Tämän keskustelupalstan taso on vajonnut ihan pohjalukemiin. Eli aivan ala-arvoikseksi. Ei jatkoon.
Tätäkä te kaikki natopalstalaiset olette oikein tarkoituksella nyt hakeneet ja toteuttaneet?
Todella surullista
109
1199
Vastaukset
- natoonvaan
Olet oikeassa ikävä kyllä.Nato on tärkeä kysymys pohdittavaksi mutta ikävä kyllä stallarit ja venäjäntrollit ovat onnistuneet sotkemaan tämän palstan.Ikävä kyllä.
- väliilä_totuuttakin
Ei ole nato nyt mikään kovin tärkeä asia Suomelle, koska Suomi ei nyt ole mikään naton jäsenvaltio.
Kyllä meidän suomalaisten pitää nyt ihan itse hoitaa puolustuksemme ja sotilaallinen koskemattomuus. Ei siihen mitään natoja koskaan tarvita. - T.Tiltu
Montako aivosolua jätit käyttämättä tuon kommentin ulostamiseen? Teitkö sen tietoisesti vai tyhmyyttäsi?
- mielensäPahoittaJaxxx
ja se yksi 44divari ukko on tämän sotkun takana.
- pahoitteluonmuotia
Paremminkin muutama venäjätrolli kuten esim joku pahvissmike ja suuruudenhullu aleksanteritoinen jne..
- T.Tiltu
pahoitteluonmuotia kirjoitti:
Paremminkin muutama venäjätrolli kuten esim joku pahvissmike ja suuruudenhullu aleksanteritoinen jne..
Miten perustelet kommenttisi oikeamielisyyden?
- ValkoSuomalainen
T.Tiltu kirjoitti:
Miten perustelet kommenttisi oikeamielisyyden?
Yli 3 vuoden kokemuksella.
- komppaan_aloittajaa
Hyvä aloitus. Pahimmat sotkijat ovat ironmikess sadan muun nikkinsä kanssa ja se melkein kirjoitustaidoton Beirutin tiltu. Niiden hommana onkin estää kaikki asiallinen keskustelu.
- eioleväärässä
Jep tosta puuttu vaan purerunkku eli valtakunnanvalehtelija, sitten siinä onkin häiriköinnin abc...
- opastan_sinua
Ei asialliseen keskusteluun koskaan kuulu esimerkiksi muiden kirjoittajien henkilökohtainen arvostelu tai haukkuminen.
- PitäisiOsataJosOpastaa
opastan_sinua kirjoitti:
Ei asialliseen keskusteluun koskaan kuulu esimerkiksi muiden kirjoittajien henkilökohtainen arvostelu tai haukkuminen.
Etkö osaa lukea, vai etkö vaan ymmärrä lukemaasi?
Koko keskusteluhan on juuri siitä asiallisuuden katoamisesta ja sen syistä, niin ja arvostella nyt voi asiallisestikin. - ai_jaa
PitäisiOsataJosOpastaa kirjoitti:
Etkö osaa lukea, vai etkö vaan ymmärrä lukemaasi?
Koko keskusteluhan on juuri siitä asiallisuuden katoamisesta ja sen syistä, niin ja arvostella nyt voi asiallisestikin.Mistä syystä sitten nyt tämä kaipaamasi asiallinen keskustelu tältä palstalta on sitten loppunut vallan kokonaan?
- komppaan_aloittajaa
ai_jaa kirjoitti:
Mistä syystä sitten nyt tämä kaipaamasi asiallinen keskustelu tältä palstalta on sitten loppunut vallan kokonaan?
Syy selviää, kun seuraa hieman muutaman mainitun kirjoituksia. Kuten äsken mainitsin.
- ei_selvinnyt
komppaan_aloittajaa kirjoitti:
Syy selviää, kun seuraa hieman muutaman mainitun kirjoituksia. Kuten äsken mainitsin.
Oletkos sinä itse nyt syyllistynyt kertaakaan täysin asiattomaan keskusteluun?
- komppaan_aloittajaa
ei_selvinnyt kirjoitti:
Oletkos sinä itse nyt syyllistynyt kertaakaan täysin asiattomaan keskusteluun?
En ole.
Sen sijaan voin kertoa esimerkkinä, miten muuan kirjoittaja toimii. Kun hän ei enää osaa perustella tai jää valehtelusta kiinni, tulee häneltä törkyä tyyliin "Koita kestää apina soitin sulle jo ambulanssin" tai "Äitiskö sano" tai "Todella mukava olisi taluttaa nyrkillä tapettavia lahtareita soramontun reunalle". Selviääkö sinulle nyt, miksi asiallinen keskustelu katoaa? - arvasinko_oikein
En ole.
Sen sijaan voin kertoa esimerkkinä, miten muuan kirjoittaja toimii. Kun hän ei enää osaa perustella tai jää valehtelusta kiinni, tulee häneltä törkyä tyyliin "Koita kestää apina soitin sulle jo ambulanssin" tai "Äitiskö sano" tai "Todella mukava olisi taluttaa nyrkillä tapettavia lahtareita soramontun reunalle". Selviääkö sinulle nyt, miksi asiallinen keskustelu katoaa?Arvaan että sinä nyt postaat palstalle vain noita pelkkiä omia kirjoituksiasi ja omia nimimerkkejäsi
Ja kumminkin nyt kirjoitit ettet muka nyt ole koskaan syyllistynyt minkäänlaisiin asiattomuuksiin tällä keksustelupalstalla. Aika outoa nyt sinulta sanoisin.
Olen kyllä nyt täysin samaa mieltä kanssasi että asiallinen kirjoitus todellakin on kadonnut täältä pelkkiin asiattomuuksiin. - komppaan_aloittajaa
arvasinko_oikein kirjoitti:
Arvaan että sinä nyt postaat palstalle vain noita pelkkiä omia kirjoituksiasi ja omia nimimerkkejäsi
Ja kumminkin nyt kirjoitit ettet muka nyt ole koskaan syyllistynyt minkäänlaisiin asiattomuuksiin tällä keksustelupalstalla. Aika outoa nyt sinulta sanoisin.
Olen kyllä nyt täysin samaa mieltä kanssasi että asiallinen kirjoitus todellakin on kadonnut täältä pelkkiin asiattomuuksiin.Arvasit väärin. Toki voit esittää todisteita siitä, että nuo esimerkit ovat alun perin minun kirjottamistani teksteistä.
Kyllä, sillä lailla on käynyt asialliselle kirjoitukselle. - komppaan_aloittajaa
Lue tarkemmin. Minä kirjoitin sinulle näin: "Toki voit esittää todisteita siitä, että nuo esimerkit ovat alun perin minun kirjottamistani teksteistä." Huomaa "alun perin". Sillä nuohan ovat palstalla vuosien ajalta tuttuja ilmauksia erään kirjoittajan taholta. Otin ne esimerkkeinä mukaan, koska ne kuvaavat keskusteluilmapiirin pilalle menemistä.
Eli voitko todistaa väitteesi? - aika_outoa
Lue tarkemmin. Minä kirjoitin sinulle näin: "Toki voit esittää todisteita siitä, että nuo esimerkit ovat alun perin minun kirjottamistani teksteistä." Huomaa "alun perin". Sillä nuohan ovat palstalla vuosien ajalta tuttuja ilmauksia erään kirjoittajan taholta. Otin ne esimerkkeinä mukaan, koska ne kuvaavat keskusteluilmapiirin pilalle menemistä.
Eli voitko todistaa väitteesi?Ei minua nyt todellakaan kiinnosta mitkään muiden sanomiset jossain näillä yleisillä internetin keskustelupalstoilla.
Minua kiinnostaa nyt vain ne sinun omat täysin asiattomat sanomisesi tässä keskusteluketjussa.
Joten väitätkös sinä nyt edelleenkin ihan pokalla ettet sinä muka ole syyllistynyt minkäänlaisiin täysin asiattomiin törkyviesteihin nyt tässä keskusteluketjussa? - komppaan_aloittajaa
aika_outoa kirjoitti:
Ei minua nyt todellakaan kiinnosta mitkään muiden sanomiset jossain näillä yleisillä internetin keskustelupalstoilla.
Minua kiinnostaa nyt vain ne sinun omat täysin asiattomat sanomisesi tässä keskusteluketjussa.
Joten väitätkös sinä nyt edelleenkin ihan pokalla ettet sinä muka ole syyllistynyt minkäänlaisiin täysin asiattomiin törkyviesteihin nyt tässä keskusteluketjussa?Tässä keskustelussa on aiheena sinun itsesi aloittamana se, että tämän keskustelupalstan taso on vajonnut pohjalukemiin. Olen kanssasi siitä samaa mieltä, ja siksi toin esimerkkejä esille siitä, miten tuo on päässyt tapahtumaan. Esimerkit ovat peräisin tältä samalta palstalta.
Kuten jokainen ymmärtää, ei aiheeseen liittyvien esimerkkien esille ottaminen ole asiatonta törkyviestien lähettelyä. - olet_outo
Tässä keskustelussa on aiheena sinun itsesi aloittamana se, että tämän keskustelupalstan taso on vajonnut pohjalukemiin. Olen kanssasi siitä samaa mieltä, ja siksi toin esimerkkejä esille siitä, miten tuo on päässyt tapahtumaan. Esimerkit ovat peräisin tältä samalta palstalta.
