Onko väärin haluta isoa munaa?

Annnnnnne

Miehelläni on ohuehko ja pituudeltaan keskiarvon alamaissa olen muna. En saa siitä täydellistä tyydytystä ja mies kokee kyrpänsä myös pieneksi. Seksi on muutoin hyvää,mutta haluisin joskus että mua Panis joku todella isolla munalla kova.mieheni ei halua hankki isoa silläkään,koska kokee siitä(kin)alemmuutta. Mitä mun pitää tehdä? Tyytyä pienen munan panoihin vai lähteä etsimään sitä täydellistä kyrpää?

26

3869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmmmmm

      Ei ole bäärin haluta isoa ;)
      Minlä kokoiseen tyytyisit?

    • Reinomies

      Ei ole. Mene ja jaa pillusi sulot mahdollisimman monelle. Ei ole oikein että pimppi kärsii puutteesta, kyllä pimpin pitää saada kunnolla munaa.

    • keskiverto-paras

      Tässä on vähän sama tilanne kuin autoissa. Mitä suurempi, niin sitä mulkumpi ihminen. Ego kasvaa suhteessa peniksen kokoon, ja elämä sen mukana hankaloituu.

      • Paskapuhetta...


      • Jesssse71

        Oletko tehnyt aiheesta kovinkin tieteellisen tutkimuksen? Muista että minimiotanta on 1500 kpl että pääset tilastollisesti pätevään lopputulokseen.


    • Annnselmi

      Mitkäs on miehesi mulkun mitat?

    • AloittajahanOliMies

      Se on kuule sulla parempi noissa teidän homojen peppuhommissa, että on vähän pienempi. Luulenpa, että sun mies on samaa mieltä kun poraat sen peppuun.

    • bcv

      Pettäminen on moraalisesti väärin! Eroa miehestäsi, jos et ole tyytyväinen hänen sukukalleuteen! Parisuhteissa ja liitoissa merkitsee paljon paljon muutkin asiat kuin miehen mulkun koko. Jos hän antaa sinulle luvan kokeilla muita miehiäkin ja panna heidän kanssaan, silloin se on teidän välinen asia.

    • Kyllä sitä haluta voi. Haaveilevathan toiset tiukasta perseestä.
      Pitää, tai ainakin on hyvä jos hyväksyy koko paketin.

    • Ehkä kannattaa kokeilla, ainakin jos miehesi sallii. Sillä taitaa oilla merkitystä. Aikaisempi rakastajattareni eri kaupungissa sai 10 orgasmia peräkkäin ja kertoi että aiemmassa elämässä oli saanut YHTEENSÄ viidentoista vuoden aikana noin 10 orgasmia. Että koolla taisi olla merkitystä.

      Joskus olen lukenut että kukaan ei ole täysin tyytyväinen penikseensä. Minä olen. Taitaa olla täydellinen niin koolta kuin väsymättömän toimintansakin puolesta. Että sellaista ;-)

      • con.sordino-

        Paskanpuhuja. Kertoi juuri rivien välissä, miten ego on kasvanut, eikä malttanut olla vihjaamatta, että itsellä on suuri. Edellä juuri kielsi, ettei isomunaisella ego kasva. Kaikenlaisia itsensätehostajia.


      • con.sordino- kirjoitti:

        Paskanpuhuja. Kertoi juuri rivien välissä, miten ego on kasvanut, eikä malttanut olla vihjaamatta, että itsellä on suuri. Edellä juuri kielsi, ettei isomunaisella ego kasva. Kaikenlaisia itsensätehostajia.

        Niin kuin mielisairastakaan ei usen voi saada saada ymmärtämään, että hän on mielisairas, ei myöskään poikkeuksellisen suurella egolla varustettua voi saada käsittämään, että hän elää suuruusharhassa.

        Pöhöttynyt ego on syntynyt evoluution mukana. Se on tiedollisesti väärä, mutta evolutiivisesti hyödyllinen. Ominaisuus on geneettinen, joten siihen ei voi vaikuttaa millään tavalla. Joku vain elää suuruusharhassa, megalomaanisessa kuvitelmassa, jos on sattunut saamaan erityisen runsaasti ja erityisen voimakkaasti megalomaaniseen ajatteluun vaikuttavia geenimuunnelmia.

        Megolomaani luulee, että hänelle ollaan kateellisia. Hän ei voi käsittää, että ympäröivät ihmisen katsovat realistisemmin.


      • Suuri ego ja hyvä itseluottamus on täysin eri asia.


