Pyydän anteeksi,

jospa_olisit_hiljaa

helteisen sään asuvalintaani.
Yli viiskytviisvuotiaana ei tietenkään ole soveliasta pukeutua lyhyeen, puoleenväliin reittä ulottuvaan shortsihameeseen ja hihattomaan toppiin. Loukkaa kanssakulkijoiden, yli keski-ikäisten silmää. Ja vielä enemmän, jos tässä asussa, siis shortsihame, ajaa pyörällä liikenteen seassa.
Joten omapa on syy, jos sitten tulee joltakulta rappukäytävään perässä tunkeneelta tyypiltä kommenttia "Paljollas myyt tota ilmiselvästi jo vanhentunutta tavaraas. Ei tossa iässä enää noissa releissä..." Ja toinen sitten naisihmiseltä "autoista tiirailee jalkoväliä".
Vaikka toisaalta, ensimmäisen kommentin suhteen voisi tehdä rikosilmoituksen. Toisen kommentin voi tulkita olevan kommentoijan oma käsitys siitä, millaisia miehet noin yleensä niin kuin ovat.
Lisäksi voi esittää kysymyksen: Et sitten ole huomannut millainen säätila meillä nyt vallitsee, joten ihmekö tuo, jos alkaa olla tarve keventää vaatetusta.
Pitkissä housuissako pitää kulkea jotta sinä olet tyytyväinen?
Mutta pyydetään nyt anteeksi. Ja painelenkin saman tien jälleen loukkaamaan näitten tyyppien silmää ja naurattamaan heidän kaltaisiaan. Heitähän kohtaa uimarannoillakin. Joku lähtee rannalle päästäkseen uimaan, törmää siellä sitten ulkonäköarvostelijoihin... vyötärö, uima-asu, rusketus. Sori vaan, tulin uimaan!

3

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset ovat kateellisia sinulle ja haluavat loukata. Ole vaan rohkeasti aito nainen, nauti elämästäsi äläkä välitä tyhmien kyttääjien kakkapuheista!

• Anonyymi

En pyydä anteeksi!Että uljen kesät shortseissa jotka ovat poviini asti.Helppo illala pestä ja aamulla pukea pälle. Materialia ei tarvitse silitää.Aikoinaan 5 erolla ostettu Tokmman itä keskus miesten osastolta,juuri taskujen takia.On vyötärö nauha kiristä tai löysentää,mikä hyvä asia. Aina sopi ja yhä mukavan löysät.Ostaessa painoin 5 vuotta sitten 58 kg. Nyt vaihtelevasti 62-64kg.T-paita on minullakin hihaton tai hihalinen riippuen kesä säästä.Kylähän se ikä näkyy kehossa70v. Mutta itse olen sujut ikäni ja kehon kanssa,myös laskeutuneiden rintojeni kanssa.Joten jos joku huomautelisi minulle ääneen kun avaisin suuni: Ymmärtäisi Koiraan Ei Karvoihin Katsominen!Tietysti voin tässä pytä anteksi myös asiaa.Kun yksin ulkoilen Itä Helsingin alue ,en ole vapaata riista miehille jotka eronneita,leskiä,akattomia muuten.Ahdistaa kun siihen pyörällä pysähdytän ja aletaan kävellä vieressä ,udellaan ja kysellään. Kuin pastilia jauhetaan,lisää otetaan.Se taskumatti leijona viinan korkki näkyy kyllä siellä taskussa ja pastilli ei sitä viinan hajua vie pois.Kun sanoo ei kinnosta,en anna numeroa tarkoittaa myös sitä.Tavalaan jo on ahdistelua kun aina siellä tien pällä ollaan kytis. Asia ei kuitenkaan muutu.Olin revetä litoksista perjantai ystäväni kanssa Kivikon metsä.Jo paksu äijä siinä pyörällä,naama punasena viinastasta. Kieri uudelen vastan metsäsä ja kehtas kysyä käveltkö viellä,Vastasin En. Nolona ja ystäväni vieressä kuka tuo oli.Sanoin mies joka etsi naista välillä Itä-Keskus Prisma,josta pullonsa hakee ,reitti sillä Kivikon Metsään.

• Anonyymi

Saat anteeksi terv.sokea ympäristöön.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      103
      4613
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      389
      1368
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1062
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1052
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      882
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe