Mä haluaisin sadan hoitoponin, koska oon haaveillut siitä jo pitkään. Mä oon harrastanut ratsastusta 2, 5 vuotta. Mua vähän pelottaa kysyä asiasta tallilla millä käyn, koska oon ratsastanut siellä vasta viime talvesta tähän asti. Ne on kuitenkin jo nähny mun taidot. Oisko mulla mahiksii? ☺️
Hoitoponia vailla
Ponirakas
1
192
Vastaukset
- z--
Ratsastuskouluilla ei (ainakaan oman kokemuksen mukaan) yleensä kovin paljoa kokemusta vaadita. Hoitajan tehtäviin kuuluu lähinnä esim. hevosen harjaus, varusteiden putsaus yms. ja tuntilaisten auttaminen. Siinä kyllä pärjää, jos yleensä saa ehvosen itsenäisesti kuntoon ratsastustunnillekin.
Eli kannattaa rohkeasti vaan kysyä. Joillain ratsastuskouluilla hoitajaksi pääsemiseen voi olla jonoa, eli parempi kysyä ajoissa niin pääsee jonoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161