Kuten jokainen ymmärtää, ei aiheeseen liittyvien esimerkkien esille ottaminen ole asiatonta törkyviestien lähettelyä.Taas kerrot ihan satuja. Minä en todellakaan ole nyt mikään tämän keskusteluketjun avaaja.
Ja kerrohan nyt sitten oma mielipiteesi siitä että mitä sitten nuo kertomasi esimerkit muka ovat jos eivät pelkkiä täysin asiattomia törkyviestejä? - komppaan_aloittajaa
olet_outo kirjoitti:
Taas kerrot ihan satuja. Minä en todellakaan ole nyt mikään tämän keskusteluketjun avaaja.
Ja kerrohan nyt sitten oma mielipiteesi siitä että mitä sitten nuo kertomasi esimerkit muka ovat jos eivät pelkkiä täysin asiattomia törkyviestejä?Ai etkö olekaan? Sitten olen tulkinnut väärin
Ymmärsit väärin. Nuo esimerkit ovat nimenomaan esimerkkejä törkyviesteistä, joita palstalle on levitetty. - onneksi_olkoon
Ai etkö olekaan? Sitten olen tulkinnut väärin
Ymmärsit väärin. Nuo esimerkit ovat nimenomaan esimerkkejä törkyviesteistä, joita palstalle on levitetty.Sinulla nyt nuo esimerkit törkyviesteistä näyttää olevan hyvin hallussa.
Sinulla on varmasti nyt todella pitkä kokemus noista törkyviesteistä.
Mutta älä vaan lannistu. Kyllä maailmassa törkyviestejä riittää. Ei ne koskaan kokonaan lopu. - komppaan_aloittajaa
onneksi_olkoon kirjoitti:
Sinulla nyt nuo esimerkit törkyviesteistä näyttää olevan hyvin hallussa.
Sinulla on varmasti nyt todella pitkä kokemus noista törkyviesteistä.
Mutta älä vaan lannistu. Kyllä maailmassa törkyviestejä riittää. Ei ne koskaan kokonaan lopu.Kiitos, ja valitettavasti niin. Kyllä niitä on täällä vastaan tullut aika lailla.
- Hyvääjatkoatiltutteluun
Olen kirjoitellut tälle palstalle muutaman kerran. Joka kerran joku kommentoi kirjoitustani kutsuen minua stallariksi ja/tai tiltuksi ja samalla moittii MIELIPITEITÄNI, jotka ovat omasta mielestäni aivan asialliseen sävyyn ja hyvällä suomen kielellä kirjoitettuja. Ja todellakin, ne ovat suomalaiseen sananvapauteen luottaen kirjoitettuja mielipiteitäni eikä niissä koskaan nimitellä tai mollata ketään toista kirjoittajaa. Sitten, kun minua ENSIN on nimitelty, sitten voin kyllä vastata rumastikin.
Mutta kuitenkin, minä en ole stalinisti, en edes vasemmistolainen poliittiselta näkemykseltäni ja totisesti minun nimeni ei ole Tiltu. Tähän tyyliin kyllästyneenä olen myös päättänyt lopettaa tämän palstan seuraamisen ja sille kirjoittamisen.
Stallatkaa ja tiltutelkaa vaan vapaasti jatkossakin. Mutta ilman meikäläistä.- samaa_mieltä
Täällä tuntuu olevan paikalla todella paljon sellaisia kirjoittajia joiden ainoa tarkoitus on vain pelkästään häiriköidä palstalla muita kirjoittajia
Minkäänlaista todellista oikeaa asiaa näillä kyseisillä häiriköillä on todella vähän jos ollenkaan. - niinkö
Oletko sinä nyt sitten tähän postaukseesi ansainnut täysin asiallisen vastauksen?
Nato ns. kannattajien keskuudessa ei ole yhtään asiallista kaveria, ei ainoatakaan. Ja tämän on saanut huomata pidemmällä ajanjaksolla...onko kysymyksessä osin polvihousupoikien tuotoksia, tai peräti johdonmukaista trollausta Virosta....molempia?
- sivusta.seurannut
Sinuun soveltuu sanonta pata kattilaa soimaa. Oikeastaan tuo kirjoituksesi kuvaa sinua itseäsi aika hyvin. Ei ehkä virosta vaan pietarista.
- suurin_vika
sivusta.seurannut kirjoitti:
Sinuun soveltuu sanonta pata kattilaa soimaa. Oikeastaan tuo kirjoituksesi kuvaa sinua itseäsi aika hyvin. Ei ehkä virosta vaan pietarista.
Sehän täällä juuri on se suurin vika on, kun pelkästään johonkin henkilöön kohdistuvat asiat ohittaa ihan joka kerta palstan keskusteluaiheen.
suurin_vika kirjoitti:
Sehän täällä juuri on se suurin vika on, kun pelkästään johonkin henkilöön kohdistuvat asiat ohittaa ihan joka kerta palstan keskusteluaiheen.
SItä saa, mitä tilaa ... . It's sooooo simple.
Katso vaikka TILTUIKSI tituleerattujen pro-venäjä TROLLIEN postauksia ... .
IMHO.- ai_jaa
44.Div kirjoitti:
SItä saa, mitä tilaa ... . It's sooooo simple.
Katso vaikka TILTUIKSI tituleerattujen pro-venäjä TROLLIEN postauksia ... .
IMHO.Tällaistako tarkoitit?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14825130/naton-vastustaja-on-aina-venalaismielinen ai_jaa kirjoitti:
Tällaistako tarkoitit?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14825130/naton-vastustaja-on-aina-venalaismielinenAika vallatonta ja osin jopa sekavaa ... .
IMHO.- Ymmärrän-Sinua
Ymmärrän hyvin kommenttisi. Tietysti se jurppii ja kovasti, kun joutuu olemaan jatkuvasti alakynnessä asiapohjaisissa keskusteluissa. Kun et ole saanut ’läpi’ yhtäkään väitettäsi ja joka kerran joudut vetäytymään keskusteluista ’hävinneenä’, niin toki se syö miestä.
Ja totta, tätä on todellakin tapahtunut jo pidemmällä ajanjaksolla, sanoisin vuosikausia. Pahin ryöpytyksesi alkoi Venäjän hyökätessä Ukrainaan ja Krimin miehityksen aikoihin eli vuonna 2014. Sen ja siihen liittyvien tapahtumien puolustaminen Venäjän propagandaa myötäillen on osoittautunut sinulle täysin ylivoimaiseksi tehtäväksi. Sen jälkeen olet todella ollut ’lyötyä miestä’ jatkuvasti, sitä se julistaminen ja leimautuminen Venäjän trolliksi aikaansaa.
- T.Tiltu
Olemme todistaneet natoräyhisten uskonnon nousua. Jäsenvaatimukset: ÄO alle 100, sekä kyseenalaistamaton russofobia. Sitä on vaikea ymmärtää, miksi Venäjä ja Putin halutaan demonisoida "hitlerin natsi-saksaksi". Eihän Venäjä mikään loistokas maa ole, eikä Putin kaikkein rehellisin keisari, mutta ei tällaisella jälkijättöisellä natoräyhisten uskonnolla ole mitään meriittiä kritisoida ketään. Jostain syystä se, että USAlla on tilillään kaikkein eniten uhreja, sekä tuhottua omaisuutta, koetaan oikeamieliseksi ja oikeutetuksi. Ja sitten taas USAn kritisointi koetaan pyhäinhäväistyksenä. Ja mahoton angsti saa palstat haisemaan. Pääpaino näillä palstoilla on romahtanut lähes kokonaan pelkkään propagointiin, johon riittää matalampikin ÄO. Kunhan saadaan "vihollinen" näyttämään tyhmältä, samalla itseään ja uskontoaan ylistäen. Kompetenssia osaavat peräänkuuluttaa, mutta ilman kompentenssia. Logiikka?
- kuille
JOS olet lukenut historiaa, tuskimpa olet elänyt aikaa jolloin hitler oli pahimmillaan valtaamassa eurooppaa, niin huomaisit yhtäläisyyden putiniin. Täysin kahjo yrittää saavuttaa jotain suurta, suurvaltiota.
Hitleriä ei laitettu ajoissa kuriin ja mitä tapahtui?
Aivan samat merkit on nähtävissä ja ilman vastaan panemista myös toteutumassa. Siis onko väärin vastustaa putinin toimia? Mikään ei riitä hälle ja aina löytyy muka oikeutus toimile mitä hän nyt saattaa keksiä. - JoBäckman
Oi kerrotkos tietäjä, mistä on peräisin väite USAn suurimmasta uhriluvusta ja materiavahingoista.
Ettäkö taakse jäävät sellaiset amatöörit kuin Ivana julma, Hitler, Stalin, Pol pot, Mao Zedong. Ym.
Että jos sivistät vähän?
- JoBäckman
Palstan on myrkyttänyt lahtarifasistinen ilmapiiri yhdistettynä USA:n ja Naton sotavoiman valjastamiseen Suomessa.100 vuotta sitten tämän ymmärtänyt olisi vaan ei nyt.Ilokseni olen huomannut että liittoutumattomien ja isänmaallisten puheenvuorojen määrä on lisääntynyt.Että toivoa on.Tiltuttelu ja stallari nimittelyt voi jättää ilolla omaan arvoonsa.
- VenäjätrollitPilanneet
Ja minä olen ilokseni huomannut, että Venäjän trollaus ja propagandan levittäminen on jo tullut niin suureen tietoisuuteen Suomessa, ettei se enää mene läpi. Ei, vaikka määrä on runsasta. Suomalaiset ovat melkoisen sivistynyttä kansaa.
Liittoutumattomien ja isänmaallisten (ja tarkoitan nyt suomalaista isänmaallisuutta) lisääntyminen on todella hyvä juttu, kuten naton kannattajienkin asialliset perustelut. Niitä ei Venäjän intressien ja etujen perusteluina käyttävien teikäläisten kirjoutukset ole pystyneet kumoamaan vielä kertaakaan. Aidosti Suomen intressien mukaisia perusteluita natojäsenyyttä vastaan näkee täällä hyvin harvoin.
Tämän palstanhan pitäisi olla foorumi, jossa Natosta keskustellaan ja koska olemme Suomessa, niin lähtökohtaisesti Suomen näkökulmasta. Ei Venäjän.
Niinpä venäjämielisten väheneminen on silmiinpistävän merkittävää, jos sitä nyt edes on ollutkaan muuta kuin sinun ja parin muun kirjoituksissa. Te vain olette niin ahkeria kirjoittajia, työksenne kun teette sitä, että täällä harvemmin vieraileville voi tulla väärä kuva, joka kyllä oikenee hetikohta kun tutustuu palstaan vähäkin tarkemmin. - eri_mieltä
VenäjätrollitPilanneet kirjoitti:
Ja minä olen ilokseni huomannut, että Venäjän trollaus ja propagandan levittäminen on jo tullut niin suureen tietoisuuteen Suomessa, ettei se enää mene läpi. Ei, vaikka määrä on runsasta. Suomalaiset ovat melkoisen sivistynyttä kansaa.
Liittoutumattomien ja isänmaallisten (ja tarkoitan nyt suomalaista isänmaallisuutta) lisääntyminen on todella hyvä juttu, kuten naton kannattajienkin asialliset perustelut. Niitä ei Venäjän intressien ja etujen perusteluina käyttävien teikäläisten kirjoutukset ole pystyneet kumoamaan vielä kertaakaan. Aidosti Suomen intressien mukaisia perusteluita natojäsenyyttä vastaan näkee täällä hyvin harvoin.
Tämän palstanhan pitäisi olla foorumi, jossa Natosta keskustellaan ja koska olemme Suomessa, niin lähtökohtaisesti Suomen näkökulmasta. Ei Venäjän.
Niinpä venäjämielisten väheneminen on silmiinpistävän merkittävää, jos sitä nyt edes on ollutkaan muuta kuin sinun ja parin muun kirjoituksissa. Te vain olette niin ahkeria kirjoittajia, työksenne kun teette sitä, että täällä harvemmin vieraileville voi tulla väärä kuva, joka kyllä oikenee hetikohta kun tutustuu palstaan vähäkin tarkemmin.Eihän se nyt todellkaan ole koskaan mitää suomalaista isänmaallisuutta jos tänne Suomen maaperälle halutaan jonkin vieraan valtion sotajoukkoja vaikka väkisin kysymättä Suomen kansalaisilta ensin yhtään mitään.
- VenäjäntrollitPilanneet
eri_mieltä kirjoitti:
Eihän se nyt todellkaan ole koskaan mitää suomalaista isänmaallisuutta jos tänne Suomen maaperälle halutaan jonkin vieraan valtion sotajoukkoja vaikka väkisin kysymättä Suomen kansalaisilta ensin yhtään mitään.
Siis mitä?? Mistä olet eri mieltä, nimimerkistäsi päätellen? Kirjoituksessasi ei ainakaan löytynyt mitään sellaista, josta olisin eri mieltä.
Vai oliko vastineesi tarkoitettu jollekin muulle?
Ei tietenkään ole isänmaallisuutta, jos joku haluaa tänne vieraan vallan sotilaita väkisin tulemaan. Ei kai tästä kukaan ole erimieltä. Juuri sen estämiseksihän Suomen on syytä tehdä kaikkensa, ettei sellaista yritystä enää pääsisi tapahtumaan. Nato olisi varmin vakuutus, mutta nykyinenkin erittäin tiivis yhteistyö Naton kanssa ja vielä erillisiä kahden tai useammankin valtion väliset yhteistyösopimukset ovat hyviä turvaamaan, ettei Suomeen tule väkisin vieraita sotilaita, ei vihreitä tunnuksettomia eikä tunnuksellisia.
Syksyllä 1939 Suomi oli käytännössä valmistautumaton, kun itänaapuri pyrki tuomaan sotilaansa väkisin tänne. Tuosta kokemuksesta pitää tietenkin ottaa opiksi.
Oli kai silloinkin muutamia harvoja ihan suomalaistenkin keskuudessa, jotka halusivat niiden tulevan eikä varmastikaan näiden intressissä ollut kysyä Suomen kansalaisilta yhtään mitään. - eri_mieltä
VenäjäntrollitPilanneet kirjoitti:
Siis mitä?? Mistä olet eri mieltä, nimimerkistäsi päätellen? Kirjoituksessasi ei ainakaan löytynyt mitään sellaista, josta olisin eri mieltä.
Vai oliko vastineesi tarkoitettu jollekin muulle?
Ei tietenkään ole isänmaallisuutta, jos joku haluaa tänne vieraan vallan sotilaita väkisin tulemaan. Ei kai tästä kukaan ole erimieltä. Juuri sen estämiseksihän Suomen on syytä tehdä kaikkensa, ettei sellaista yritystä enää pääsisi tapahtumaan. Nato olisi varmin vakuutus, mutta nykyinenkin erittäin tiivis yhteistyö Naton kanssa ja vielä erillisiä kahden tai useammankin valtion väliset yhteistyösopimukset ovat hyviä turvaamaan, ettei Suomeen tule väkisin vieraita sotilaita, ei vihreitä tunnuksettomia eikä tunnuksellisia.
Syksyllä 1939 Suomi oli käytännössä valmistautumaton, kun itänaapuri pyrki tuomaan sotilaansa väkisin tänne. Tuosta kokemuksesta pitää tietenkin ottaa opiksi.
Oli kai silloinkin muutamia harvoja ihan suomalaistenkin keskuudessa, jotka halusivat niiden tulevan eikä varmastikaan näiden intressissä ollut kysyä Suomen kansalaisilta yhtään mitään.Suomen todelliset uhkakuvat tulevat nykyään jostain ihan muusta ilmansuunnasta kuin idästä.
EU ja Suomi siinä mukana tulee kaatumaan tähän pakolaisongelmaansa joka pahenee päivä päivältä vain entistä pahemmaksi. - VenäjänTrollitPilanneet
eri_mieltä kirjoitti:
Suomen todelliset uhkakuvat tulevat nykyään jostain ihan muusta ilmansuunnasta kuin idästä.
EU ja Suomi siinä mukana tulee kaatumaan tähän pakolaisongelmaansa joka pahenee päivä päivältä vain entistä pahemmaksi.Vaihdoit näppärästi aiheesta toiseen. Aika kauaskin alkuperäisestä keskustelun aiheesta. No näinhän juuri hyvin usein käy.
Pakolaisongelma on oma ongelmansa maailmassa, josta ei ongelmia puutu. Se ei ole mitenkään vaihtoehtoinen tai poissulkeva, jos unohdetaan Venäjän aiheuttamat uhat. Ei, vaan lisä siihen.
No miten Venäjä tai sen trollit ovat noissa asioissa parantaneetpakolaistilannetta? Ei mitenkään, päinvastoin ennemminkin. Pakolaisvirrat ja niiden aiheuttamat ongelmat vastaanottajamaissa tuntuvat sopivan erinomaisesti Venäjälle. Syyriastakin tulee pakolaisia valtavasti.
Tosin nuo ongelmat näyttävät koskevan Venäjääkin ja toisaalta siinäpä Venäjällä on käyttökelpoinen ’ase’ käytettäväksi. Sitähän jo kokeiltiin jokunen vuosi sitten Suomea vastaan hetken aikaa.
Niin, mistä olitkaan eri mieltä, nimimerkisi huomioiden?
- Joe-täti
On kolmenlaisia ihmisiä:
Yhdet haluaa tukkia toisten keskustelijoiden suut törkeyksillä (ryssittely, tiltuttelu, håmåttelu)
Toiset haluavat viedä risuja kunnalliselle lenkkipolulle.
Kolmannen eivät! - kumpivoittaa
On kahdenlaisia vallanpitäjiä:
Toiset haluavat alamaisten palvelevan heitä -esim Saddamin käsitys irakilaisista ja pikkurakettimiehen käsitys pohjoiskorealaisista ja talebanien käsitys afgaaneista
Toiset taas haluavat palvella alaisiaan-esim Bill Clinton"Sota voitetaan asein ja rauha ihmisten sydämissä"
Kumpikohan taho viettää rauhallisia eläkepäiviä? - MietiSitä
''Tämän keskustelupalstan taso on vajonnut ihan pohjalukemiin. Eli aivan ala-arvoikseksi. Ei jatkoon''
Totta, on se niin kamalaa.
Mutta tämä on keskustelupalsta ja vapaaseen keskusteluun kuuluu myös oikeus esittää sellaisia mielipiteitä joista sinä et pidä.
Voit kuitenkin olla huoleti sillä minä paljastan sinulle salaisuuden!
Tämän palstan lukeminen on täysin vapaaehtoista ja näinollen voit ihan koska vaan poistua palstalta jos ahdistus käy ylivoimaiseksi.
Ja onhan sekin paljon parempi vaihtoehto kuin valittaa toisten perustuslaillisesta oikeudesta eli sananvapaudesta.- elättäjäsi
Jotkut keskustelijat toki osaavatkin kyllä keskustella ihan asiallisesti ilman minkäänlaisia täysin asiattomia törkyviestejä.
Mutta sinä et näytä nyt tuohon mainitsemaani joukkoon lainkaan kuuluvan. - MietiSitä
elättäjäsi kirjoitti:
Jotkut keskustelijat toki osaavatkin kyllä keskustella ihan asiallisesti ilman minkäänlaisia täysin asiattomia törkyviestejä.
Mutta sinä et näytä nyt tuohon mainitsemaani joukkoon lainkaan kuuluvan.Ja niin ryssän rotta ulisee tyhmyyttään, osoita kommentistani yksikin kohta joka ei ole asiallinen tai todenmukainen.
Niin että totuusko se taas teki kipeää?
Ja ole ihan huoleti, toisin kuin sinä minä kykenen oikein hyvin elättämään itseni ja perheeni.
Palstalla on fiksuja kirjoittajia ja sitten teikäläisiä jotka joka hetki inisevät jotain, vaikka eivät itsekään tiedä mitä. - olet_huvittava
MietiSitä kirjoitti:
Ja niin ryssän rotta ulisee tyhmyyttään, osoita kommentistani yksikin kohta joka ei ole asiallinen tai todenmukainen.
Niin että totuusko se taas teki kipeää?
Ja ole ihan huoleti, toisin kuin sinä minä kykenen oikein hyvin elättämään itseni ja perheeni.
Palstalla on fiksuja kirjoittajia ja sitten teikäläisiä jotka joka hetki inisevät jotain, vaikka eivät itsekään tiedä mitä.Heti tuo todella huvittava ryssittelysi kertoo sinusta todella paljon.
Eli et taida nyt olla ihan se rukousnauhasi kirkkain helmi. - MietiSitä
olet_huvittava kirjoitti:
Heti tuo todella huvittava ryssittelysi kertoo sinusta todella paljon.
Eli et taida nyt olla ihan se rukousnauhasi kirkkain helmi.Se ei sitten todellisuus vieläkään auennut sinulle, eli se että sitä saa mitä tilaa.
Jos ja kun katsot asiaksesi alkaa viisastelemaan täysin asiallisesta ja todenmukaisesta kommentista niin kannattaisi ainakin pystyä se turha ulina perustelemaan, sinä et pysty kuin ulisemaan.
Niin että kumpi meistä tuossa todistettiin huvittavaksi?
Palstalla on fiksuja kirjoittajia ja sitten teikäläisiä jotka joka hetki inisevät jotain, vaikka eivät itsekään tiedä mitä. - eri_mieltä
MietiSitä kirjoitti:
Se ei sitten todellisuus vieläkään auennut sinulle, eli se että sitä saa mitä tilaa.
Jos ja kun katsot asiaksesi alkaa viisastelemaan täysin asiallisesta ja todenmukaisesta kommentista niin kannattaisi ainakin pystyä se turha ulina perustelemaan, sinä et pysty kuin ulisemaan.
Palstalla on fiksuja kirjoittajia ja sitten teikäläisiä jotka joka hetki inisevät jotain, vaikka eivät itsekään tiedä mitä.Sinä itsehän se nyt tässä näytät vain jatkuvasti inisevän. En suinkaan minä.
- MietiSitä
eri_mieltä kirjoitti:
Sinä itsehän se nyt tässä näytät vain jatkuvasti inisevän. En suinkaan minä.
Mielestäsi on siis ininää pyytää perusteita tuolle paskan jauhannallesi, kuinka lapsellinen oikeasti olet?
Se ei sitten todellisuus vieläkään auennut sinulle, eli se että sitä saa mitä tilaa.
Yrittäisit edes pyrkiä jonkinlaiseen loogisuuteen.
Vajakki sanaa ei ole viljelty suotta ja se pitää miltei 100%:lla varmuudella nato-kiimakkoihin.
Eihän tuollaista putkinäköä ole millään muulla mielipidesuunnalla.- NimimerkkiNro748
Oletko edes kuullut termiä asiallisuus, sitä kun ei sinun kommenteistasi juurikaan löydy.
Onhan tuo aika naurettavaa kuinka sinä eri nimimerkeilläsi julistat kuinka Nato-kiimako sitä tai tätä ja varsinaisen vitsin tuosta sinun julistuksestasi tekee se että Nato-kiimakoksi tuomitaan jokainen joka on kanssasi eri mieltä, viis toisen Nato-kannasta kun ainoa kriteeri on se että jakaako samat mielipiteet kanssasi.
Aika harva näyttää jakavan.
Mutta kerro nyt itse asteikolla 1-10 kuinka uskot palstalaisten arvostavan tuota sinun jatkuvaa trollaustasi, tai paljonko sillä on painoarvoa?
Itse olen aina ihmetellyt niitä jotka viitsivät rekisteröityä palstan käyttäjiksi, mutta se että rekisteröi useamman nimimerkin niin...…
No se kertoo aika monestakin asiasta ja siitä että onko elämässä mitään muuta sisältöä kuin tämä virtuaalitodellisuus.
Ja sinun tapauksessasi hauskaa on se kuinka paljon sinä keskustelet ihan vaan itsesi kanssa, etkä edes tajua että kaikkihan sen huomaavat.
No ainakin pääset taas peukuttamaan omia henkeviä tuotoksiasi ja kaikki tietävät kuinka tärkeätä se on sinulle.
Minkä jollain lailla jopa ymmärtää, varsinkin jos viitsii katsoa millaista palautetta sinä olet muilta kirjoittajilta saanut kaikilla käyttämilläsi nimimerkeillä viime vuosien aikana.
Ps. Kukaan ei kadehdi. - Valomerkki
''Nato-kiimakoksi tuomitaan jokainen joka on kanssasi eri mieltä''
Mitään muuta kriteeriähän sinulla ei ole koskaan ollutkaan, no valtakunnanvalehtelijahan ei tarvitsee, omat valheet riittävät.
''Eikä tarvitse olle neropatti kun katselee kommentteja, todetakseen ne vajakkien tuottamiksi''
No tuosta ollaan samaa mieltä, varsinkin kun saamasi palaute tuon 100% todistaa.
Mutta kerrohan että miksi useita rekisteröityjä nimimerkkejä, yritätkö saada jonkinlaista uskottavuutta niillä?
Katsos ikuisen häviäjän tunnistaa siitä että se joutuu itse pönkittämään omia valheitaan ja kaikki muut vaan nauravat, pätee myös geenivammaisiin idiootteihin. - JatkaVinkumista
''Minä itse tiedän mitä kirjoitan''
No niin tietävät kaikki muutkin, siksi sinun kirjoituksesi onkin niin helppo lukematta luokitella silkaksi valheeksi.
- Taika-Gin
Kun perinteisiltä "some-kanavilta" TV, Radio ja paperilehdistö, alkaa puuttua oikeat aiheet, aletaan tehdä juttuja: "Näin tehdään TV-/ radio-ohjelmaa. Näin tehdään Sanomalehti"
Kun netin keskustelupalstalla aletaan keskustella, siitä miten pitää keskustella, aletaan olla jo pohjamudissa.
Tulee sama tunne, kun firman pikkujoulussa toimari sanoo, että firman tärkein voimavara on sen työntekijät. Voi panna kellon käyntiin: YT-neuvottelut alkavat 1/2 vuoden sisällä.- Loistava_kommentti
Sinä osasit kiteyttää asian todella hyvin.
Asia on juuri noin kuin sinä kirjoitat. - rintarinnan_riippumatta
Metakeskustelua.
- LopenUupunutLoppi
Hulda Wainolainen on palstan asiantuntevin ja asiallisin kirjoittaja !
- SBOSS
Venäjän fasistinen sotilasjuntta yrittää sekoittaa Suomessa käytävää Nato keskustelua ja pyrkiä vaikuttamaan keskustelun suuntaa mutta turhaan ei mene läpi kehittyneessä valtiossa,tiltut turhaan yritätte
- Otanni
Natooni
- Nollatorjuntaasyyriassa
Muutama ryssänkätyri on yrittänyt palstaa manipuloida mutta onneksi punapettereistä on saatu selkävoitto
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1223959Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481801- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21690IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4401512Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531242Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4291198