Minulla on 2002 vuoden toyota avensis T22 jossa on ajotietokone/radio yhdistelmä, haluaisin kuunella USB tikulta musiikki kappaleita mutta olen käyttäny vuosia sitten lidlistä ostettua silvercrest merkkistä fm lähetintä, kyllä musiikki kuuluu mutta ilman bassoja.
Siksi mietinkin että onko mahdollista jotenkin saada viritettyä USB liitäntä tuon tyyppisiin ajotietokone radioihin vai onko olemassa laadukkaita FM-lähettimiä?
Vanhaan radioon USB liitäntä vai FM-lähetin?
4
693
Vastaukset
- UusiSoitin
Helpointa olisi laittaa jälkiasennussoitin, jossa olisi kaikki herkut. Mikäli orkkissoittimessa on cd-vaihtajan ohjaus, saattaisi sen liittimeen saada jonkun adapterin, jolla homma onnistuisi.
- UusiSoitin
Tuohon tyyliin
http://www.gelisound.gr/Images/Products/toyotaavensist21.jpgjuu on mulla se CD soitin siinä kans. mutta miten tuo jälkiasennussoitin toimii ? CD painikkeella? entä vanha radio?
- UusiSoitin
ttalf kirjoitti:
juu on mulla se CD soitin siinä kans. mutta miten tuo jälkiasennussoitin toimii ? CD painikkeella? entä vanha radio?
Se orkkis cd-soitin otetaan pois, auton johtosarjaan on saatavilla muutossarja, jolla liittimet muuttuu ISO-liittimiksi. Itse radio-osa jää paikalleen ja siinä oleva ajotietokone toimii normaalisti.
Uutta soitinta ohjaillaan sen omilla näppäimillä, kajareitten soundi paranee yleensä kun laittaa laadukkaan soittimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1009556Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554662Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051642- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491341Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651291