    • Candle-ass

      Candleman on ainakin niin idiootin näköinen ja oloinen, että tuskin naista saa. Paljonko kuvittelet mulkullesi mitaksi? Olisiko kuvaa mittauksista?

    • Ei haluamisessa ja fantasioimisessa ole mitään kieletyn rajaa. Ajatelmilla kiihotutaan, mutta luulo, että ne aina toteutuessaan toisivat mielihyvää, on satujuttua.

      • Ehkäpä näin,mutta itse olen kookkaammasta vaimolle haaveillut jo vuosia -oma kun vaan 14/4,5 ja muutaman työnnön pili-
        olisi mielestäni kohtuullista suoda vaimolle 'kunnon panot' aina silmoin tällöin,esim. 1-2 krt/kk...
        Itse toki haluaisin olla mukana/
        katsojana...
        -Löytyspä H:gistä vaan aiheesta kiinnostunut tukevaoksainen vanhempi mies...


      • M52Hki kirjoitti:

        Ehkäpä näin,mutta itse olen kookkaammasta vaimolle haaveillut jo vuosia -oma kun vaan 14/4,5 ja muutaman työnnön pili-
        olisi mielestäni kohtuullista suoda vaimolle 'kunnon panot' aina silmoin tällöin,esim. 1-2 krt/kk...
        Itse toki haluaisin olla mukana/
        katsojana...
        -Löytyspä H:gistä vaan aiheesta kiinnostunut tukevaoksainen vanhempi mies...

        Ihmispopulaatiossa on runsaasti aisurismia aihettavia geenejä. Nämä geenimuunnelmat ovat saavuttaneet korkean tasonsa, koska niillä on evolutiivinen hyöty.

        Tutkimuksissa on todettu, että jos mies yhtyy vaimoonsa pian sen jälkeen, kun toinen mies on yhtynyt, kyrpä pumppaa vitusta 90 % edellisen miehen spermasta. Siten oman miehen mahdollisuus tulla mahdollisesti syntyvät lapsen isäksi on noin 9 - 10- kertainen. Jos mies taas ei kiihotu aisurismista, hän ei yhdy vaimoonsa, hänen geeninsä eivät periydy, vaan vieras mies tulee varmuudella isäksi. Ts. aisuriutta aiheuttavat geenimuunnelmat ovat evoluutiossa hyödyllisiä ja ne runsastuvat ja periytyvät.

        Todennäköisesti sinulla on aisuriutta aiheuttava geeniperintä, mutta selität itsellesi sen johtuvan pienestä kyrvästä. Tällaista ilmiötä ei liene. Kyrvän koko ja aisurismi lienevät toisistaan riippumattomia ilmiöitä.

        Itsekin kiihotun aisurismista, ja sallisin miellläni vaimolleni, että hän saisi yhtyä sellaisen miehen kanssa, josta hän pitää. Hän onkin avoimesti avannut muutamalle miehelle vittuansa ihan rauhassa katsottavaksi ja miehet ovat viestittäneet herttailun perillemenoa seisottamalla kyrpää. Yhdyntää ei ole kuitenkaan ollut, koska miehet eivät ole ilmaisseet siihen halua. Pitäytyvät liitossaan, mutta ovat olleet hyvin iloisia saadessaan nähdä vittua.

        Sen sijaan minua ei vähääkään kiihota "päästa liukkaille". Olisinkin toivonut, että vaimoni olisi pitänyt vuorokauden varoajan. Tekemisiin joutuminen toisen miehen sperman kanssa, olisi tuntunut kovin homoseksuaaliselta, mikä on minulle vastenmielinen, vaikka hyväksyn sen toisille.


      • rennostiM kirjoitti:

        Ihmispopulaatiossa on runsaasti aisurismia aihettavia geenejä. Nämä geenimuunnelmat ovat saavuttaneet korkean tasonsa, koska niillä on evolutiivinen hyöty.

        Tutkimuksissa on todettu, että jos mies yhtyy vaimoonsa pian sen jälkeen, kun toinen mies on yhtynyt, kyrpä pumppaa vitusta 90 % edellisen miehen spermasta. Siten oman miehen mahdollisuus tulla mahdollisesti syntyvät lapsen isäksi on noin 9 - 10- kertainen. Jos mies taas ei kiihotu aisurismista, hän ei yhdy vaimoonsa, hänen geeninsä eivät periydy, vaan vieras mies tulee varmuudella isäksi. Ts. aisuriutta aiheuttavat geenimuunnelmat ovat evoluutiossa hyödyllisiä ja ne runsastuvat ja periytyvät.

        Todennäköisesti sinulla on aisuriutta aiheuttava geeniperintä, mutta selität itsellesi sen johtuvan pienestä kyrvästä. Tällaista ilmiötä ei liene. Kyrvän koko ja aisurismi lienevät toisistaan riippumattomia ilmiöitä.

        Itsekin kiihotun aisurismista, ja sallisin miellläni vaimolleni, että hän saisi yhtyä sellaisen miehen kanssa, josta hän pitää. Hän onkin avoimesti avannut muutamalle miehelle vittuansa ihan rauhassa katsottavaksi ja miehet ovat viestittäneet herttailun perillemenoa seisottamalla kyrpää. Yhdyntää ei ole kuitenkaan ollut, koska miehet eivät ole ilmaisseet siihen halua. Pitäytyvät liitossaan, mutta ovat olleet hyvin iloisia saadessaan nähdä vittua.

        Sen sijaan minua ei vähääkään kiihota "päästa liukkaille". Olisinkin toivonut, että vaimoni olisi pitänyt vuorokauden varoajan. Tekemisiin joutuminen toisen miehen sperman kanssa, olisi tuntunut kovin homoseksuaaliselta, mikä on minulle vastenmielinen, vaikka hyväksyn sen toisille.

        Geeneissä tai ei,mutta tuollaiset on mieliteot ja mielelläni nuolisin vieraat kiisselit pois vaimon pimpasta - kokematta mtn homofiiliksiä ; )


      • M52Hki kirjoitti:

        Geeneissä tai ei,mutta tuollaiset on mieliteot ja mielelläni nuolisin vieraat kiisselit pois vaimon pimpasta - kokematta mtn homofiiliksiä ; )

        Se seikka, että toisilla on mieliteko aisurismiin ja liukkaitten nuolemiseen, saa epäilemään mahdollisuutta, että nuolemisen mieliteko olisi eri geenin ohjaama kuin pelkkä halu aisurismiin. Sehän olisi helposti selitettävissä evolutiivisesti hyödylliseksi toiminnoksi, koska vieraan sperman nuoleminen ja imeminen puhdistaa naisen emätintä edellisen miehen jäljiltä. En ole kuitenkaan lukenut, että nuolemisenhalua olisi empiirisesti tutkittu.

        On empiiristä näyttöä, että läheiset toiminnot ovat eri geenien aiheuttamia. Siten ehkä pysyvästi huumekoukkuun jäävällä on erilainen geenistö kuin koukusta vapatuvalla.


    • Bruutus11v

      Ja rakastajattaren nimi oli Reino.. n 19cm pitkä, ja ympärysmitaltaan 16cm kikkeli tarjolla.. tytölle.

    • SimpleAsFuck

      Aloittajalle:
      Ei ole väärin haluta isompaa munaa.
      Ei ole myöskään väärin haluta tiukempaa pillua (Monella on tapana mennä väljäksi ajan saatossa..)
      Eikä ole väärin myöskään haluta isompia tissejä, jos vaikka mikrotissit ei sytytä.

      Sillä tosin on väliä miten homman haluaa hoitaa, jos myös haluaa säilyttää suhteen/ystävyyden.

    • normaalia

      Ei ole väärin haluta kunnon täytettä. Itsellä on 14x4 eli pieni. Olen nähnyt vaimon ottavan sisäänsä kaverinsa miehen 18x6 kalun koko mitalta. Se teki selvästi hyvää. Se on tilavuudeltaan kolminkertainen omaani verrattuna. Koon tiedän koska naiset halusivat mitata. Sain vaimon kaverilta persettä. Omalle miehelleen ei anna ison koon takia.

    • Isompi parempi. Joka muuta väittää, valehtelee.

      Toki vain siihen kahdeksaan tuumaan asti. Sen jälkeen taitavatenemmänkin isommat olla Mansikkien panemiseen, mikä on myös Mansikille hyvä asia. Nännit jäykistyvät ja robotti löytää ne paremmin lypsyn ajaksi.

      Heh heh ;)

      Paljon on ollut selityksiä, kuinka isot kullit ovat huonoja. Vaan jokainen selittelijä vaihtaisi omansa sellaiseen heti. Siis... HETI

    • Neuvox

      Jos sinulla on tuttavapiirissä luotettava mies, juttele ongelmasta hänen kanssaan, siis salarakas ja jatka liittoasi.

    • Anonyymi

      Minulla on taas valtava kyrpä ja sillä olisi kohta parempi nussia mansikin vittua, kuin repiä ihmis pilluja.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe