Liiveissä tänään!

Liiveissä

Ihanan kuuma päivä tänään! Autoillessa vain stayupit ja liivit päällä, ilmastointi 24 astetta. Oli mukava ajella ja hyväillä kovaa paljasta kalua, matkan varrella pari pysähdystä levarille ja ulos autosta hieman jäähylle :) Motarilla hitaasti linja-autojen ohi ja jos joku vilkaisi autooni sisälle, näki
tyttöilijän vähissä pukeissa ja kalu kovana!

25

378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Upeeta missäpäin liikut ja koska uudestaan

      • Liiveissä

        Niin oli! Tänään Jyväskylästä - Mikkeliin!


    • Koska ajelet takaisinpäin olen jykylästä ja olis upeeta nähdä

      • Liiveissä

        Käyn työnpuolesta välillä Jyväskylässä;) Harrastako autoulua asuissa?


    • Autoilua harrastan mut en asuissa kesällä usein ajelen ilman housuja

      • Liiveissä

        Sekin on kivaa. Mä tykkään laittaa sukkahousut ja niiden päälle löysät lyhyet adidas urheiluhousut.
        Ajellessa shortsit pois ja kiimanesteissä pullisteleva kaluni näkyy kiihoittavasti sukkiksissa! Kannattaa kokeilla!


    • Tyttöilijän kanssa olis kiimasta touhuta yhdessä. Runkkailla ja imeskellä.

      • Liiveissä

        Tykäisit imeä sukkismunaani?


    • Nam... Tykkäisin olisko mahdollista?

      • Liiveissä

        Seuraavalla työreissulla olis;) Onko sulla housuissa nyt kosteana ja kovana? Vai pystytkö runkkaamaan samalla kun kirjoittelet?


    • Kovana on mut pystyn kyl kirjoittelemaan. Saako suhun miten yhteyden?

      • Liiveissä

        Täytyy hommata, uus spostiosoite, Nyt vain työposti käytössä! Onko kosteana?


    • Onko sulla kikkiä?

      • Liiveissä

        Ei ole. Miten suhun saa parhaiten yhteyttä?


    • Tule tiedätkö runkkupaikat?

      • Liiveissä

        Kerro, en asu Jyväskylässä! Laitoin juuri uudet nailonit jalkaani ja näyttää kuumalta!


    • Googlella runkkupaikat ja sun alueelta Marssitie sieltä lisäinfoo

      • Liiveissä

        Ok! Tänään täytyy käydä viel kävelyllä kaupungilla. Pikku tuhmaa päälle!


    • Löydätkö sinistä pallukkaa klikkaamalla aukene teksti

    • Jos pääset sinne annan tiedot siellä heti. Pystyn poistamaan ne kun olet saanut ne

      • Liiveissä

        Kävin hakemassa mustat pitsiliivit ja laitoin ne päälleni. Nyt vielä tiukka valkoinen paita päälle, liivit näkyy ihanasti läpi! Nailonit on ihanan kosteana, olis kiihoittavaa jos näkisit nyt ja kokeilisit kaluani!


      • Liiveissä

        En onnistunut!


    • Nam... Et ilmeisesti ettinyt niit paikkoja

      • Liiveissä

        Oletko otanut kalun jo esille?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe