maksaa kortilla isomman summan kuin ostokset ja saa sitten käteen sen enemmän maksetun osan, vai onnistuuko?
osuuskaupan kassalta käteistä siten että
4
136
Vastaukset
- Aikuinen____
Voi sanoa kassalle, paljonko haluaa nostaa käteistä S-p a n k i n tililtään.
Samalla voi tietenkin maksaa ostoksiaan. Jo vuosia (n15) sitten, kun minulla oli myös Visa-luottokortti, niin K-kauppaan se ainakin kävi.
Nyt minulla on vain S-pankin kortti ja suoraveloitus pankkiin, mutta kassalta saa aina alle 100,-€ nostettua ja enemmän, kun varaa etukäteen, riippuen tietenkin onko tilillä rahaa, vain onko Sipilä ja Orpo pistäneet ne omaan taskuunsa?;))- flegmaatti
Äärimmäisen harvoin käteistä.
Meillä, vaimoni kanssa on S:n bonus kortit. Maksamme kaiken MC:n maksuaikaominaosuudella ja vaimoni tullaa kertyneet bonukset käteiseksi ehkä kerran vuodessa.
Espanjassa luumuilun ajaksi varaudumme maksamaan käteisellä kuppiloissa ja markkinoilla.
Olemme eläneet korttielämää 70-luvun loppupuolelta alkaen. Nyt on käytössä kolmas kortti.
S:n ja K:n lisäksi vaimo kerää Finn Airin bonuksia. - asiakas5286
Jotkut eivät luota polttoaineasemalla siihen ettei kone laske oikein rahasummaa. Kun haluan tankin täyteen, 40 litraa, laitan maksusummaksi 60 €.
Mittarin automaatti ottaa vaan tankatusta polttoainesta eikä yhtään enempää. Senhän voi tarkistaa kuitista. Tililtä veloitetaan maksetusta määrästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 59492
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485