Raamatun mukaan
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807272201099744_ul.shtml
Tänään on tuomiopäivä
2
189
Vastaukset
Kuinka monta maailman loppua te hihhulit olette jo ennustaneet, eikä niistä yksikään ole koskaan toteutunut? Verinen kuu, toivon mukaan tarkoitti että teidät hihhulit tapettiin ja pääsitte pois täältä maan päältä sinne taivaaseen, jossa te olisitte vaan onnellisempia kuin nyt eläessänne maan päällä.
Naurettavaa, kuinka joku kuunpimennykseenkin ottaa vielä kohta 2020-luvulla otteita jostakin raamatusta ja muodostaa siitä käsityksen maailmanlopusta. Kysymyshän on täysin astronominen. Siis moni asia todistaa kuinka vaarallinen kirja raamattu on joillekin. Minulle sellainen raamattu on lähinnä kaunokirjallisuutta muiden joukossa, mutta on ainoa kirja johon minä en haaskaa aikaa elämässäni.
Luen tieteisromaaneja, elämän kertoja tai dekkareita. Ovat myöskin paljon ajanmukaisempia kuin jonkun aikansa rooman keisarin kirjoittama raamattu, joka kirjoitti pääasiassa vain kansan hallitsemiseksi eli toisin sanoen kuvasi ihmistä orjana, josta myöskin Hitler otti inspiraatiota kirjoittaessaan teoksensa "Mein Kampf" ja Hitlerhän oli fasisti ja natsi. Suomalaiset ovat yhä myöskin hyvin fasistisia luonteeltaan kun yhtään seuraa miten kohdellaan maahanmuuttajia. Jotkut heistä ovat fundiksia!
Se on hauskaa kuinka fundikset luulevat pääsevänsä ikuiseksi ajaksi taivaaseen kuoltuaan orjaksi tai orjattareksi. Se ikuisuus kalskahtaa hyvin orjuuttavan kuuloiselta: "Kun elät kunnollisesti ja raamatun ohjeiden mukaan niin kuoltuasi sinua odottaa jokin parempi paikka, josta ei ole mitään muuta tietoa kuin että se on jokin parempi paikka". Kysymys kuuluu kuinka moni fundis lopulta elää elämänsä raamatun ohjeiden mukaan (täälläkin kirjoittelee netissä)?! Tuo lainaukseni nyt kyseenalaistaa sen käsityksen että kuoleman jälkeen olisi jotakin elämää kun elämä päättyy kuolemaan. Hyvin ristiriitaisesti rooman keisari piti kansaansa kurissa ja nuhteessa kun jotkut viitsivät vieläkin sitä fanaattisesti fanittavan.Ei ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602