Kajon taksikuski pahoinpiteli asiakkaan

Retuio

22

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jessus_sentään

      Somppu muutti hintaa kesken kyydin !

      • Korpilakia

        Kuvassa Somppu potkii asiakasta...........PRKL !.
        .
        Lehdessä puolestaan syytetään asiakasta potkinnasta.


      • JulkisenSananNeuvost

        Somali jarrutti ja pysäytti auton ja kiskoi matkustajan ulos.
        Iltapaskalehden mukaan toisinpäin ? !
        just joo : )


      • HyysärinUutinen

        Kohta ent. HS, nykyinen Hyysärin Sadoma Oy vahvistaa käännetyn uutisen .... matkustaja ajoi autoa, ja pysäytti sen keskelle Mannerheimintietä., .... ja potki avuttoman kotimaassaan kolmesti tapetun sotaa paenneen turvapaikanhakija-kuskin kolme kertaa hengiltä.


    • ei.mahdollista

      Ei ole mahdollista. Somalit eivät ole työssä.

      • on.mahdollista

        Jaa, kyllä noita on dösäkuskina vaikka kuinka paljon.


      • Siveyspolpäällikö

        Onko ne taksi- ja bussihommissa vain jahtaamassa humalaisia naisia ja poikia ja varmaan lemmikitkin menee.


    • mina.sano.kaksisata

      Miten siinä kävi?
      "Nujakoinnin tuloksena poliisi epäilee matkustajaa pahoinpitelystä."

      • rajakkia.pataan

        Rajakki hakattiin ja lopuksi kopitettiin.


      • EI.RASIS.MILLE

        Rasismia on, kun ei asiakas suosiolla anna pahoinpidellä itseään.


    • entinen-pimeätaksi

      Tätä se taksiliikenteen vapauttaminen tiesi...

    • Ghjkklll

      Onkohan kajolla enempi niitä negatiiveja kuskina?
      Poikotoin heti jos on?

      • onNähty

        Ei suomalaisella ole mahdollisuuksia voittaa juttua somalia vastaan.
        Jos kyydin hinta on sovittu etukäteen ei sitä saa muuttaa.


    • realismi______

      Kannattaa nauhoittaa sovittu hinta etukäteen?

    • kuskille.korvaukset

      Eiköhän rajakki "asiakas" saa ansionsa mukaan eli sakot, pamppua ja linnaa. Ja kuskille tuntuvat korvaukset.

      • Fiksu asiakas,ei siis vajavainen suvakki katsoo kenen kyytiin menee.Asikas valitsee kuljettajansa.


    • Suvakkitaustainen polpo on aina matujen puolella,samoin oikeuslaitos.Jossakin vaiheessa tämä tulee vielä kostautumaan.siinä vaiheessa ,kun kantaväestö alkaa radikaalisointumaan,niin siinä tapahtuu "ketcup pullo ilmiö" väkivallan muodossa.

    • Eikyytiin

      Oikeastaan riippumatta siitä, kummassa oli syy, niin enpä haluaisi tuolle kuskille kyytiin mennä.

    • jullikkakyyti

      En tule koskaan menemään minkäänlaiseen Taxiin jota somppu kuljettaa , jos tilaamani taxia ajaa somppu , jätän vain yksinkertaisesti menemättä kyytiin , sille eivät voi mitään.

    • Juu eipä ajeta ko.firman vehkeillä vaan boikottiin,pitäköön tunkkinsa.

      • KaukaaKiertävä

        Juu. Sekosomput pitäkööt ajonsa.


    • khattolppa

      Francshising yrittäjä kerää isännälle kuukausimaksua vähän kovemmilla otteilla.Kuvassa kuski potkii asiakasta munille,eli siis asiakas pahoinpiteli kuljettajan . Palvelualat, varsinkin taksi ,on hyvä keino kotouttaa maahanmuuttajia ,työllistyvät ja oppivat kieltä,kertoi meille taannoin ministeri.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe