18.7.2018 19:02
Ostin n. Kk sitten sx4 s crossin uutena. Tuli ajoneuvovero lasku... what.... n. 290e/vuosi. Maahantuoja ei ole ilmoittanut trafille co2 päästö arvoja ja siksi hinta yli 100e kalliimpi ja hinta kalleimman mukaan. Arvo on ilmoitettu joka paikassa että se on 119 mutta ei trafille... onko teillä ollut ongelmia käyttömaksun kanssa vai onko mulla ns. Uniikki tapaus?
Suzuki S4 x-cross auton käyttömaksu per vuosi?
Ela64
4
181
Vastaukset
- Heikkiheppi
Siis tää on just tätä. Uninen maahantuoja joka ei hoida hommiaan. Osta kunnon saksalainen auto niin asiat hoidetaan saksalaisella jämptiydellä eikä asiakkaan tarvitse kärvistellä.
- Ela64
Vaihdoin just kunnon saksalaisen , Opel, Suzukiin 😁😂🤣
- Ohut
Omituista touhua, paljonko hybridis on käyttökyrpä maksu?
- Ela64
Tämä asia oli eilen korjattu vaikkakaan eilen ei Trafin mielestä pitänyt olla edes mahdollista. Tänään olivat jo palauttamassa mulle liika suoritusta :). Loppu hyvin , kaikki hyvin :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745