sinnerionline.com

tietääkö joku tästä sivustosta?!
Ilmoita

Tiedän kyllä että tollanen paikka on ja naiset kyllä juttelee mut pitää ostaa jotain coineja että voi keskustella..
Ilmoita
Naiset ovat feikkejä. Ilmeisesti saavat rahaa siitä että höpöttelevät niitä näitä. Jos treffejä koittaa sopia livenä niin ei muuten onnistu ei sitten millään, Aina on naisilla jotain muuta menoa tms.

Olen kymmenien eri profiilien kanssa ko. sivustolla keskustellut ja kaava on aina sama. Ensi otetaan yhteyttä mutta jos yrität sopia treffit vaikka johonkin kahvilaan niin ei onnistu.

Suosittelen välttämään ko. sivustoa, rahat siellä menee ja silti olet yhä ilman naista.
1
Ilmoita
Olen samaa mieltä.. Huijaus sivusto en suosittele kenellekään sivustoon..
Ilmoita
Samaa oon huomannu itekki kovaa naiset haluaa seksiseuraa mut ku ehdottaa tapaamista niin aina ihme selityksiä löytyy... En oo enää vastannut naisten viesteihin ollenkaan..
Ilmoita
Pitää varmaan miettiä myös sitä kuinka itse on lähestynyt, minä olen käynyt useamman kerran jo kahvilla eri naisen kanssa kyseiseltä sivustolta ja on siinä pari miestäkin ollut. Kyllä sitä seuraa saa jos osaa olla asiallinen myös itse. Kaikki ei ole huijausta kuitenkaan vaikka onhan niitäkin toki joukossa kai joka paikassa.
1
Ilmoita
Itse en ole vielä treffejä päässyt toteuttamaan, parin miehen kanssa kun vaihtanut viestin tai kaksi, heti kyselevät puhelinnumeroa ja facebookkia ja ties mitä, hyvä ettei ihan sosiaaliturvatunnuksia. Ja kun et heti suostu niitä antamaan niin eivät sitten olekkaan enää kiinnostuneita. Edelleen odottaen siis mukavaa seuraa...
1
Ilmoita
Feikki paikka..
Ilmoita
Samaa mieltä kuin nimimerkki "Antaa" että pitää miettiä miten itse lähestyy. Monet miehet lähestyy ihan ihme keinoin kuten ei toivotuilla alapääkuvilla. Olisin ollut valmis tapaamaan mutta aina vaan jankattiin kasvokuvaa ja alastonkuvaa ensiksi :D Kahdelle olen antanut numeron ja toinen ei millään lakkaa viestittelemästä vaikka sanoin että voisitko lopettaa. Vinkkinä vaan muille naisille että numeron antaminen netissä ei aina kannata...
1 VASTAUS:
Mistä tietää että muija ei oo feikki jos se kyselee kaikkea mistä tykkään ja sitten ehdottaa tapaamista, päivän keskustelun jälkeen sanoo jo muruksi ja etenee aika kovaa?
+Lisää kommentti
Feikki paikka on!
Ilmoita
Taitaa olla sinnerionline palkkalistoilla olevat jotka vaan kehuu paikkaa...
Ilmoita
Rahastus paikka on!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

sinnerionline.com

tietääkö joku tästä sivustosta?!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta