Toisen miehen pulla uunissa?

Yh-Lover82

Nakkasin tuossa keväämmällä erästä baari pokaa oikein kunnolla ja roiskin ränniin. Nyt tämä kyseinen muikkeli on sitä mieltä, että tuleva lapsi on minun ja olen käynyt häntä jyystämässä lisää. Hän tosin ei tiedä (vielä) ettei lapsi voi olla minun, koska piuhani on laitettu poikki, Kysymys kuuluukin pitääkö minun kertoa asiasta vai ottaa kaikki irti ja kertoa myöhemmin koska ei hänkään ole kertonut, että isä ehdokkaita on muitakin? Seksi on upeaa hänen kanssaan, mutta isukkia minusta ei ole tulossa toisen miehen lapselle...

25

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen.nykynaisia

      Anna palaa vain ja jos oikea isä löytyy niin hymyile virnistäen pariskunnalle aina kun vastaan tulevat ja ja tokaise samalla naiselle jotain oikein nasevasti :D

    • Eiköhän tuosta vähjimmällä draamalla selviä kun leikit mukana mutta vaadit sitten kuitenkin dna-testin ennen isyyden tunnustamista. Nainen siinä vaiheessa varmaan vielä suostuu kun kuvittelee sen olevan sun ja sitten kun tulokset tulee sinä olet se joka on sydän rikki ja murrettu pahan pettäjänaisen toimesta. Hyviksenä sitten kuitenkin suhtaudut tilanteeseen aikuismaisesti että saa hirveitä pultteja mutta ymmärretytävästi et voi jatkaa suhdetta petokjsen jälkeen. Näin kaikki tulevat sanomaan kuinka hieno mies sinä olet ja miten paha ja kaksinaamainen pettäjä se nainen onkaan.

      • Tekisitkö niin itse.
        Muuten yhtään enempää ei sitä legaa tiputtunut mutta lempeitä sanoja enemmän🧐
        No mutta en jätä täysin kylmäksi uunia.


    • Lääketiedehukassasulla

      Ömmm itse asiassa olet väärässä, vaikka sinulle on tehty strelisaatio niin "piuhat" voivat kasvaa yhteen takaisin ja vaikka todennäköisyys saada joku raskaaksi on pieni niin voi käydä 😁. En muista lukua mutta Googlesta löytyy varmasti. Tee isyys testi, sillähän se selviää sitten.

      • trollikka

        Komppaan tätä ehdotusta.... sillä on niitä muitakin miehiä joille on käynyt näin. Jopa avioerokin oli yhdelle pariskunnalle aikas likellä tulla.

        Miehellä oli putket katkaistu 3 vuotta aikaisemmin... kun vaimo tuli jälleen raskaaksi. Hirveä polemiikki siitä kuka on lapsen isä... miehen puolinen suku ja osa tuttavista ja luultavasti naapuritkin osallistuivat siihen.... kaikki muut osallistuivat siihen paitsi lasta odottava äiti.
        HÄN tiesi ja oli varma, ei ollut muita vaihtoehtoja. Joten hän vaati isyystestiä, samoin otettiin testit kaikista kolmesta muustakin heidän lapsistaan!

        Vähältä piti ettei lääkärille tullut haastetta, mutt sairaalan hallintoylilääkäri laittoi juristit selittämään; miten epätoivoisesta syytteestä oli kysymys... Mitään hutilointia ei ole tarvinnut olla kyseessäkään; tässä epäonnistuneessa toimenpiteessä. Luonto vaan oli korjaillut omia aikojaan, suoritetun toimenpiteen tehottomaksi. Jälkensä nuo epäilyt ja syyttelyt varmaan jättivät kyseiseen parisuhteeseen... mutt tänä päivänä en tiedä onko liitto vielä voimassa, vai erkanivatko tiet vielä jälkikäteen.


      • hateIRA
        trollikka kirjoitti:

        Komppaan tätä ehdotusta.... sillä on niitä muitakin miehiä joille on käynyt näin. Jopa avioerokin oli yhdelle pariskunnalle aikas likellä tulla.

        Miehellä oli putket katkaistu 3 vuotta aikaisemmin... kun vaimo tuli jälleen raskaaksi. Hirveä polemiikki siitä kuka on lapsen isä... miehen puolinen suku ja osa tuttavista ja luultavasti naapuritkin osallistuivat siihen.... kaikki muut osallistuivat siihen paitsi lasta odottava äiti.
        HÄN tiesi ja oli varma, ei ollut muita vaihtoehtoja. Joten hän vaati isyystestiä, samoin otettiin testit kaikista kolmesta muustakin heidän lapsistaan!

