Koko Brexit perustui siihen, että euroopan unioni olisi hajonnut.
Mutta näin ei käynyt ja sitä yritti oikein kunnon iso porukka ja raha... toisin kävi.
Nyt sitten kun EU ei hajonnut ja Brexitistä tulee totta, niin alkaa ruikutus, miten
tästä eteenpäin... Huu haa Theresa otti pestin vastaan rahasta, mutta ei ymmärtänyt
mistä David Cameron luopui ja sanoi, että ei tiedä mihin Britannia on menossa.
Nys sitten ei ole sitä ylijäämää enään vuonna 2020 ja siitäkään ei Brittien tarvitse
huolehtia. No ehkä se on helpompi tyhmälle tajuta.... ?
Muuten, perussuomalaiset eli pers*** ei ole mitään äärioikeistoa. Ne on täysin
perseaukista sakkia ja määkivät, kuin lehmät valtion perään ja se on niillä joka toinen
sana, myös yrityskuvioissa... aina valtio ja sen yritykset, koska ei edes tajuta yksityistä
yritysmaailmaa, saatika finassimaailmaa pörsseineen.
Yksi perus kirjoitti jossain toisella palstalla äänestävänsä vasemmistoa, kun persuista ei
ole mihinkään. Kovasti ne on sosiaalikorvauksista täällä kirjoitelleet ja valtioa määkineet,
kuin perseaukisen kuuluukin... Väyrynen on puhdas kommunisti jo varsinaiselta ajalta.
Aivan samat teesit, kuin väyrysellä, vai kuulitteko heiltä muuta, kuin kulttuuri ja rotu ja
valtio ja suomi ja suomalainen ja nämä on kommunistisia yhteisöjä.
Pers*** ja väyryset on !!!
Täys päsiä kommunisteja ja ääri-vasemmistoa kommunisteja ne on ja valtio ne määkiii !
Miksi pitää jankuttaa Brexitiä ??
1
87
Vastaukset
Tuossa taas yksi kirjoitti nimimerkillä: kansaakusetetaan
27.7.2018 12:03
Hei onko kansan uutiset kommunistilehti ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171