Niin oletko? Näin on ennustettu käyvän.
Jeesus tulee, oletko valmis?
13
755
Vastaukset
- Eiooniikuennen
Jeesus tulee..minä en..
- Hirsihuumoria
Multa tuli jo sanoi puutarhuri. Ensin kylvettiin, sitten syötiin vasta.
- Anonyymi
Valmiina ollaan oltu jo 50vuotta ja seuraavissa suviseuroissa koen valaistuksen ja hyppään seurateltan tankoon. Alan siis tankotanssijaksi
- Anonyymi
Vai tulee jeesus. Siinä se on kinttaalla - sanoi renki kun nurkan takaa tuli
- Anonyymi
Jeesus tulee pudikselle joka kolmas vuosi ku suviseurabileet jyrähtää lentokentällä ja jyrkällä soi high way to hell.
- Anonyymi
No voi hittolainen.............tuli ostettuu saksan hirvee porona ja hyvään hintaan Pudasjärveltä, voi hiton hiton hitto että tuli mentyä retkuun, voi hiton hiton hitto.......
- Anonyymi
Olen tottakai. Pelkäätkö apina Kristusta?
- Anonyymi
Tuota samaa väitettä ja kysymystä kuulin jahkattavan jo 1960-luvun puolessa välissä, 60 vuotta sitten.
Ja ties jo kuinka kauan sitä ennen.- Anonyymi
No oletko tullut sen valmiimmaksi, kun olet totuuden tiennyt jo yli puolivuosisataa?
- Anonyymi
Jeesus on jeesus, mutta saksan hirvestä ei tule poroa tekemälläkään.........
- Anonyymi
Jeesuskaan ei tykkäisi jos saksan hirveä yrittäis porona myydä............. ?
- Anonyymi
Etsin jeesausta,löysin oluen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826