kaikille muillekin, joilla korvien välillä liikkuu muutakin kuin mitä nyt hölskyy ja nauttii pilata muiden elämänkin jos mahdollista. Lapsellisuudessaankin ja naiiviudessaankin teos on mestarin kirjoitustyönäyte.

Usko tai älä, mutta lue. Se virkistää. Vain alle 700 sivua. Se on tietenkin vain välipala ennen haastavampia kirjoja. Ja juudaksellekin spivaa luettavaa. Siitä voi oppia vaikka uusia juonia "ystävien" elämän tuhoamiseksi. Sehän tuo Juudakselle suurimman onnen tunteen. Esimerkiksi jos vaikka anoppi tulee käymään ja tekee käynnin jälkeen itsemurhan, kuten hänelle sattui käymään.

Muuten siitä tuli mieleen Lutherin vähäkatekismuksen opetus käskyistä. "Meidän tulee peljätä ja rakastaa Jumalaa niin, ettemme väärin lain ja oikeuden varjolla anasta lähimmäisemme omaisuutta, aviopuolisoa, tai karjaa tai mitään, mikä on hänen omansa, vaan autamme häntä, että hän saisi pitää omansa.." Ja sitten tuli vielä mieleen Jeesuksen vertaus Fariseuksesta ja publikaanista synagoogassa käymässä. Fariseus rukoili, että kiitos Jumala, että minä en ole niinkuin tuo publigaani, vaan olen hyvä ihminen... Fariseus hyljeksi ja oli ylimielinen tuota syntistä publikaania kohtaan ja toi esille halveksuntansa kun koki olevansa parempi ja elämässään hyvä ja onnistunut. ja publikaani puolestaan rukoili: "Hyvä Jumala, ole minulle syntiselle armollinen". Jeesus sanoi, että portot ja publikaanit menevät taivaaseen ennen fariseuksia. Kuka on uskon alkaja ja päättäjä?

Jeesus kertoi myös niistä, jotka mielellään istuvat synagoogissa niissä etupenkeissä silmäätekevinä jne. Lue pyhästä Raaamatusta mitä heista sanotaan...

Tämän päivän Juudas on se, joka astuu lammashuoneeseen kuin lammas, mutta onkin susi. Joka on päältä päin kuin kalkittu hauta, valkoinen, mutta on sisältä täynnä "kuolleiden luita." Uhreja. Hän ei laumaa säästä. Vaan tekee kaikkensa saattaakseen maan hiljaise krisityt kärsimään vastoin rehellisyytä ja totuutta ja oikeaa oikeutta. Myös Paavali oli ennen kääntymistään mielestään "laissa laittamaton ja oikeassa". Mutta kun Jeesus avasi silmät, hän ymmärsi olleensa totaalisesti väärässä vainotessaan kristittyjä Hänhän oli myös pielemässä takkia ja hyväksymässä kun Stefanus maallisen oikeudenkäynnin uhrina syyttömänä kivitettiin kuoliaaksi.

Vielä tänäkin päivänä tuo vääryys rehottaa. Jeesuskin sanoi, että... tietäkää heidän ennen myös minua vihanneen.

• eimitäänuuttaauringon

Tulos tai ulos, eli Sipilänkin se pettää kuten kepu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4983
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2563
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2172
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      150
      2155
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      23
      1813
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1634
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1141
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      907
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe