Miten meille ja naapureille on jaettu kahtena lauantaina kirjepostia?
Ovatko sijaiset vieneet väärään osoitteeseen vai mistä on kyse? Kirjeitä ei oltu jaettu kerrostalon sisässä väärin vaan ne kuskattiin jostain muualta ja epävirallinen kyyti näytti olevan.
Postinjakelu lauantaisin?
11
333
Vastaukset
- ihmeellistä
Toisaalta kun postinjakajien toimia on monipuolistettu niin saattoi ollakin oikea postinjakaja. Auton takapenkillä makasi vanhus. Ehkä hoivapalvelut postinjakelun lomassa.
- Yksityisyrittelijöitä
Jos on laskuja, kannattaa tarkistaa kolmeen kertaan eri tavoin.
- ihmeellistä
Laskuja hyvinkin. Miten voi yhteen väärään osoitteeseen olla kannettu monta saman taloyhtiön kirjettä - vai onko ne paiskattu vain jonnekin maahan josta joku ystävällinen henkilö on ne poiminut.
Aiemmin on kyllä naapurin postilaatikkoon tungettu posteja ja minulle naapurin posteja. - Yksityisyrittelijöitä
ihmeellistä kirjoitti:
Laskuja hyvinkin. Miten voi yhteen väärään osoitteeseen olla kannettu monta saman taloyhtiön kirjettä - vai onko ne paiskattu vain jonnekin maahan josta joku ystävällinen henkilö on ne poiminut.
Aiemmin on kyllä naapurin postilaatikkoon tungettu posteja ja minulle naapurin posteja.Ei se henkilö välttämättä ole kovin ystävällinen. Noita kirjeitähän voi vapaasti noukkia jokamiehen oikeuksin Postin postilaatikoista ja postinjakajien kärryistä tai koreista. Niitä voidaan kopsata ja muokata ja tulostaa ihan miten vain.
- postinjakaja2222222222
ME POSTIN JAKAJAT JAAMME KOSKA HALUAMME EI TARVITSE VALITTAA KIITOS PERKELE PASKA
- vihainen
postia jakaa lentäjäntien alueella sellainen lafka kun earlybird, luultavastikin eivät osaa lukea kun pitkin pihojakin oli ihan eri osotteen posteja maassa, itselle ei tullut posti ajoissa ja koitin ottaa kysiseen lafkaan yhtettä mutta ei numeroa tai oli ainakin hyvin epäilyttävä ,facebook sivustot heillä on ja annoin palautetta koska siitä tuli minulle lisää maksettavaa ja turhaa rahan menetystä, poistivat viestini välittömästi, eli yksityinen jaakelufima joka ei vaan osaa hoitaa hommiaan, olemme useiden ihmisten kanssa koittettu soittaa postiin ja muille instanseille että tuo hajamielisyys ja postin jakaminen palautuisi ennalleen , mutta posti ei ota kantaa asiaan ainakaan nummelassa.
- viimeksi
Sunnuntainakin tuli kirjepostia.
- Postjakaja
Olin Keskiviikosta - Perjantaihin Tallinassa koska laivaliput silloin halvempia jaoin postit siksi viikonlopun aikaan.
Ps. eikös niissä laskuissa ole 7 vrk maksuaika ihan hyvin ennätät.- sdsdgg
Kuluttaja-asiamies näki aikanaan kohtuullisena, että missä tahansa yksityisille ihmisille menevissä laskuissa on vähintään 14 vrk maksuaikaa. Pitäisikö sitä olla vielä enemmän, jos postillakin menee nykyään vähintään 3 vrk jakeluun.
- Postirestorante
Ei ehi postia jaella kun menee aika uuden hoivabisneksen parissa ( hr hoiva ) ja kun viedään tappiolla yksityisfirmojen paketteja ja hoidetaan niiden varastoja , pitää sitte laskuttaa ihan tappiin näitä veronmaksajien hommia....näkee kyllä postin sukunimistä että pelkkiä renkiä ovat , ihan muut tahot ulkomailta ohjailee toimintaa , ja en nyt tarkoita näitä marionetti ministereitä , kokovartalospedet.
- Anonyymi
Mulle Nummelassa jaetaan perjantain posti yleensä pe-la välisenä yönä, joskus vasta lauantaina päivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569