Saatiinkohan tämä Vanessan ja Charityn lesboiluidea madonnalta?
Hänhän intoutui 90 luvulla ahdistelemaan erästä naismallia, jonka kanssa peuhasi
biseksuaalisella ja sadomasokistisella, eroottisella videollaan.
Videon kuvausten jälkeen Madonna alkoi lähetellä fakseja Cazaletin mallitoimistoon.
”Ne olivat kaikki samanlaisia. Madonna kertoi ihastuneensa minuun, fantasioivansa minusta jatkuvasti ja haluavansa suudella minua jälleen.”
Tuliko lesboidea madonnalta
12
553
Vastaukset
- Kakkosmies
Miksi idea lesboiluun otettaisiin noin kaukaa? Ei uskottavaa, mutta jollakin ihmeen konstilla Charitystä on tullut sarjan mielenkiintoisin henkilö. Hänen hahmolleen vanheneminen on tehnyt pelkkää hyvää.
- Kauanaikaa
Tosiaan kaukaa haettu vertaus.
- Glub
En sanoisi mielenkiintoisin, mutta sanottakoon, että ostettuaan Villapakan ja asetuttuaan ainakin osin aloilleen (Frank-sekoilua lukuunottamatta) Charity on ollut jopa siedettävä. On tullut kauaksi Kartano-päivistään.
- DaleEmmer
Ihan mielenkiintoinen, mutta aika kaukainen ajatus. Tosin Charityn näyttelijässä Emma Atkinsissa ja Madonnassa on kyllä samaa näköä. Vaikka ehkä se vain johtuu heidän etuhampaistaan.
- rotanhampaat
niistä jyrsijän hampaista se yhdennäköisyys johtuu.
- Suojateitä
Joskus äitiä ja tytärtä, mutta harvemmin isää ja tytärtä...
- Epätrendikäs
Todellakin, näitä ajanhengen mukaisia seksuaalivähemmistöjä ängetään ihan joka paikkaan.
Koska se on niin trendikästä. Eikä heitä voi enään kai edes sanoa, vähemmistöiksikään.
Ellet hyväksy ja kokeile kaikkea suvaitsevasti nyökytellen, ellet totu tähän kaikkeen "trendikkääseen"maailmanmenoon.
Olet tiukkapipoinen, outolintu, fossiili. Ei tässä maailmassa voi enää mistään hätkähtää, tai ihmetellä. Ettei pidettäisi suvaitsemattomana kummajaisena.
Vaikka näitä seksuaalisia suuntautumisiaan ja fantasioitaan ja fetissejään toteuttaneet, pääsevät kaikkien humaania hyväksyntää vaatimaan, jopa tv-sarjojen välitykselläkin.- pedofiilitkinonjonähty
Onko kaikki unohtaneet jo Charityn aikaisemmat lesboilut, ja myös Vanessan, vai ettekö olleet syntyneet vielä silloin? Minä en ainakaan yllättynyt tästä juonikuviosta.
- ppppppppppppppppp
'ajanhengen mukaisia'? onko jäänyt huomaamatta, että erilaisia seksuaalisuuden muotoja on kyllä ollut olemassa jo vuosisatojen ajan, jo kauan ennen kuin sinua edes oli olemassakaan? maailman luonnollisin asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091