Tuntuu olevan aika paljon myynnissä... hyi helvetti mä sanon
Kuka helvetti haluaa ostaa likaisia pikkareita?
26
928
Vastaukset
- Napostelija58
Kiihottaa jo pelkkä ajatus jonku kiihkeän tuntemattoman naisen käytetyistä pikkareista. Vaimo on vaan niin saakelin utelias, että tuskin sais sellasta pakettia salaa kotiin tuotua.
- juha8686
jaaa, miksei mutta mistä saa
- Seisoojo
Ostaisin, mutta huijauksen uhriksi joutuminen on liian suuri riski. Olisin valmis maksamaan 50 euroa, kuluneista useita päiviä nuoren naisen päällä olleista pöksyistä. Nuuhkisin tuoksuja, pistäisin päälle ja tyydyttäisin itseäni. Menekkiä olisi mutta kysntä ja tarjonta ei kohtaa.
- Muhp
Meiltä saa pikkareita ja muitakin juttuja. Toimitaan ammattitaidolla ja luotettavasti. Tavara on aitoa, asiakkaat olleet tyytyväisiä. Laita spostia niin saat linkin myös meidän nettisivuille. T. Kaksi lentoemäntää
[email protected] - Öhööhööööö
jopas olis mukavata se, tuutko auttamaan työntämisessä
- Cghhhhhh
Sinun Äitisi oli täysnujja kun tuollisen idiootin teki😁
- Ggg334
Kaiva perseestä paskaa kehitys vammanen
Multa saa pikkareita, rintsikoita ja s leluja. Laita rohkeesti spostia [email protected] t. 20v xs-s kokoinen nainen ;)
- Pete83
Minä voisin maksaa myös vaikka 50€/kappale jos tietää, että varmasti aidot ja luottamus pelaa myyjän kanssa. Haaveena olisi jos voisi jopa tavata myyjän ja saada pikkarit mukaan. Vahva mielikuva myyjästä "oikeana" ihmisenä veisi homman ihan eri tasolle. Muuten tulee fiilis ihan perus hyllytavarasta jota saa joka kaupasta.... :)
- MUhpp
Hei Pete83. Meiltä saat aitoa tavaraa, laitahan sähköpostia niin sovitaan tarkemmin tilauksesta, mielytymyksistä ja hinnasta. [email protected]
- tyytyväinenasiaka
ostin natalia69sofialta muutama viikko ssitten sukkahousut, ja ostan jatkossakin. ihanan seksikkäät kuvat ja tahrat
- Yöääök
Siis ihan oikeastiko tätä joku tekee
- nainen00
haluaa vaikka kuinka moni. mä voin myydä jos joku haluaa. luotettavasti, kuva kuuluu tietysti mukaan ni on silmäniloa ja todiste siitä et on tietynlainen ihminen käyttänyt.. s.posti on [email protected] ja mitat on 163.60 75D mulla pitkät vaaleat hiukset mitkä näkyy kuulemma seksikkäästi peppukuvissa ;)
- Diudiudiiii
Tuntuuko tuolta kun on löylykauha perseessä poikittain
- piketsu
aika moni haluaa ja ostaakin. jos kiinnostaa kaupat luotettavan myyjän kanssa ottakaa yhteyttä [email protected] oon nainen kellä pitkät vaaleat hiukset ja mitat 163.60 75D näkyy kuulemma seksikkäästi peppukuvissa..
- Kaulin
Missä sulla ne ryntään on jos peppukuvista näkyy??? 77 vee vissiin ikä?
- piketsu
no niin tietysti,ensin ei viesti mee millää läpi ja sit se menee kaksi kertaa ku yrittää uudestaa..
- piketsu
mikähä toi edellinen taas oli, jos pitkät hiukset näkyy ku ottaa takaapäin kuvaa niin ei se tisseihin liity mitenkää :-D
- tenunenä
voin myydä pitkiä kalsareita jossa takana kunnon jarrutusjäljet
- Mietinvaa10
niin, tekeeköhän miehet tätä
- Lindukkallla
Myyn käytettyjä pikkareita ja muita alusvaatteita. Minulta saa esim rintamaidollani kostutetut pikkarit tai rintaliivit. Ota yhteyttä ja kerro toiveistasi..
[email protected] 19 vuotias tyty täällä! Mäkin olisin kiinnostunut myymään ;) hyvä puoli mussa se että oon aikalailla jatkuvasti kiimassa. Laittakaa mulle sähköpostiin viestiä mikäli olisitte kiinnostuneita ostamaan: [email protected] ;)
- LadyBusiness
Nelikymppinen virkanainen myy käytettyjä pikkuhousuja, sukkahousuja, rintaliivejä jne. Myös kuvia.
Alkkarit alk 30e, sukkahousut 20e, rintaliivit 35e, kuvat 10e/kpl
Kysy lisää [email protected] - Anonyymi
Mitä vittua
- AnonyymiUUSI
No minä voisin ostaa mutta en kyllä toisaalta ole vieläkään jaksanut.
- AnonyymiUUSI
Kyllä miehet haluaa
Vaimolla on kaksi vanhempaa herrasmiestä jotka haluaa ostaa.
Vaimo 50v. Vähän pyöreä kaunis nainen
Riisuu pöksyt livenä ja antaa mukaan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164