Hei minkälaisia kokemuksia muilla nykyään ikh asiakaspalvelusta ? Itse hain traktoriin osia sekä muuta sälää, asiakas tiskillä mua palveli nuori vaaleepäinen mies ja ei tuntunu tulevan touhusta mitää tietokoneelta ei yhtä osaa löytäny katto kirjasta ei löytyny itse katsoin kännykältä ikh nettisivulta ja osa kyllä löyty, pitääkö asiakkaitten nykyään osanumerotki haeskella, tuntu muutenki olevan töykeen olonen asikaspalvelija, ennemmin kun oon poikennu on palvelu ollu kyllä hyvää minkälaisia kokemuksia muilla ?
ikh kauhajoki asiakaspalvelu
14
2915
Vastaukset
- Ookoooo
Kyllä asiakaspalvelu on yleensä ollu ok. Olisko ollu joku juuri aloitteleva työntekijä tai lomansijainen? Kaikkienhan ne hommat on jostain aloitettava..
- JuhaniP57Hiihtää
Eli Ookoooo:n mielestä on siis jotenkin oikeutettua ja perusteltua saada huonoa asiakaspalvelua, jos kyseessä on aloitteleva työntekijä tai lomansijainen, häh?! Voi jumankauta sun kanssas! Toivottavasti et vain ole työnantaja tai asiakaspalvelija...
- Ookoooo
Ei tokikaan. Kyllä uusikin työntekijä on kunnolla perehdytettävä työhönsä, ainakin perusasiat on oltava hyvin tiedossa, ja opastaja vieressä , ennen ku laitetaan tiskin taakse..
- Kiitosjanteeksi
Mua ei vielä se haittaa että ei osaa käyttää koneita ja takkuaa, mutta se haittaa että kamalan ilkeää ja töykeää henkilökuntaa kyseisessä paikassa. Varmasti myös ystävällisiäkin ihmisiä töissä mutta kohdallani ei ole vielä ollut sellaista.
- Noojaa
Ilkka hoi ii! Työntekijät heti paikalla asiakaspalvelukoulutukseen ettei firman maine kärsi tällaisestä asiasta!
- jokuhässäkkä
No ilkeää tai huonoa palvelua en ole vielä IKH:lta saanut, surkea provo yritys.
- makkonen---
jokuhässäkkä kirjoitti:
No ilkeää tai huonoa palvelua en ole vielä IKH:lta saanut, surkea provo yritys.
makkonen ei taas hoida hommiaan
- laamanen--
makkonen--- kirjoitti:
makkonen ei taas hoida hommiaan
laamanen kans
- voorrtti
Kassalla siinä oven tykönä kans välillä sellaanen vanhempi naishenkilö,tosi epämiellyttävän oloonen ja töykeä käytös.Ymmärettävää kyllä että jos kotona menee huonosti niin se näkyy myös työpaikalla mutta firman maine siinä kärsii ja yrittäjän tilipussi kevenee kun menettää asiakkaitaan huonokäytöksisen työntekijän vuoksi..
- jokuhässäkkä
No Hahahahahahaaaa.. selevä meediahyökkäys, varuullanne ny, kun oikei netiis sanoovat, no voi ristus näitä aivopieruja.
- pitäkööntunkkinsa
valitettavasti saanu kans sen verran töykeetä palvelua nykyään kyseises paikas että taidan viedä rahani muualle, harmi sinänsä kun ikh:lla kummiski hyvät varastot, tavaraa löytyy ja liike hyvällä paikalla.
- Äläostajoseirahaa
Ei moittimista kyseisestä firmasta. Jos epäselvää ottavat selon asiasta. Jos väärä osa vaihtavat . Jos ei hyllyssä on tilattu kotia toimitettuna. Toimii.
- ostanvaikkeioorahaa
Kyllä asiakaspalvelu on mennyt paljon huonompaan suuntaan mitä se on takavuosina ollut.Ymmärrettävää toki on että jos on paljon asiakkaita ja kiirettä niin palvelu ei välttämättä ole aina hyvää,mutta jos kerran kauppa käy ja väkeä käy tavaraa ostamassa niin sillon täytyy sitä henkilökuntaa olla riittävästi...
- jokuhässäkkä
Tänäkin päivänä löysin ko. paikasta tarvitsemaani "mustekalanarua" metritavarana tarvittavat kiinnikkeet, kaikkea löytyy, osaava myyjä opasti oikealle osastolle ja vielä käytiin hyvä keskustelu samalla uima-altaiden puhtaanapidosta.
Millään ilveellä en voi moittia IKH:n asiakaspalvelua, sori, joku on nyt vain kussut aamumuroihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847