Edessä on historian murros johon kukaan

ei tiedä vastausta eikä ratkaisumallia. Siltikin vaan eräät kiemurtelevat 100 v takaisissa, alkeellisissa, poliittisissa vihan malleissa. Ne ovat juuri sitä Enqwistin esiintuomaa väkeä, joille ei löydy järkevää tekemistä.

https://yle.fi/uutiset/3-10318808

Niin käy kun järki loppuu eikä ajatus kanna muualle kuin 100 v taaksepäin mutta ei päivääkään eteenpäin.

3

127

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni_ketale_fani

HAHAHHAHH!!!!!!!!!!!!!!!!
      Anni itse vinkuu tuosta 24/7 , vuodesta toiseen. On meidän yksinäiselllä vajakkistallarilla pokkaa. Uskomattoman hölmö. Ei ihme, että kannatus voidaan laskea tuolla pellelaumalla yhden käden sormilla :)

• uusi-ja-outo-on-tilanne

Ryssävihaajat ovat ihan oma tunkionsa ja ne onkin jo kannettu historian tunkion alimpaan sakkautumaan, haisemaan sinne ettei lemu pääse leviämään ihmisten neniin.

Mutta Annin avaus on kyllä aiheellinen ja panee täysijärkisen miettimään tulevaisuutta. Onko siellä koneitten kapina tulossa eteen. Ehkä Terminatorit olivat ennuselokuvia.

• plurts_plörts

"Mutta Annin avaus on kyllä aiheellinen ja panee täysijärkisen miettimään tulevaisuutta"
      Mutta jos kerran tykkäät, että oma avuksesi on hyvä, niin aiotko nyt lopettaa noiden 100 vuotta vanhoista asioista tekemäsi idioottiavauksesi? Siis loppuuko se paskaspämmi vihdoin?????
      Samalla loppuu niistä tehdyt vasta-avaukset, joten toiveesi on toteutumassa. Juhlapäivä koko palstalle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      959
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      234
      783
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      70
      690
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      669
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      591
    Aihe