        Vähältä piti ettei lääkärille tullut haastetta, mutt sairaalan hallintoylilääkäri laittoi juristit selittämään; miten epätoivoisesta syytteestä oli kysymys... Mitään hutilointia ei ole tarvinnut olla kyseessäkään; tässä epäonnistuneessa toimenpiteessä. Luonto vaan oli korjaillut omia aikojaan, suoritetun toimenpiteen tehottomaksi. Jälkensä nuo epäilyt ja syyttelyt varmaan jättivät kyseiseen parisuhteeseen... mutt tänä päivänä en tiedä onko liitto vielä voimassa, vai erkanivatko tiet vielä jälkikäteen.

        huolhdi kusipää omista piuhoista vaan

        KATOA FÖRSVINN IRKKU


      • Mieskatkeruuttataas

        Nää on taas näitä feministi kommentteja jossa pyritään mahdottomastakin tekemään mahdollinen ja etenkin miehestä syyllinen. Sama ku laittais avauksen. "Saunoin naisen kanssa emme harrastaneet seksiä nyt nainen raskaana ja sanoo että olen isä." Tyypillinen palstafeministin vastaus onkin tähän. "Itseasiassa siittiöt ovat voineet mennä lauteiden kautta naiseen otollisena kuuna ja olet varmasti isä"


    • moninkertanenisukki

      Totta. näitä on sattunut ennenkin, että mies luulee olevansa siitoskyvytön ja sitten tuleekin ylläriä :D
      Tosiaan anna palaa ja kattele tilanne ja elä sen mukaan dna-testien jälkeen.

      • pitkätukka-68

        Siinä aloittaja kyllä on oikeassa, että isää hänestä ei tule. Ruokkomaksujen maksaja voi kuitenkin tulla.


    • maalainen0taso

      Alimman tasot miehet onnessaan elättävät toisen miehen pillukakkaa kun eivät muuhun pysty nössykät.
      Kun lapsi muuttaa omilleen aisuri saa lähdöt ja nainen pääsee nauttimaan elämästä jännämiehen kainalossa.

    • EnVoita

      Vasektomiassa yleensä käydään toteamassa toimenpiteen onnistuminen muutamia viikkoja myöhemmin. Jos tämä on suoritettu, toimenpide on 99,99% varma. Ei synny urbaanilegendoja todellakaan kovin usein. Varmempaa kuin mikään muu ehkäisymenetelmä. Tietysti joku lotossakin voittaa.

      Olisi kannattanut kertoa heti. Aika julmaa. Kerro.

      • Eivarmaa

        Minun kaveripiirissä on kaksi, jotka olivat teettäneet tuon toimenpiteen, mutta mutta. Molemmat oli sillon viiskymppisiä jo, eikä aikomustakaan tehdä lisää penskoja maailmaan. Niin vain kävi molemmille viidenkympin villityksessä, että pohjaan kärähti ja akat tiineenä. Voihan se olla vielä parin viikon päästä 99,99% varma homma. Eikä tämä ole urbaanilegenda.


    • kumminkaa

      Voi voi.
      Luulen ettei nainen ole raskaana. Vaan yrittää saada sinut jallitettua.
      Keskenmeno osuu sopivasti mutta olettehan olleet yhdessä silloin jo 2kk ehkä 3kk.
      Se aika riittää että nainen ujuttannut kamansa sun kämppään.
      Iki vanha kikka.
      Nyt päätät haluatko olla vai et.
      Joka tapauksessa tulevaisuutta teillä ei voi olla, teet mitä vain niin ero tulee 4v sisällä.

    • Juujoo

      Tämä on näitä aloituksia joissa saadaan muut ihmiset haukkumaan vastaanottajaa.
      Vielä jälkeen olet käynyt rännejä heittelemään? Tämän on oltava hiton huono vitsi, jossa orapihlajan oksalla voidaan käydä sinua pieksemässä. Kun elämän täyttää tälläinen rojut ränniin ajatus. Voiko muuta sanoa kuin että olet totaalinen imbessi'i'li.

    • kaikysyäsaa

      Mitä varten sulta on johdot maahan lyöty?

      • eimuutasyytä

        Se vaan halua ampua tyhjiä kuteja ympäri maakuntaa tai maata


    • Teenskentelijät

      Suomalaisten avioparien lapsista on 22% toisen miehen siittämiä, asiasta ei vaan haluta puhua.

    • Mjaa. Sääli mahdollisen jälkikasvun kannalta.

      Olisitte luultavasti mikä ihanteellisin pari ja ansainneet todella toisenne.

    • Onhan se huoletonta elämää ihmisillä, mutta kun katsoo vaikkapa kuin paljo deittipalstoilla on nuoria pieniä lapsia omaavia naisia pyörimässä, niin väkiste tulee mieleen, et toi meninki lienee melko yleistäkin..
      Hmmm..Kyl mä tossa tilanteessa jämptinä miehenä kuitenkin kertoisin totuuden, niin ehtii tää muija sitten yrittää miettiä sitä toistakin roiskijaa ja valmistaa kaveria isyyteen.

    • 23r4reafq3fafqfq

      Eli saat jonkinlaiset kiksit kun olet toisen miehen liukkailla, no kukin tavallaan.

    • kokenutkehäkettu

      Herkuttele asialla vähän aikaa. Riippuen tietysti milllainen nainen on?

      Jos on vilpitön ja sympaattinen, niin kerro pian, mutta jos on joku golddiggeri, niin pitkitä tilannetta

      • "Jos on vilpitön"

        .. Jos on vehdannut ja vehtaa muiden(kin) miesten kanssa, eikä ole edes kertonut siitä, niin.. ;D

        .. Mut Joo.. Voihan se olla, että Jantterilla on Rusetti Auennut ja Putken Piät Yhdistyneet.. ;P

        .. Kuulostavat kyllä Just Sopivilta&Oikeilta Toisilleen.. Vakka&Kansi.. ;D


    • Toinenkanta

      Kannattais ehkä kuitenkin kertoa ajoissa, niin ehtii vielä tehdä halutessaan abortin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe