Postinjakelu lauantaisin?

ihmeelIistä

Miten meille ja naapureille on jaettu kahtena lauantaina kirjepostia?

Ovatko sijaiset vieneet väärään osoitteeseen vai mistä on kyse? Kirjeitä ei oltu jaettu kerrostalon sisässä väärin vaan ne kuskattiin jostain muualta ja epävirallinen kyyti näytti olevan.

11

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeellistä

      Toisaalta kun postinjakajien toimia on monipuolistettu niin saattoi ollakin oikea postinjakaja. Auton takapenkillä makasi vanhus. Ehkä hoivapalvelut postinjakelun lomassa.

    • Yksityisyrittelijöitä

      Jos on laskuja, kannattaa tarkistaa kolmeen kertaan eri tavoin.

      • ihmeellistä

        Laskuja hyvinkin. Miten voi yhteen väärään osoitteeseen olla kannettu monta saman taloyhtiön kirjettä - vai onko ne paiskattu vain jonnekin maahan josta joku ystävällinen henkilö on ne poiminut.

        Aiemmin on kyllä naapurin postilaatikkoon tungettu posteja ja minulle naapurin posteja.


      • Yksityisyrittelijöitä
        ihmeellistä kirjoitti:

        Laskuja hyvinkin. Miten voi yhteen väärään osoitteeseen olla kannettu monta saman taloyhtiön kirjettä - vai onko ne paiskattu vain jonnekin maahan josta joku ystävällinen henkilö on ne poiminut.

        Aiemmin on kyllä naapurin postilaatikkoon tungettu posteja ja minulle naapurin posteja.

        Ei se henkilö välttämättä ole kovin ystävällinen. Noita kirjeitähän voi vapaasti noukkia jokamiehen oikeuksin Postin postilaatikoista ja postinjakajien kärryistä tai koreista. Niitä voidaan kopsata ja muokata ja tulostaa ihan miten vain.


    • postinjakaja2222222222

      ME POSTIN JAKAJAT JAAMME KOSKA HALUAMME EI TARVITSE VALITTAA KIITOS PERKELE PASKA

    • vihainen

      postia jakaa lentäjäntien alueella sellainen lafka kun earlybird, luultavastikin eivät osaa lukea kun pitkin pihojakin oli ihan eri osotteen posteja maassa, itselle ei tullut posti ajoissa ja koitin ottaa kysiseen lafkaan yhtettä mutta ei numeroa tai oli ainakin hyvin epäilyttävä ,facebook sivustot heillä on ja annoin palautetta koska siitä tuli minulle lisää maksettavaa ja turhaa rahan menetystä, poistivat viestini välittömästi, eli yksityinen jaakelufima joka ei vaan osaa hoitaa hommiaan, olemme useiden ihmisten kanssa koittettu soittaa postiin ja muille instanseille että tuo hajamielisyys ja postin jakaminen palautuisi ennalleen , mutta posti ei ota kantaa asiaan ainakaan nummelassa.

    • viimeksi

      Sunnuntainakin tuli kirjepostia.

    • Postjakaja

      Olin Keskiviikosta - Perjantaihin Tallinassa koska laivaliput silloin halvempia jaoin postit siksi viikonlopun aikaan.
      Ps. eikös niissä laskuissa ole 7 vrk maksuaika ihan hyvin ennätät.

      • sdsdgg

        Kuluttaja-asiamies näki aikanaan kohtuullisena, että missä tahansa yksityisille ihmisille menevissä laskuissa on vähintään 14 vrk maksuaikaa. Pitäisikö sitä olla vielä enemmän, jos postillakin menee nykyään vähintään 3 vrk jakeluun.


    • Postirestorante

      Ei ehi postia jaella kun menee aika uuden hoivabisneksen parissa ( hr hoiva ) ja kun viedään tappiolla yksityisfirmojen paketteja ja hoidetaan niiden varastoja , pitää sitte laskuttaa ihan tappiin näitä veronmaksajien hommia....näkee kyllä postin sukunimistä että pelkkiä renkiä ovat , ihan muut tahot ulkomailta ohjailee toimintaa , ja en nyt tarkoita näitä marionetti ministereitä , kokovartalospedet.

    • Anonyymi

      Mulle Nummelassa jaetaan perjantain posti yleensä pe-la välisenä yönä, joskus vasta lauantaina päivällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe