Tämä kesä on ollut yks hirveimmistä mitä koskaa ollut. 4kk kestettävä helteitä .Koko ajan töissä. 4kk putkee töitä ja yhteensä 14 pv vapaata. Jos olis edes heinäkuu saanu olla vapaa ois ehkä jotenki kestäny olisi asunu veden äärellä sen aikaa vilvottelemassa. Mut kun töissä on lämmin 32 sisällä ei enää paljon naurata. Tuli yks iltapv töissä lämpöshokki kohtaus piti vaan istua pari tuntia ensi jalat kylmässä vedessä sitte ku pääsi sänkyy nii kylmä pyyhe päälle ja siinä meniki koko ilta ennenku helpotti oloa. Hirveetä nämä kuumat päivät ja yöt. Kyllä odotan syksyä ja viileetä.
Helteet pistää hermot lujille
3
168
Vastaukset
- Lolkukamuumuka
Nythän on talvi. Mitä sä oikein horiset?
- Anonyymi
10.4. 23. Ollan matkalla kevääseen ja kesään.Kenties helteitä taas tiedossaa? Niin kotona ja toimistolla. Hermot niistä ei menen.Usein ihmisellä ihan jotain muta kuin se miksi sanoo hermot mene heltellä.Ainakin tuntuu Juhlapyhät kovin hermoja rastavaa olla yksin .Niin sanotusti sairaseläkellä olevilla naisilla.Viinit ja kaljat juotu ymm. Väkevämät niin krapulassa makaavat kotinsa.Sätkiä käärien.Noudatamatta esim. Järjestys säntöjä.Päivät nukuvat yöt valvovat.
Mä oon huomannu että ne jotka näistä helteistä valitta ei siitä oikeesti kärsi. Sitten kun ei ketään oo näkemässä, niin touhutaan ihan normaalisti, mutta sitten kun tulee joku, niin heti on muka kuuma. Mä oon oikeesti yliherkkä kuumuudelle, eikä mulla todellakaan oo energiaa harmitella jotain hellettä, vaan mä oon sillon niin vetelä kun joku tiskirätti eikä oo toimintakykyä mihinkään. Samat helle valittajat on taas talvella kylmissään eli aina on huonosti. Mä oon ite huomannu että kun mulle on helteet vaikeita, niin vastaavasti mulle talvet on helpompia eikä pakkanen haittaa. Mun ei tarvi ees pipoo käyttää talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591