Niin oletko? Näin on ennustettu käyvän.
Jeesus tulee, oletko valmis?
13
781
Vastaukset
- Eiooniikuennen
Jeesus tulee..minä en..
- Hirsihuumoria
Multa tuli jo sanoi puutarhuri. Ensin kylvettiin, sitten syötiin vasta.
- Anonyymi
Valmiina ollaan oltu jo 50vuotta ja seuraavissa suviseuroissa koen valaistuksen ja hyppään seurateltan tankoon. Alan siis tankotanssijaksi
- Anonyymi
Vai tulee jeesus. Siinä se on kinttaalla - sanoi renki kun nurkan takaa tuli
- Anonyymi
Jeesus tulee pudikselle joka kolmas vuosi ku suviseurabileet jyrähtää lentokentällä ja jyrkällä soi high way to hell.
- Anonyymi
No voi hittolainen.............tuli ostettuu saksan hirvee porona ja hyvään hintaan Pudasjärveltä, voi hiton hiton hitto että tuli mentyä retkuun, voi hiton hiton hitto.......
- Anonyymi
Olen tottakai. Pelkäätkö apina Kristusta?
- Anonyymi
Tuota samaa väitettä ja kysymystä kuulin jahkattavan jo 1960-luvun puolessa välissä, 60 vuotta sitten.
Ja ties jo kuinka kauan sitä ennen.- Anonyymi
No oletko tullut sen valmiimmaksi, kun olet totuuden tiennyt jo yli puolivuosisataa?
- Anonyymi
Jeesus on jeesus, mutta saksan hirvestä ei tule poroa tekemälläkään.........
- Anonyymi
Jeesuskaan ei tykkäisi jos saksan hirveä yrittäis porona myydä............. ?
- Anonyymi
Etsin jeesausta,löysin oluen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2802212Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161640Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2141342Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155- 741110
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60953TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18934Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva131904- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61843