Eikö ole aika jännä juttu, että itsemurhaan kiusaaminen lapsia käyttäen on pikemminkin gang stalking rikoksen trade mark kuin poikkeus. Tuhannet ovat kuolleet tämän rikoksen johdosta, eikä lasten käyttämisestä murha-aseina ole kirjoitettu yhtään artikkelia nettiin: asia on tabu.
Itsemurhaan pakottamisen järjestäjien on helppo käyttää hyväkseen teini-iän uhmaa ja lasten tarvetta kiusata. Lapset seuraavat johtajaansa ja joukolla toimiessaan he katuvat vähemmän aiheuttamaansa itsemurhaa.
Uhrin ei kannata valittaa tai luulla olevansa mitään muuta kuin itsemurhaan pakotuksen uhrina, jos hän haluaa jatkaa elämäänsä.
Loppujen lopuksi lapset eivät ole iloisia, kun he saavat tiedon tekojensa seurauksista: tuskin kukaan heistä. Ketään ei syytetä itsemurhaan pakotuksesta, koska lapset oli saatu houkuteltua mukaan murhaleikkiin: asia on tabu, koska lapsia ei haluta syyllistää, ja gang stalkingin järjestäjät kävelevät vapaana.
Mitä mieltä olette biisistä, lukekaa sanat!
https://www.youtube.com/watch?v=fxQrCQ_erS0
Lapset Gang Stalkereina
25
529
Vastaukset
- cdvffgh
Hullu taas vauhdissa. Hanki apua hullu
- onleipäpuunsa
Sille luultavasti maksetaan palkkaa tästä trollaamisesta.
- PyhäProfeetta1
Toistamalla sama sana kahdesti monesti tehostava vaikutus kieltämättä syntyy, kunhan sanat ovat edes parin virkkeen päässä toisistaan: valitettavasti kohdallasi näin ei ollut. Viestisi näytti minusta pikemminkin tunnustukselta, jossa tunnustit järjestäneesi lapset murha-aseiksi!!!!
- Tottapuhut
Pitää paikkansa ainakin siten, että Euran Latotien mukulat heittivät soraa ja keskikokoisia kiviä autoni etulasiin niin, että siihen tuli naarmuja. Olen gang stalkingin uhri. Samoin he pääsivät autooni sisälle väärennetyllä avaimella.
- PyhäProfeetta1
Niin, se on se toisto ja haitanteko muun kiusaamisen ohella. Sitä kun tapahtuu jatkuvasti, saattaa moni valita itsemurha vaihtoehdon.
- GSontotta
On tää kyllä totta, että kakarat laitetaan gang stalkaamaan. Heillä kun ei vielä ole rikosoikeudellista vastuutakaan. Sain yhden naapurin varhaisteinin kuriin, kun valitin hänen touhuistaan mm. valokuvien avulla taloyhtiön hallitukselle, joka antoi varoituksen sääntöjen rikkomisesta ja siihen loppui asiaton oleskelu rappukäytävässä. Myöhemmin perhe sai porttikiellon kerhohuoneellekin. Suoraan minuun kohdistuneen GS:n sain melkein kokonaan loppumaan uhkaamalla soittaa seuraavasta teosta sekä poliisille että lastensuojeluun. Toki olin tätä ennen aika pitkään tallentanut GS:ja ja kun asiaan liittyvästä isommasta kokonaisuudesta nyt näyttää tulevan oikeusjuttu, niin ovathan ne mukavaa lisämateriaalia. Kyseisen varhaisteinin yh-vanhempi on muuten useamman kerran jättänyt penskansa yksin (tai siis ikätovereidensa kanssa) yöksi kotiin. Asia on selvinnyt, koska nuo penskansa ovat juoksennelleet rappukäytävässä meteliä pitäen läpi yön. Ilmeisesti sen ikäiset eivät vielä tajua, että jos rapussa juoksee ja huutaa esimerkiksi klo kolmen aikaan yöllä ja ravaa ulko-ovea paukuttaen sisään ja ulos, niin kerrostalossa se paljastuu naapureille. Meinasin tehdä asiasta lastensuojeluun ilmoituksen, mutta koska 1) en halunnut siitä todennäköisesti seuraavaa p*skaa niskoilleni, 2) en luota kotikaupunkini lastensuojeluun ja 3) koska en välitä kyseisen penskan hyvinvoinnista pätkääkään, jätin ilmoituksen tekemättä. Toivottavasti kyseinen, nyt jo teini-iän saavuttanut, gang stalkkeri syrjäytyy pysyvästi.
- tieto.on.kultaa
Aloittajalle: hyvät sanat biisissä.
Joensuusssa joku alle 15-v biimasi minua vasempaan munuaiseen venäläisellä biimerillä. Käännyin ympäri, olisin voinut vetää sitä lasta pataan siinä paikassa. En.
Pietarissa lapset biimasivat minua niillä niiden skumppapullonmuotoisilla säteilyaseilla munille ja nauroivat päälle. Oksensin siihen puiston penkille.
Muille kusipäille vaan terkkuja. Ja tosiasia on, että Tehtaankadun tyypeillä on jakaa noita startrek kikkuloita jokaiselle, joka sellaisia haluaa. Kääntöpuoli on: olet sitten heidän tyttö tai lapsi. Lopun elämäsi.
Ja lasten hyväksikäytöstä: itse olen ajanut Venäjän suurlähetystön ympäri joka sunnuntai isän kanssa Plymouth Fury I:llä tietämättä sen tarkoitusta. 12-14 vuotiaana.
Minkä vuoksi venäläiset vihaavat minua?- kohti.suurta.sotaa
Niin. Isä totesi, ettei koskaan käy siinä maassa. Itse koin, ettei mitään verikostoa ole. Kävin pariin otteeseen kattelemassa. Ja lopputulos oli GS.
Ne tulee hymyillen, mutta tarkoitusperät ovat ... vähintäänkin kyseeenalaisia.
Kohteeksi joutumisella voi olla pidemmän aikavälin taustat.
Omien kokemuksieni vuoksi - en suosittele kenellekään suomalaiselle minkäänlaista yhteydenpitoa tai kanssakäymistä venäläisten kanssa näinä päivinä.
Sisko oli menossa sinne ystäviensä kanssa ... kysyin: minkä vuoksi mennä maahan, joka valmistautuu sotaan Suomea vastaan? Ei mennyt. - lisään.vielä
Näyttää siltä, että entisessä NL:ssa katsellaan niitä vanhoja tiedustelutietoja, joiden perusteella Suomessa ihmisiä otetaan kohteiksi. Jos isoisä on ollut vaikkapa viestissä - voit olettaa olevasi kohde.
Meidän onnettomat poliisit eivät ole vielä tajunneet tätä. Oletan, että siinäkin organisaatiossa, korkeillakin tahoilla on -valitettavasti - niitä, jotka menevät virran mukana. Liittoutuvat ainoan potentiaalisen vihollisen kanssa. Esim. Aarnio on vain syntipukki.
Sodan alkutekijöitä. - valon.voima
Suomessa kuka tahansa voidaan lavastaa rikolliseksi, jos käytettävissä on venäläisten erikoispalveluiden tieto.
Minkälaisia ihmisiä ovat ne, jotka liittoutuvat itse Saatanan kanssa? - PyhäProfeetta1
valon.voima kirjoitti:
Suomessa kuka tahansa voidaan lavastaa rikolliseksi, jos käytettävissä on venäläisten erikoispalveluiden tieto.
Minkälaisia ihmisiä ovat ne, jotka liittoutuvat itse Saatanan kanssa?"Suomessa kuka tahansa voidaan lavastaa rikolliseksi, jos käytettävissä on venäläisten erikoispalveluiden tieto. "
Käsittääkseni FSB on maailman tehokkain vakoiluorganisaatio ja heillä on varmasti tiedostot jokaisesta suomalaisesta, josta he eivät pidä ja myös niistä, jotka voivat työskennellä heille. Jotain tämän kolmikirjaimisen paholaisen toiminnan tehokkuudesta kertoo seuraava linkki:
https://www.yksityisyydensuoja.fi/tiedustelupalveluiden-vakoilu
"Minkälaisia ihmisiä ovat ne, jotka liittoutuvat itse Saatanan kanssa? "
Eivät yleensä sieltä kaikkein kunniallisimmasta päästä:
https://yle.fi/uutiset/3-8692780 - PyhäProfeetta1
"Pietarissa lapset biimasivat minua niillä niiden skumppapullonmuotoisilla säteilyaseilla munille ja nauroivat päälle. Oksensin siihen puiston penkille."
Olen kuullut aiemminkin, että Venäjällä todella käytettäisiin tuollaisia laitteita.
"Minkä vuoksi venäläiset vihaavat minua? "
Kyseessä on varmaankin jäänne Neuvostoliiton ajoilta. Valtio valitsi viholliset ja kansa stalkkasi valtion vihollisia, tarkoitan tällä ihan koko kansaa. Kovan liiton kommunisteja Venäjällä on vielä paljon, jotka kannattavat tällaista toimintaa. Sama ilmiö on nähtävissä nykyaikana suurperheiden käyttäytymisessä ympäri maailman, he valitsevat kuvitellut vihollisensa ja hyökkäävät sitten koko suvun voimalla kimppuun. Suurperheiden yhteenliittymiä voitaisiin pitää valtiona valtion sisällä ja heidän toimintaansa voitaisiin verrata ihan Illluminatin toimintaan: heidän suunnitelmansa menevät jopa 20 vuoden päähän, joten heidän uhrinsa kokee viimeisen päälle suunnitellun helvetin vielä 20 vuoden kuluttua. Räikeät vallan väärinkäytökset, insesti, pakotetut itsemurhat, murhat, jatkuva kiusaaminen, kiusaamiseen kiihottaminen, omaisuuden tärveleminen, väkivallan teot, lemmikkieläinten tappamiset jne. ovat esimerkkejä suurperheiden toiminnasta. - sasasasasas
valon.voima kirjoitti:
Minkälaisia ihmisiä ovat ne, jotka liittoutuvat itse Saatanan kanssa?Ihmiset joita on vainottu useita vuosia niin on viimeinen mahdollisuus liitoutua saatana kanssa.Millainen olen 66 vuotias ja vainottu ainakin 8 vuotta.Tai oikeastaan vainottin jo 25 vuotta sitten mutta pakotin itseni päättelemään ettei se ole totta. Mutta osasinko ennustaa.
- aina.mieli.sairaitako
sasasasasas kirjoitti:
Ihmiset joita on vainottu useita vuosia niin on viimeinen mahdollisuus liitoutua saatana kanssa.Millainen olen 66 vuotias ja vainottu ainakin 8 vuotta.Tai oikeastaan vainottin jo 25 vuotta sitten mutta pakotin itseni päättelemään ettei se ole totta. Mutta osasinko ennustaa.
Miksei kukaan terveeltä vakuttava ole koskaan ilmoittautunut GS uhriksi?
- GSontotta
aina.mieli.sairaitako kirjoitti:
No, en mä nyt koe itseäni mitenkään erityisen sekopäiseksi eikä mitään psyykenlääkettäkään ole käytössä. Kirjoitin tuonne ylemmäs kokemuksiani naapurin varhaisteinin gang stalkingista. Omista sukulaisista on suuri osa on sekaantunut Suomen huumebisneksiin ja muihinkin rikollisiin juttuihin, joita osa tekee myös työnsä kautta. Kun en ole näihin halunnut lähteä mukaan, niin joudun kärsimään gang stalkingista. Yksi sukulaiseni esimerkiksi puolusteli tuota naapurin teinin häirintää ja kielsi minua soittamassa poliisille. Olisi kuulemma pitänyt ystävystyä kyseisen penskan kanssa.
- Harhatontotta
GSontotta kirjoitti:
No, en mä nyt koe itseäni mitenkään erityisen sekopäiseksi eikä mitään psyykenlääkettäkään ole käytössä. Kirjoitin tuonne ylemmäs kokemuksiani naapurin varhaisteinin gang stalkingista. Omista sukulaisista on suuri osa on sekaantunut Suomen huumebisneksiin ja muihinkin rikollisiin juttuihin, joita osa tekee myös työnsä kautta. Kun en ole näihin halunnut lähteä mukaan, niin joudun kärsimään gang stalkingista. Yksi sukulaiseni esimerkiksi puolusteli tuota naapurin teinin häirintää ja kielsi minua soittamassa poliisille. Olisi kuulemma pitänyt ystävystyä kyseisen penskan kanssa.
Koska kuvaamasi asia ei liity mitenkään GS:ään niin se että koitat esittää asian GS:nä on jo osoitus ettei ole kaikki Muumit laaksossa.
Tai edes laaksoa ympäröivillä kukkuloilla. - GSontotta
Harhatontotta kirjoitti:
Koska kuvaamasi asia ei liity mitenkään GS:ään niin se että koitat esittää asian GS:nä on jo osoitus ettei ole kaikki Muumit laaksossa.
Tai edes laaksoa ympäröivillä kukkuloilla.Olen kasvanut näissä gansteripiireissä ja tiedän aivan hyvin, mistä on kyse. Suvussani on "vierasta valtaa" henkisesti hyväileviä henkilöitä ja monia jo edesmenneitä sekä edelleen työelämässä vaikuttavia silmäätekeviä. Eräs Neuvostoliitolle mieluinen presidenttikin sukupuusta löytyy. Koska en ole ainoa tällaisen elämänkohtalon omaava suomalainen, olen pystynyt elämäni varrella vaihtamaan runsaasti kokemuksia ja tiedonpalasia muiden asioista tietäjien kanssa. Moni minun lähipiiriin hakeutunut ihminen on ollut uskollinen salaliitoille, mutta osa on alkanut puhua joko eksplissiittisesti tai implisiittisesti asioista, kun olen ensin paljastanut tietäväni enemmän kuin minun oletetaan tietävän. Esimerkiksi eräs parasta ystävääni muutamia vuosia esittänyt gang stalkkaaja kysyi vihaisesti "mitä sä tiedät gang stalkaamisesta", kun otin aiheen esille. Sen jälkeen hän lisäkysymyksillään halusi saada selville tietojani, mutta samalla hän tietenkin myös paljasti itsekin tietävänsä mitä GS on ja olevansa kiinnostunut aiheesta. Eräs toinen henkilö puolestaan yritti maanittelemalla saada minua porukkaansa ja sanoi "on meidän porukoissa julkkiksia kun kuten Xxx Xxxx". Kolmas henkilö tulee myös mieleen. Hän oli poikkeuksellinen, sillä hän oli paitsi salaseuraan jäsen (myönsi asian) myös perehtynyt asiaan syvällisesti. Häneltä sain erittäin paljon tietoja ja vihjeitä, joihin en varmaan olisi muuten törmännytkään. Hän oli perehtynyt erityisesti saksalaistouhuihin ja kun minulle puolestaan oli tutumpia nuo itäisen naapurimaan jutut, niin taisimme oppia ja oivaltaa keskusteluissamme paljon. Kirjoitan näistä asioista nyt näin vapautuneesti, koska voin luottaa, että tiedustelutietoa on kulkenut riittävän paljon ja pitkään myös muille asianomaisille tahoille. En halua liittyä mihinkään porukkaan itse, mutta olen ollut kontaktissa sekä itään että länteen. En halua enempää sotia, terrorismia, väkivaltaa, vainoja, joukkomurhia, rikollisuutta, kauppasotia, pakotteita, miehityksiä, saartoja enkä mitään muutakaan ikävää tänne maapallolle. Tämä viimeinenkin näkökulma varmaan saa sinut tuomitsemaan minut varhaisessa ja vallan naiiviksi.
- eristäytäkkö.pitäisi
GSontotta kirjoitti:
Olen kasvanut näissä gansteripiireissä ja tiedän aivan hyvin, mistä on kyse. Suvussani on "vierasta valtaa" henkisesti hyväileviä henkilöitä ja monia jo edesmenneitä sekä edelleen työelämässä vaikuttavia silmäätekeviä. Eräs Neuvostoliitolle mieluinen presidenttikin sukupuusta löytyy. Koska en ole ainoa tällaisen elämänkohtalon omaava suomalainen, olen pystynyt elämäni varrella vaihtamaan runsaasti kokemuksia ja tiedonpalasia muiden asioista tietäjien kanssa. Moni minun lähipiiriin hakeutunut ihminen on ollut uskollinen salaliitoille, mutta osa on alkanut puhua joko eksplissiittisesti tai implisiittisesti asioista, kun olen ensin paljastanut tietäväni enemmän kuin minun oletetaan tietävän. Esimerkiksi eräs parasta ystävääni muutamia vuosia esittänyt gang stalkkaaja kysyi vihaisesti "mitä sä tiedät gang stalkaamisesta", kun otin aiheen esille. Sen jälkeen hän lisäkysymyksillään halusi saada selville tietojani, mutta samalla hän tietenkin myös paljasti itsekin tietävänsä mitä GS on ja olevansa kiinnostunut aiheesta. Eräs toinen henkilö puolestaan yritti maanittelemalla saada minua porukkaansa ja sanoi "on meidän porukoissa julkkiksia kun kuten Xxx Xxxx". Kolmas henkilö tulee myös mieleen. Hän oli poikkeuksellinen, sillä hän oli paitsi salaseuraan jäsen (myönsi asian) myös perehtynyt asiaan syvällisesti. Häneltä sain erittäin paljon tietoja ja vihjeitä, joihin en varmaan olisi muuten törmännytkään. Hän oli perehtynyt erityisesti saksalaistouhuihin ja kun minulle puolestaan oli tutumpia nuo itäisen naapurimaan jutut, niin taisimme oppia ja oivaltaa keskusteluissamme paljon. Kirjoitan näistä asioista nyt näin vapautuneesti, koska voin luottaa, että tiedustelutietoa on kulkenut riittävän paljon ja pitkään myös muille asianomaisille tahoille. En halua liittyä mihinkään porukkaan itse, mutta olen ollut kontaktissa sekä itään että länteen. En halua enempää sotia, terrorismia, väkivaltaa, vainoja, joukkomurhia, rikollisuutta, kauppasotia, pakotteita, miehityksiä, saartoja enkä mitään muutakaan ikävää tänne maapallolle. Tämä viimeinenkin näkökulma varmaan saa sinut tuomitsemaan minut varhaisessa ja vallan naiiviksi.
Ulkopuolisia vaikutusyrityksiä on aina ollut. Joskus ne kohdistuvat myös yksittäiseen kansalaiseen, jolloin ns. suojelukeinot, meidän resursseillamme, ovat rajalliset.
Kuvitelkaa dystopia: viranomaisten mielestä jokainen suomalainen on velvoitettu tekemään itsemurha vain sen vuoksi, että joku sukulainen tai itse on ollut tekemisissä ulkovaltojen edustajien kanssa. Koskee kaupan alan, puolustusvoimien, muun valtionhallinnon ja koko diplomaattikuntamme lapsia. Esimerkiksi. (Poliitikkojen lapsista puhumattakaan.)
Lopulta, jos ajatusta jatkaa riittävän pitkälle: tapetaan kaikki itsemme. Koskee myös suositusyrityksiin osallistuvia tietämättömiä ihmisiä - niitä ns. gang stalkkaajia - jotka ovat ulkopuolisen vaikutuksen alaisia myös.
