Pyydän anteeksi,

jospa_olisit_hiljaa

helteisen sään asuvalintaani.
Yli viiskytviisvuotiaana ei tietenkään ole soveliasta pukeutua lyhyeen, puoleenväliin reittä ulottuvaan shortsihameeseen ja hihattomaan toppiin. Loukkaa kanssakulkijoiden, yli keski-ikäisten silmää. Ja vielä enemmän, jos tässä asussa, siis shortsihame, ajaa pyörällä liikenteen seassa.
Joten omapa on syy, jos sitten tulee joltakulta rappukäytävään perässä tunkeneelta tyypiltä kommenttia "Paljollas myyt tota ilmiselvästi jo vanhentunutta tavaraas. Ei tossa iässä enää noissa releissä..." Ja toinen sitten naisihmiseltä "autoista tiirailee jalkoväliä".
Vaikka toisaalta, ensimmäisen kommentin suhteen voisi tehdä rikosilmoituksen. Toisen kommentin voi tulkita olevan kommentoijan oma käsitys siitä, millaisia miehet noin yleensä niin kuin ovat.
Lisäksi voi esittää kysymyksen: Et sitten ole huomannut millainen säätila meillä nyt vallitsee, joten ihmekö tuo, jos alkaa olla tarve keventää vaatetusta.
Pitkissä housuissako pitää kulkea jotta sinä olet tyytyväinen?
Mutta pyydetään nyt anteeksi. Ja painelenkin saman tien jälleen loukkaamaan näitten tyyppien silmää ja naurattamaan heidän kaltaisiaan. Heitähän kohtaa uimarannoillakin. Joku lähtee rannalle päästäkseen uimaan, törmää siellä sitten ulkonäköarvostelijoihin... vyötärö, uima-asu, rusketus. Sori vaan, tulin uimaan!

3

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmiset ovat kateellisia sinulle ja haluavat loukata. Ole vaan rohkeasti aito nainen, nauti elämästäsi äläkä välitä tyhmien kyttääjien kakkapuheista!

    • Anonyymi

      En pyydä anteeksi!Että uljen kesät shortseissa jotka ovat poviini asti.Helppo illala pestä ja aamulla pukea pälle. Materialia ei tarvitse silitää.Aikoinaan 5 erolla ostettu Tokmman itä keskus miesten osastolta,juuri taskujen takia.On vyötärö nauha kiristä tai löysentää,mikä hyvä asia. Aina sopi ja yhä mukavan löysät.Ostaessa painoin 5 vuotta sitten 58 kg. Nyt vaihtelevasti 62-64kg.T-paita on minullakin hihaton tai hihalinen riippuen kesä säästä.Kylähän se ikä näkyy kehossa70v. Mutta itse olen sujut ikäni ja kehon kanssa,myös laskeutuneiden rintojeni kanssa.Joten jos joku huomautelisi minulle ääneen kun avaisin suuni: Ymmärtäisi Koiraan Ei Karvoihin Katsominen!Tietysti voin tässä pytä anteksi myös asiaa.Kun yksin ulkoilen Itä Helsingin alue ,en ole vapaata riista miehille jotka eronneita,leskiä,akattomia muuten.Ahdistaa kun siihen pyörällä pysähdytän ja aletaan kävellä vieressä ,udellaan ja kysellään. Kuin pastilia jauhetaan,lisää otetaan.Se taskumatti leijona viinan korkki näkyy kyllä siellä taskussa ja pastilli ei sitä viinan hajua vie pois.Kun sanoo ei kinnosta,en anna numeroa tarkoittaa myös sitä.Tavalaan jo on ahdistelua kun aina siellä tien pällä ollaan kytis. Asia ei kuitenkaan muutu.Olin revetä litoksista perjantai ystäväni kanssa Kivikon metsä.Jo paksu äijä siinä pyörällä,naama punasena viinastasta. Kieri uudelen vastan metsäsä ja kehtas kysyä käveltkö viellä,Vastasin En. Nolona ja ystäväni vieressä kuka tuo oli.Sanoin mies joka etsi naista välillä Itä-Keskus Prisma,josta pullonsa hakee ,reitti sillä Kivikon Metsään.

    • Anonyymi

      Saat anteeksi terv.sokea ympäristöön.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe