Kirparikalle ei toimi

ots

Ei ole toiminut tänään.Toimiiko muila?

8

6147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eienääkoskaankallea

Kierrän kaukaa kirppari Kalle paikat kun olen myyntiin viemässä tavaraa. Samat myyjät pyörii ostamassa ja myymässä, tuntuu alkuun et ompas täällä asiakkaita, mutta parin viikon myynti jakson aikana huomaa et eihän ne porukat siellä vaihdu, vaan se vakio väki tekee täyden oloiseksi paikan, myynti huonoa kun kallis paikka. Tarjouksia tulee automaattisesti että paikassa pysyisi pöydät täynnä. Paremmaksi havaittiin 50/50 myynti, tilille rapsahtelee mukavasti rahaa.

• Anonyymi

Miten hinnoittelujärjestelmä vaikuttaa siihen, mitä kirppiksellä on ja ketä siellä on?

• Anonyymi

mikähän siellä ei toimi, silloin tällöin kirpparipaikka ollu, myynti on aina ollu hyvää,
      eräällä kirppiksellä tosin varastettiin niin paljon, että sinne en enää mene,
      nykyisellä ei ole varastettu vielä mitään, eräs kauppias aina tapasi sanoa,
      että sellaista tuotetta ei olekaan, mikä ei myy, jos vaan hinta ja laatu on kohdallaan.

• Anonyymi

Toimiiko kirppari-kalle muilla myyjillä, nyt tällä hetkellä? Eli Lahdessa Lanttilassa, 16-17.11.2022 en ole varma, eikö toimi vai eikö tuotteet mene kaupaksi?

• Anonyymi

Ei oo

• Anonyymi

Ei toimi täälläkään. Kouvola.

• Anonyymi

Ei toimi ei .Minä kuulema käy liian usein katsomassa myyntiä.Mehän on minun tavaroita joten minulla on oikeus myös seurata myyntiä.Pitää varmaan siirtyä muualle.

• Anonyymi

Tosi valitettavaa ettei pääse seuraamaan myyntiä tuotenumeroiden perusteella. Neuvottiin kirjautumaan selaimen kautta. Se tehty, mutta tuotenumerot eivät täsmää oman listan kanssa (manuaalinen). Nyt en tiedä mitä myyty eli siis mitä tavaraa kannattaa viedä tilalle. Huono juttu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      55
      1820
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      53
      1162
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1107
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1039
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      980
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      955
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      952
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      92
      911
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      114
      898
    Aihe