Kysymykseni ei liity kehenkään ihmiseen tai kuntaan näin erityisesti.Mutta olen ihmetellyt entisenä etelä-pohjalaisena ihmiset siis tuntien mikä on kun aina tapahtui mitä vain suurempaa luonnon tai muun sivilisaation aiheuttamaa mullistusta ei siitä meinata toipua??
Ennen ei haitannut kuumuus,kylmyys,ukkosmyrskyt....Toki maailma on ihan eri muuttunut viimeisen 20v aikana täysin ja lapsemme eivät osaa suurinpiirtein käydä paskalla ilman puhelinta.
Syntyvyys pienenpää kun monttuun laitto koko suomessa ensi kertaa sotien jälkeen...nuoret haluaa vaan"relata ennen aikuisuutta"...no ehkä siinä yksi syy miks tää maa ja pohjanmaa ei ole entisensä?
Terveisiä..aurinkoisesta las palmasista
Mikä on vikana
tipi71
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713