Kysynkin: missä on kansallinen itsetuntomme? - julkkiksista
GSontotta kirjoitti:
Olen kasvanut näissä gansteripiireissä ja tiedän aivan hyvin, mistä on kyse. Suvussani on "vierasta valtaa" henkisesti hyväileviä henkilöitä ja monia jo edesmenneitä sekä edelleen työelämässä vaikuttavia silmäätekeviä. Eräs Neuvostoliitolle mieluinen presidenttikin sukupuusta löytyy. Koska en ole ainoa tällaisen elämänkohtalon omaava suomalainen, olen pystynyt elämäni varrella vaihtamaan runsaasti kokemuksia ja tiedonpalasia muiden asioista tietäjien kanssa. Moni minun lähipiiriin hakeutunut ihminen on ollut uskollinen salaliitoille, mutta osa on alkanut puhua joko eksplissiittisesti tai implisiittisesti asioista, kun olen ensin paljastanut tietäväni enemmän kuin minun oletetaan tietävän. Esimerkiksi eräs parasta ystävääni muutamia vuosia esittänyt gang stalkkaaja kysyi vihaisesti "mitä sä tiedät gang stalkaamisesta", kun otin aiheen esille. Sen jälkeen hän lisäkysymyksillään halusi saada selville tietojani, mutta samalla hän tietenkin myös paljasti itsekin tietävänsä mitä GS on ja olevansa kiinnostunut aiheesta. Eräs toinen henkilö puolestaan yritti maanittelemalla saada minua porukkaansa ja sanoi "on meidän porukoissa julkkiksia kun kuten Xxx Xxxx". Kolmas henkilö tulee myös mieleen. Hän oli poikkeuksellinen, sillä hän oli paitsi salaseuraan jäsen (myönsi asian) myös perehtynyt asiaan syvällisesti. Häneltä sain erittäin paljon tietoja ja vihjeitä, joihin en varmaan olisi muuten törmännytkään. Hän oli perehtynyt erityisesti saksalaistouhuihin ja kun minulle puolestaan oli tutumpia nuo itäisen naapurimaan jutut, niin taisimme oppia ja oivaltaa keskusteluissamme paljon. Kirjoitan näistä asioista nyt näin vapautuneesti, koska voin luottaa, että tiedustelutietoa on kulkenut riittävän paljon ja pitkään myös muille asianomaisille tahoille. En halua liittyä mihinkään porukkaan itse, mutta olen ollut kontaktissa sekä itään että länteen. En halua enempää sotia, terrorismia, väkivaltaa, vainoja, joukkomurhia, rikollisuutta, kauppasotia, pakotteita, miehityksiä, saartoja enkä mitään muutakaan ikävää tänne maapallolle. Tämä viimeinenkin näkökulma varmaan saa sinut tuomitsemaan minut varhaisessa ja vallan naiiviksi.
Julkkiksissa minäkin olen havainnut olevan olevan stalkkereita, samoin heidän taustajoukoissaan. Joitakin esiintyviä artisteja voisin nimetä mutta jätän tekemättä. Eivät ehkä ole niitä parhaiten menestyneitä, eikä stalkkailu ainakaan kaunista heitä ja lauluääntään.
- Anonyymi
valon.voima kirjoitti:
Minkälaisia ihmisiä ovat ne, jotka liittoutuvat itse Saatanan kanssa?Koulun pihalla niitä talkkareita nä'kkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulun pihalla niitä talkkareita nä'kkee.
Stalkkarit häirii talkkareita.
- Anonyymi
aina.mieli.sairaitako kirjoitti:
Pers pers perskärpäneeen...
- JGP
Nää idiootit taas huutelee pedofiilijuttuja ja tekee kipuja lapsen läsnäollessa. Ovat tehneet samaa jo vuosia. Pedofiilit.
- Anonyymi
Olen vierestä tai etupuolelta joutunut seuraamaan, kun äiti opetti leikki-ikäistä lastaan stalkkaamaann. Äiti stalkkasi minua, lapsi matki äitiä ja kysyi menikö hyin.
- Anonyymi
Mikkä sanat pitää lukea?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783466
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803280Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223132- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384