alaikäisenä viinaa/tupakkaa tallinnasta?!

maiskis

Olen siis 16-vuotias tyttö monesti kylläkin minua on luultu yli 18 vuotiaaksi mutta olen menossa vhän ajan päästä tallinnaan ja haluaisin ostaa ehkä pari pulloa viinaa tai jotain muuta vähän vahvempaa alkoholia ja jos tulee tarve niin tupakkaakin. Niin kysymys on että mistä päin tallinnaa saisi alaikäinen ostettua viinaa jne ilman että kysytään papereita?! ja siis mulla on porukat mukana mutta ei suostu ostaa sano vaa että jos saan ite ostettuu nii antavat rahaa!
kiitos vastaajille

4

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonne16v

käytiin justiisa likka kaverin kanssa mopo autolla pärnussa. möivät meille ainakin kaljaa ja lonkeroa.

• pennalisti

Miten tupakkamyrkky liittyy nautintoaine laadukkaaseen alkoholijuomaan? Jos veronkierto tai salakuljetus kiinnostaa, sitä varten on Yhteiskunta -> Laki ja rikos tai jokin talouspalsta.

• wdwdwdwd

Matkusta jokus vaikka Italiaan tai Saksaan Siellä saat ihan laillisesti sen maan lakien mikaan 16v alkoholia. Virossa ei olla iän kanssa läheskään niin tarkkoja kuin suomessa, mutta kyllä ne voi paperit kysyä. italiassa ei varmasti kysytä. Tai vaikka andorra siinä on maa jonka lakeja minäkin olis valmis kiristämään. Tupakkia aseita ja viinaa saa vaikka mistä.

Ja mitä veronkiertoa taas jos tuo vaikka kartongin tupakkia eli sen mitä saa tuoda ei ole millään tapaa mitään veronkiertoa.

• deegee--80-valmiz
        wdwdwdwd kirjoitti:

Matkusta jokus vaikka Italiaan tai Saksaan Siellä saat ihan laillisesti sen maan lakien mikaan 16v alkoholia. Virossa ei olla iän kanssa läheskään niin tarkkoja kuin suomessa, mutta kyllä ne voi paperit kysyä. italiassa ei varmasti kysytä. Tai vaikka andorra siinä on maa jonka lakeja minäkin olis valmis kiristämään. Tupakkia aseita ja viinaa saa vaikka mistä.

Ja mitä veronkiertoa taas jos tuo vaikka kartongin tupakkia eli sen mitä saa tuoda ei ole millään tapaa mitään veronkiertoa.

Miten tupakkamyrkky liittyy nautintoaine alkoholijuomien tuontiin? Ei tämä ole tupakka- vaan juomapalsta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2088
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1705
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1476
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1226
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1024
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      968
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      855
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      31
      792
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      779
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      733
    Aihe