Huomaako neitsyyden?

20neitsyt

Moi!
Olen siis vielä neitsyt, ja mietin huomaako mies sitä että se on eka kertani? Olen kyllä tyydyttänyt itseäni dildolla ja se menee sisälle, eli kalvo on ilmeisesti puhjennut?
Toivoisin asiallisia vastauksia, kiitos etukäteen!
-20 vuotta ja neitsyt.

16

968

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tokakerta

      Moi
      Ei sitä mistään huomaa. Lähdetkö risteilylle mun kanssa pitämään hauskaa?

    • Tokakerta

      Moi
      Olis kiva lähteä pitämään hauskaa. Sopisiko sinulle?

    • Yllärikorissa

      Huomenta,,tulisitko luontoon piknikille

    • Jos kohtuukokoinen dildo mahtuu vittuun, mahtuu sinne myös miehen kyrpä. Ei ongelmaa. Immenkalvosi, jos se on koskaan edes ollut merkittävä, on jo aikoja sitten venynyt dildottaessa.

      Immenkalvon "puhkeaminen" on muutenkin harhaanjohtava sanonta. Se on vain kapeampi kohta emättimen suun lähellä, mutta reikä siinä aina on, myös pikkutytöllä. Eihän emätin muuten voisi puhdistua valuttamalla moskaa pois. Onnea sinulle! :-)

    • Huomautusta

      Samoin haluan huomauttaa ettei immenkalvo "puhkea" vaan venyy. Kaikilla ei ole varsinaista kalvoa, ja jos onkin, se ei esim. vuoda verta. Toki joillakin voi olla niinkin tiukka että pitää leikata. Mutta harvemmin.
      Minulla esim. dildo mahtui ongelmitta sisään neitsyenäkin.

      • Vaimollani oli erittäin ahdas, mutta ei siitä silti verta tullut. Vaimoni sisko ei saanut edes tamponia sisään, joten hän joutui käyttämään ulkoisia suojia.


    • Tuohan kuulostaa siltä, että haluaisit salata asian, mikä olisi äärimmäisen typerää.
      Mies arvostaa suuresti naisen neitsyyttä ja ilman muuta mies haluaa kuulla, jos on ensimmäisesi ja saa neitsyytesi!
      Käsitän tuosta viestistä, että sinulla on mies kiikarissa, mutta jos ei ole, niin tarjoudun harjottelu kamuks vaikka pidemmäkskin aikaa.

      • <<Mies arvostaa suuresti naisen neitsyyttä ja ilman muuta mies haluaa kuulla, jos on ensimmäisesi ja saa neitsyytesi!<<

        Jotkut miehet arvostavat. Useimmat miehet joutuvat miettimään, onka tytössä jotain vikaa, kun on vielä neitsyt. Tosin ei koske ap.-tä, joka on vielä niin nuori, että monet hänen ikäisensä ovat neitseitä.

        Ei tyttö "menetä" neitseyttänsä, eikä poika "saa neitsyyttä". Kaikissa asioissa ensimmäinen kerta on ensimmäinen kerta, niin kuin auton ajamisessa. Ei siihen mitään mystiikkaa liity. Paljo puhe vain johtuu muinaisesta perinteestä.


    • paukkis

      Huomaa. Olen nainut 20-30 naisen kanssa, joista kolme oli ekaa kertaa asialla, eikä ne olleet mulle suinkaan niitä parhaita juttuja, kun akka jännittää ja pelkää kipua, eikä koko hommasta tule muutakuin yhtä väkisin rytyyttämistä. Ei koskaan enää impeä mulle, avatkoon joku muu ensin tien !!!

    • 20neitsyt

      Hei! Kiitos kaikille vastanneille! Ja tosiaan en sitä välttämättä haluaisi kertoa miehelle että on eka kertani, mutta ehkä on parempi kertoa.

    • Jhgggghhhh

      Exä oli parikymppisenä tavatessamme neitsyt ja sen kyllä huomasi heti ekalla kerralla, kun sormetti ja laittoi yhden sormen sisään (kaksi ei olisi mahtunutkaan). Kun sitten h-hetki koitti, niin en saanut aluksi kuin ehkä terskan verran sisään, kun immenkalvo otti vastaan, mutta sitten painelemalla antoi lopulta periksi ja kalu meni kokonaan sisälle.

    • Tätitiia

      Minä en kertonut ensimmäiselle että olen melki 30v neitsyt. Hän ei huomannut asiaa eikä myöhemmin millään uskonut että asia oli miten oli, hän ei voinut uskoa että en olisi ollut aikaisemmin miehen kanssa.

      Kysyin olisiko hän suostunut kanssani yhdyntään jos olisi tiennyt ja hän mietti hetken ja sanoi että olisi ainakin halunnut keskustella yhteisen seksielämämme aloittamisesta enemmän ja vakavammin. Tuntui että hän olisi ehkä tosiaan halunnut tietää minun vuokseni että olin neitsyt jotta olisi voinut varmistaa paremmin minun hyvinvointini :) ...tässä yksi syy odottaa ”sitä oikeaa” joka on kiinnostunut SINUSTA itsestäsi eikä vaan kireästä-neitsyt-pimpistä... tytöt ja pojat, älkää kiireilkö yhdyntään.

    • Ei huomaa, ellet itse kerro.

    • Been-there-done-it

      Huomaa ja monesta asiasta. kannttaa kertoa ja varata enemmän aikaa.
      Kokemattomuus ei ole ongelma, sähläys on.
      Ensiksi siunun pitäisi pystyäolemaan rento, uskaltaa olla nude ja imeä munaa jne. Se vaati luottamusta ja aikaa.
      Aina voi toki vetää kännin ja hoitaa asia, ns festari-menetelmällä.

    • ka..lu

      Hei. Älä usko noiten SUURTEN PANO MIESTEN juttuja.Noiten juttujen mukaan heti kun jätkät on ollut siinä ijässä että muna seisoo on ollut vittua tarjolla.Suurin osa on juossut parkuen karkuun,toiset isän selän taa.Kaikkien on se opeteltava,joten anna itsellesi aikaa.

    • Kerroin

      Kyllä neitsyydestä kannattaa kertoa, monestakin syystä. Se on sitä vastuunkantoa osittain, mitä yhdyntöjen aloittaminen vaatii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe