Helteet pistää hermot lujille

Eienäähelteitäkiiitos

Tämä kesä on ollut yks hirveimmistä mitä koskaa ollut. 4kk kestettävä helteitä .Koko ajan töissä. 4kk putkee töitä ja yhteensä 14 pv vapaata. Jos olis edes heinäkuu saanu olla vapaa ois ehkä jotenki kestäny olisi asunu veden äärellä sen aikaa vilvottelemassa. Mut kun töissä on lämmin 32 sisällä ei enää paljon naurata. Tuli yks iltapv töissä lämpöshokki kohtaus piti vaan istua pari tuntia ensi jalat kylmässä vedessä sitte ku pääsi sänkyy nii kylmä pyyhe päälle ja siinä meniki koko ilta ennenku helpotti oloa. Hirveetä nämä kuumat päivät ja yöt. Kyllä odotan syksyä ja viileetä.

3

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lolkukamuumuka

Nythän on talvi. Mitä sä oikein horiset?

• Anonyymi

10.4. 23. Ollan matkalla kevääseen ja kesään.Kenties helteitä taas tiedossaa? Niin kotona ja toimistolla. Hermot niistä ei menen.Usein ihmisellä ihan jotain muta kuin se miksi sanoo hermot mene heltellä.Ainakin tuntuu Juhlapyhät kovin hermoja rastavaa olla yksin .Niin sanotusti sairaseläkellä olevilla naisilla.Viinit ja kaljat juotu ymm. Väkevämät niin krapulassa makaavat kotinsa.Sätkiä käärien.Noudatamatta esim. Järjestys säntöjä.Päivät nukuvat yöt valvovat.

• Mä oon huomannu että ne jotka näistä helteistä valitta ei siitä oikeesti kärsi. Sitten kun ei ketään oo näkemässä, niin touhutaan ihan normaalisti, mutta sitten kun tulee joku, niin heti on muka kuuma. Mä oon oikeesti yliherkkä kuumuudelle, eikä mulla todellakaan oo energiaa harmitella jotain hellettä, vaan mä oon sillon niin vetelä kun joku tiskirätti eikä oo toimintakykyä mihinkään. Samat helle valittajat on taas talvella kylmissään eli aina on huonosti. Mä oon ite huomannu että kun mulle on helteet vaikeita, niin vastaavasti mulle talvet on helpompia eikä pakkanen haittaa. Mun ei tarvi ees pipoo käyttää talvella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3146
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2425
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      60
      1424
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1402
    5. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      875
    6. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      863
    7. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      12
      860
    8. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      787
    9. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      748
    Aihe