Kysymykseni ei liity kehenkään ihmiseen tai kuntaan näin erityisesti.Mutta olen ihmetellyt entisenä etelä-pohjalaisena ihmiset siis tuntien mikä on kun aina tapahtui mitä vain suurempaa luonnon tai muun sivilisaation aiheuttamaa mullistusta ei siitä meinata toipua??
Ennen ei haitannut kuumuus,kylmyys,ukkosmyrskyt....Toki maailma on ihan eri muuttunut viimeisen 20v aikana täysin ja lapsemme eivät osaa suurinpiirtein käydä paskalla ilman puhelinta.
Syntyvyys pienenpää kun monttuun laitto koko suomessa ensi kertaa sotien jälkeen...nuoret haluaa vaan"relata ennen aikuisuutta"...no ehkä siinä yksi syy miks tää maa ja pohjanmaa ei ole entisensä?
Terveisiä..aurinkoisesta las palmasista
Mikä on vikana
tipi71
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503954
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342871Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 421925
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51869- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258