Milloin tämä kansallinen tyylikkäästi pukeutuva vähemmistömme lopettaa häiriköinnin ja varastelun ABC:llä? Se alkaa jo oikeasti ottaa hermoon.
Alavuden ABC?
27
2895
Vastaukset
- InSben
Ei koskaan
- OnTullutNähtyä
Kummaa touhua. Saisivat hävetä. Sitten vingutaan julkisuudessa miten kaikki ovat rasisteja. Voisivat katsoa välillä peiliinkin. Ja eikös joka paikassa ole joku kingi joka pitää omansa kurissa? Missäs se Alavuden kunkku on?
- Ollervo
Varmaan vankilassa hinkkaamassa uroksia
- OottelenKannanottoo
Voisko joku tuosta kansanosasta vastata ihan omin sanoin?
- kyösti-rikhard.lindeman
Leif, tino, walde ja mä ollaan linnassa. ei pysty puutuun asia. Mut rahti-hame miranda vois vastata.
- vanhusten.ovilla
Ei mannet vastaa. Ne huutaa rasismia rasismia, ja jatkaa tekosiaan.
- Hahhahaa
Osaako niistä kukaan ees kirjoittaa.... Mitä enempi meteliä niin sen parempi, käännetään huomio itsestä pois kun valkolaiset häpeää huomiota...
- moottorisaha--
kyösti-rikhard.lindeman kirjoitti:
Leif, tino, walde ja mä ollaan linnassa. ei pysty puutuun asia. Mut rahti-hame miranda vois vastata.
Moottorisaha-fatima ei ole nyt saatavilla
- hyshyshyshys
Hys hys.... ei tällaisia kirjoituksia saa kirjoitella ja kysymyksiä kysellä, sillä sehän on rasismia. Antaa heidän mellastaa ja parkkeerata autonsa kauppojen oven eteen sekä invapaikoille jatkossakin. Älkäämme puuttuko heidän tekemisisiin sillä sehän on rasismia..... hys hys hys hys.....
- suomi.taas.suomeksi
Sanon vaan että äänestäkää Halla-Ahoa.
- Helmut
suomi.taas.suomeksi kirjoitti:
Ei Halla-Ahoa voi äänestää Alavudella, kun se ei ole täällä ehdokkaana.
- FaktatEsiin
suomi.taas.suomeksi kirjoitti:
Mitäs nykyvaltuuston Persut on tehneet asian eteen vai onko aika mennyt järjestellessä Töysään kevyen liikenteen väyliä?
- suvakin.vastuulla
Entä muut valtuutetut ??
- Tämänpäivänduunini
suvakin.vastuulla kirjoitti:
Entä muut valtuutetut ??
Persuilla on isot puheet mutta pienet teot
- hienothelteet
ei ne oo tehnyt niitä väyliäkään, Hakomäkeen ootettu kohta 10 vuotta ja ensimmäisenä seiso lupaus kuntaliitospapereissa. Täyttä valhetta koko politiikka. en tee töitä enkä äänestä, tyyryn tähän. Hakojärvelle tehty väylää tai alotettu, ne jyräs järjestyksen. persut hyväksy
- FaktatEsiin
Kommentteja nyt ja vähän äkkiä te sorretut rasismin kohteet!!!
- Pätkätöissä
Ja milloin aktiivimalli joka oikeuttaa tukiin tarkoittaa myös heitä?Muiden niskaan kyllä hengitetään ja tivataan että onko tarpeeksi työtunteja.Ottaa pattiin suoraansanoen.
- ei.koske-eläkkeitä
aktiivimalli ei koske syntymäeläkeläisiä
- Tiedättekuka
En ole paikkakuntalainen syntyjäni enkä Pohjanmaalta kotoisin mutta yhden asian haluan sanoa.
Kaikki romanit eivät ole rikollisia ja v**sia ihmisiä. Olen ns. valkolainen ja minä olen tullut romanien kanssa aina toimeen. Monet naurut yhdessä naurettu ja maailmaa parannettu. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa romaneista Alavudella. Joskus väkisin tulee mieleen ajatus että jotkut valkolaiset provosoivat tilanteita kun kohtaavat romaanit.
Onneksi itsellä on ollut positiivisia kokemuksia, terkut Terholle ja Raakel:ille! - Tiedättekuka
P.s. Niitä vaikeita romaneja on lähinnä nuoret tai muuten elämässä syrjäytyneet. -Ei mitään eroa kantaväestöön.
- bujakazaa
mitä ovat varastaneet ja millä lailla häiriköineet? t. Utelias.
- HaiSie
Lukekaa totuus täsät linkistä:
http://hikipedia.info/wiki/Romanit - Tiedättekuka
Yksi poikkeus kerran kantabaarissa juopuneen romaninaisen kanssa mutta yhtä lailla olin itsekin juovuksissa. Eli puheliaana ihmisenä ärsytin ja …tuli kismaa. Kaikki päättyi kuitenkin rauhallisesti.
- Anonyymi
Menkää mannet töihin
- Anonyymi
manne töihin , hih
kummeli kamaa tämä !
- Anonyymi
Me valkolaiset olemme antaneet heille oivan rahanhankintakeinon.
Ensin muutama tumma röyhkeiästi toimii ja sitten tulee viaton joka poistetaan liikkeestä ja oikeudesta saa mojovat korvaukset rasismista.
Tätä ne itsekkin nauravat. Joka kerta liikkeenharjoittaja astuu nappoon ja heillä "todistajat" aina hommattu paikalle valmiiksi.
Olin töissä eräässä liikkeessä jossa tapahtui samaa touhua ja meistä myyjistä määrättiin järjestämään hyllyjä jokaisen rahtihameen viereen. Valitettiin rasismista mutta vaikea todistaa etteikö hyllyt tarvinneet siistimistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014